Цялата активност
- Последния час
-
Аз го сложих повече за шоуто. Някой има ли представа колко бройки са 2.5 тона зайци нето и как се изхранват. Щи изядат ушите. Кола лесно не се дава.
-
Москвичът ми се вижда неподходящ за тази цел. Много е тежък. Някои хора създават измислени ситуации заради клипа/снимката. Що не снима да видим "буксата" на Москала.
-
Само дето няма как да имаш толкова зайци, защото частната собственост беше забранена и ... параграф 22. Ама мисля да спра до тук, да не оспамваме темата
-
Моя електроинженер си купи скутер 50 кубика с духнал двигател, направи го електрически и го узакони.
- Днес
-
Пепи, Ицо няма "вина". Аз зачекнах темата за България. Правеха вноски в Мототехника на бебета. Като се ожени, да си купи Лада. Това са едни 1 500 лв. които стоят без лихва. Дават ти някакъв пореден номер и чакаш. За всяка марка коли номерата вървяха различно. В зависимост от чакащите и внесените бройки. Нашият номер на последната вноска беше 74 000 или нещо около това. Подкрепям твоите думи и ще ви кажа на какво бях свидетел. Баща ми взе Шкода 100 72ра г. Веднага направи вноска и 76г. му дойде реда за следващата Шкода 100. Отново прави вноска, този път записва за Вартбург комби. Голям мерак! Един му даде добра цена и продаде Шкодата, с надежда да го извикат за Вартбург. Да, ама не. 81ва г. купи много запазена 105 втора ръка, направо нова. Запази си и вноската да чака ред. Вартбурзите нещо изчезнаха и презаписа за Лада 2104 комби. Никаква вест за Лада, презаписва за Волга 2410, същата работа. Накрая записа за Шкода 120, те пък затваряха вече Мототехника и спряха вноса на всичко. И така с 15 годишна вноска взе Москвич, щото нямаше друго какво. Имаше и редови граждани, които ползваха предимство.
-
Просто не мога да се въздържа Не мога да коментирам руснака, но в България проблема не беше дали "можеш", а дали ти "дават"! Не случайно за Шкода се чакаше по 10+ години, за Лада дори над 15.
-
На доста места се появи екстрата "преоборудване в електрически" и, макар и трудно, дори се озаконяват. ПРИМЕР.
-
За който не знае, там е гърловината на резервоара. Има разновидност на Москвич, която е ИЖ. Нищо не знам за тях, освен че са с двг на 412. Този е с решетка на Иж. Дали е истински Иж или само е сменена решетката, не знам. Иначе, хубав цвят и лъщи здраво! На горната снимка, с червения салон е 408 с новото табло и вече с долни скорости.
-
извинявай, май съм сбъркал номенклатурния номер, ще го погледна като се върна на работа, че съм болничен
-
И стигаме до перфектно реставрираната трета серия на нашия колега и приятел Момчил @m_g. Реставрацията е негово дело. Образцова работа, която буди само възхищение. Шкодата на снимката също беше негова.
-
Нончо, недей да се хвърляш сам в излишни разходи и приключения без достатъчно сигурност в изходния резултат, потърси добър сервиз за диагностика както са те посъветвали тук. Междувременно, ако ти се занимава и без да съм толкова специалист, за последно ще те посъветвам да провериш клапана за регулиране на налягането на маслото. намира се на блока на мотора с номер N428 "Oil Pressure Control Valve" под алтернаотра до изхода за вакуума, управялва се електричеки (от ЕКУ) и може да се е затлачил от "лонг лайв" маслата. Номенклатурата му е 06Е115243, виж го как изглежда в нета, сравнително евтин за подмяна. Не е панаця, само догатка, но процент двигатели от тази серия страдат от запичане тук с резултат държене на налягане на маслото от около 1 атм. Аз лично бих започнал от тук, извинявай ако вече това сете го направили.
