Цялата активност
- Днес
-
Вероятно са сметнали, че не е толкова голям процента на автомобили с такъв двигател, при които се случва този проблем докато са в гаранция и не го водят като фабричен дефект, та и аз мисля, че няма шанс, особено 2 години сшед края на гаранцията. Може би ако беше на повече километри но, не и навършила годините щеше да имаш някакъв шанс.
-
За мен също има по-завършен вид с тях. Освен това предпазва малко от прага и повече отстрани вратите да не се пръскат толкова жестоко, което ме влудява особено веднага след като съм изкарал колата чиста и някъде има локва или тече вода на пътя. В тази връзка, се сетих за един скорошен пример. Брат ми след като продаде бялата Октавия си докара друга такава, но по-хубава и нова от Германия. Беше края на Фервуари тази година. Беше изминал близо 2000км и като спря пред нас, колята беше супер чиста. Само по Петрохан беше хванал някаква вода/киша, та беше леко напръскана. В същото време моята я мия и след 50-100 километра в София е все едно съм ходил на офроуд с нея, и после няма измиване. Прави ми впечатление, че там колкото и да е натоварено, пътищата са чисти и просто няма как да си изцапаш толкова много колата. Дори като сме купували коли от Германия, винаги са били с текстилни стелки. Просто нямат такива кални улици, от които да внесат мръсотия и да имат нужда от гумени стелки.
-
Ключ ти не требе. С тоя фас до тубата с бензина си готов за палене.
-
Въпреки малкото изпреварвания състезанието имаше интрига. И под малко визирам в челото, че на опашката имаше и екшън.
-
Калобранът покрива една педя от фугата. Нагоре по арката продължава. Не може да предпази на 100% Аз ги сложих повече за красота, според моите вкусове. Бях ги купил и след това разбрах, че там има кал.
-
Вече у дома. Посочваме къде е кончето. Обещаха ми и снимки на светло, да видим кога. паркомястото на Ерик
-
Единственото, което е модифицирано само заради конете, е изключването на Xdrive. Иначе, с тези коне, видях какво е да е двигателят на Comfort, а кутията на Sport - адреналин на Max.
-
Мисля, че 2 години след края на гаранцията - няма шанс за безплатен ремонт.
-
А, щом ще се продава - ОК. Щото с тея коне, просто тръбите отзад някак не подхождат...чисто визуално де. Разбира се, това е мое мнение. Но, след като ще заминава...чакаме да видим следващата
-
По този повод мога ли някак да искам конпенсация от Шкода. Да поемат част от ремонта. Явно пороблема го има при доста двигатели 1.0 тси и вероятно Шкода знаят за това, но си мълчат. Проблема е, че моята кола е извън гаранция от 2 години и биха се съгласили само, ако много хора са се оплаквали от този проблем.
-
Венци, колата е в заводско състояние, изключая силовия тунинг, с който е пристигнала отвъд Голямата локва, ще излиза на пазара в скоро време. Дошла е от Щатите с черни саждиви аспуси, тук всичко е почистено и нагласено, да изглежда така все едно не се кара тази кола. Каквато е - такава, убийствена е, снощи ме направи див и щастлив. Зетят вече е набелязал следващата си цел за внос от Щатите и привеждане в безупречно състояние на родна почва.
-
Ице, тази кола има нужда от други накрайници на ауспуха според мен...
- 6 мнения
-
- 1
-
-
Заповядай. Хората са професионалисти, ползвал съм им услугите многократно, както за Октавията, така и за домашни ключове. В неделя не работят. https://maps.app.goo.gl/qtK3WVxHfqK1Fr9s8 Покрай тези минавам всеки ден, може и ти да се разходиш, близко са ти. https://maps.app.goo.gl/r4C8AED4M8sSh1Lz8
-
Тея са някви , да изкарат лесни пари , аз искам ключар да има , да ми го нареже .. Ще го взема от тоя , после ключаря ще каже - аз нямам машина , да го хвана ..
-
https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/permalink/2691849194355037/ Виж тези!
-
Maлка задачка закачка , днес 120 ката се върна в нейния си гараж и е много щастлива, нещо като душа и тяло да се съберат в едно, но резервния ключ е със счупена пластмаска. Едно време го правих на Ботев, но човека не се занимава вече с авто ключове. Кажете къде има заготовки за ключ за палене в София или Пловдив ?
-
Сега вече ми стана ясно защо няма последствия по двигателя! Обаче това не трябва да се случва на нещо, което е сглобявано в завода! Да ти беше сменян ремъка при бай Пешо в гаражчето - иди-доди, ама болтове, слагани в завода???
- Вчера
-
Снощи го раздавах пенсионерската -вечеря, филмче, скука и оп - зетят ми звъни... - Айде да се повозим, че отдавна съм ти обещал. Спря ми сърцето от кеф, после пак тръгна, с ускорен ритъм. Преди половин година младежът си внесе от Ню Норк BMW 340i xDrive седан, 2018 г. Дойде колата в България и оп, изненада, вместо 320 коня, мощността и е 650 коня. Тунерите в Щатите сериозно бяха поработили. Зетят и той доста се постара, в крайна сметка колата изглежда прекрасно и отвътре, и отвън, работи безупречно, вози зашеметяващо добре. Ето на какво се насладих тази нощ. https://www.facebook.com/share/v/19ndjEgyJg/ https://www.facebook.com/share/v/19kBJucZWx/
- 6 мнения
-
- 3
-
-
-
Обаче и Лъвчето направи страхотно каране в спринта на F3. Тръгна 8ми, завърши 4ти.
-
georgeandonov се регистрира във форума
-
И коментарът по радиото. Адски ме е яд, че не съм пак там. Наистина се очертава интересно състезание. А ако и вали, както Валя на квалификацията миналата година......
-
Borila се регистрира във форума
-
ДАно да не се сърдят администраторите, Но това вече е известен проблем при тези двигатели. https://www.briskoda.net/forums/topic/494487-knocking-noise-from-engine-10-tsi/
-
Ице, сетъпа на оранжевите беше за стабилност в завоите. Ако ги беше изпуснал дори за една обиколка те му взимаха по над половин секунда там. Т.е. след първото минаване на втория участък нещата бяха приключили. А, предвид точките, беше безумно Пиастри да се напъва. За една точка да рискуваш 7, при положение, че така и така си пред основния конкурент! Просто няма смисъл. А в такова състезание и стратегия няма. Това, което се видя в квалификацията е, че лимонадите имат проблем със задното сцепление. Лекето превъртя гумите на излизането от първия завой и загуби поне 3 десети. Да, без тях пак нямаше да е първи, но поне щеше да е в челото и да има шанс да пречи на оранжевите. Сега шанса е малко само на теория. Но пък и евентуален дъжд може да обърне везните драматично. Ще видимА
-
Ще си позволя да не се съглася с теорията ти. От там може да влиза изключително малко мръсотия. Другото, което е показателно е, че и с калобраните пак се събира кал отзад, което значи, че не влиза от долу от въртенето на гумата, а отгоре. Дори за мен това, което е направил Владо на неговата О1, (омазал е със силикон фугите) е грешка, защото така затапва и малката възможност за изтичане на тази мизерия.
-
Аз имам нЕкои съмнения относно квалификацията. Макс беше прекалено спокоен, когато обясни как нямал сцепление. Още в спринта ми се стори, че изпреварването в първата обиколка беше грешка, после му се наложи, цитирам: "да направя 15 квалификационни обиколки, за да задържа Оскар...". В Редбул стратегията е на много високо ниво, а на тази писта без брутално предимство в скоростта е по-добре да си в DRS влакчето.