-
Maga76 се регистрира във форума
- Вчера
-
Гого4501 се регистрира във форума
-
Май прав си за рекорда, наистина е тъжно да го гледаме как се контузва постоянно. Но според мен още не му е свършило времето, все пак миналата година играеше добре когато беше здрав. Проблемът е че на тази възраст тялото не се възстановява толкова бързо колкото преди. Може би трябва да си направи по-дълга почивка и да преосмисли подготовката си, защото явно нещо не работи. Все пак Григор има класа, просто трябва да намери начин да остане здрав.
-
Говоря щото цените ми са от тогава, а не Волгите. Спомените са от преди това. И обикновения човек имаше/можеше да си купи/ Волга. А не такава крайност, като при руснаците, само от лотария. И тук даваха от лотария. Даваха и на многодетни семейства. Волги имаше. Ерки и Рапиди нямаше.
-
И пластмасовите тасове. И таблото вътре е друго. По-луксозно стои.
-
Жоре, прав си за Мототехника, имаше ги и в Кореком, ама говорим чак за 1985г. - вече 15-20годишен модел. По това време и в Русия са били вече по-достъпни. А лично аз най-много харесвам 2410 - с хоризонталната, пластмасова решетка и прибраните дръжки на вратите - мръснобяла/кремава с червен, плюшен салон
-
Ице, репликата не е към теб, защото си превел текст към снимка. Тия рашъни май послъгват. У нас ГАЗ 24 се предлагаше в Мототехника. Вярно, рядко се срещаше в частни лица, но много се чакаше за нея и много гореше в сравнение с другите. Не толкова практичен автомобил. Ако не ти трябва да го товариш. Държавни се срещаха по-често. Служебни на партийни величия, таксита, милиционерски имаше, комбито бяха линейки. Споменават се цени на пазара в СССР, ето ги и нашите в Мототехника към 1985 г. Имам една книжка, вече с пожълтели страници с техн. данни на соц. автомобилите и цените им. За сравнение - 1990 г. Шкода 120 с 5 скорости вече струва 9 200 лв. Москвич 21412 S 14 000 лв. ГАЗ 21 има три серии. И всички са яки! Повече ми харесва от 24.
-
Тука май за мезе ги взимат хората. fb8906b937c8ab01a34d9551d96c1778.mp4
-
Тъй като предшественикът, 21-цата (22 в комби вариант) е била достъпна за всеки, а 24 е била с ограничени продажби, съответно е доста по-рядък модел, преди няколко години имаше засилено търсене на 24-ки от страна на чуждестранни колекционери.
-
Даже едно време доста народ (предимно тираджии) си докарваха баварци 1800i, 2000, 2002 с духнали мотори и тук им слагаха москвичови - 1 в 1 са. Относно възможностите на руското автомобилостроене съм на малко по-друго мнение, но няма спор че са гепили де що са можали - бетер модерните китайски автопроизводители.
-
Няма страшно, Иначе сериозно: Омекнал горивен маркуч, който не може да задържи налягане?
-
Добре дошъл! Джантите наистина са впечатляващи!
-
Ако си сигурен, че точно си описал поведението, то опитай да локализираш коя точно зона ако е на слънце предизвиква проблема....
-
Дълги години преди класовите врагове на СССР от ФРГ да създадат VW GOLF 2 Country 1.8 Synchro Мощното и безкрайно талантливо Съветско автомобилостроене излиза с този шедьовър, създаден специално за Генералния секретар на КПСС и Министър-председател на СССР Леонид Брежнев. Колата е произведена в ограничен тираж от 5 бройки. За нуждите на така тачените в СССР манифестации и военни паради е била създадена и кабрио версия на модела: Комби версията, Газ 24-02, освен за линейки, е била използвана и от държавните магазини и пощите. Въпреки, че се е предлагала на пазарите извън СССР, вътре в страната е било необходимо специално разрешително за да се сдобиеш с тази кола. Заради ограниченият тираж на производство, предимство при закупуването на Газ 24-03 Комби са имали многодетните семейства или спортистите, които е трябвало да носят тежко и обемно оборудване. Колата е имала три реда седалки, пътнически капацитет 7 или 8 места и товароносимост от около 400 кг.