Цялата активност
- Последния час
-
Дублиране на пост. За триене. Благодаря.
-
Малко измествам темата, но да ми се изяснят някои неща. Когато се заменят гуми се търси да имат еднакъв диаметър. Така не се допуска грешка в километража. 215 - широчина на протектора в мм. 55 - височина на гумата към широчината, измерено в проценти. С други думи, 55% от 215 дава колко мм. е височината. В такъв случай как 215/55 R17 и 225/55 R17 ще са с еднакъв диаметър. Или се търси максимална приблизителна стойност. Може и да греша някъде. Не съм смятал. Преценка на око.
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.
- Днес
-
Вероятно е проблем с листчето за чистачки... Но е и да грешат, но така ми изглежда.
-
215/55 R17 се заменят с 225/55 R17 и са допустими
-
-
Здравейте, Преди 2 дни се появи проблем с чистачките на моята FABIA 3 diesel combi 1.4TDI / 2016. Проблема е, че работят постоянно, когато поставя лостчето в положение изключено чистачките работят в режим като на 1-ва степен, задействат се през около 5 секунди. Задействат се още със завъртането на ключа на контакт без да съм ги включвал. На всички останали степени и режими работят нормално. Някой сблъсквали се е с подобен проблем ?
-
svetlio1982 се регистрира във форума -
Не мисля, че ще имаш проблем с изброените бензиностанции. Аз не зареждам от такива с евтини горива, но това си е мое предубеждение. Има хора, които зареждат и са доволни. Супърба зареждам само на Ромпетрол. Доволен съм. Предишният и първи собственик го е карал само с OMV. 150к км. Не знам колко е меродавно, защото става въпрос за дизел. Имам опит с, Дизел обикновен OMV - 500к км. Лукойл - 100к км. Бензин 95 Еко - 100к км. Никакви проблеми с двигател и горивна система. Дизелите бяха с ДПФ и адблу.
- Вчера
-
Хондата не е критерий, тя няма дори дпф филтър и продължавам да си я зареждам където е по-евтино. За сега не показала никакви проблеми за 8г. С новата техника случая е различен и за това се допитвам, може някой да е минал по моя път.
-
Страхотно състезание. Важните неща са казани. За мен Макса карА прекрасно, но Кими се защити подобаващо. Наистина беше тежък стрес за него, но удържа, за което евала. Ръсел също успя да защити позицията си. Прекрасно каране и от Беарман. RB заеха мястото на Ферари. И двамата караха много добре. Същото важи и за Хълк, а Алпин взеха точка. Най-накрая! Наистина много добро състезание.
-
Беарман наистина се представя отлично - съжалявам, че забравих да го спомена.
-
Безличен беше, защото просто не му се наложи да прави нищо! И, да не забравяме, че техниката на всички освен на лекето, беше стара, т.е. с ограничения. А на тая писта изпреварванията са песен, т.е. идеалното място да тръгнеш назад и бързо-бързо да прогресираш. Което, за съжаление, може да изпързаля останалите, предвид потенциалните смени на компоненти и съответстващите наказания. Но ще видимЕ
-
Браво на Норис! Чисто карана и без грешки. Шапки долу за Антонели. Това момче има мнооого бъдеще! Ама мноооого! Браво и на лекето. Противен ми е, но направи чудеса. При това, нетипично за него, без нито едно извращение! Пиастри .... най-добре да задраскат палячо руловете до края на сезона, че да не се хванат за палците! Много жалко за Льоклер. Не му върви на това момче И, за мен също много важен резултат - Беарман! И в това момче има много хляб. Направо да си 'оди Хамилтън (тежка издънка днес) и да го замества! Сезона се завърза в края си, а палячовците следва да се замислят!
-
Страхотно състезание в Бразилия. Едно от най-интересните, които съм гледал. Кими и Макс бяха невероятни. Жалко, че спечели безличния Ландо.
-
Къде зареждаш Хондата?
-
Преди (около 15 години) разликата в цената между 95 и 100 беше такава, че моята Фабия харчеше по-малко в литри и в пари със 100 октана. Но онзи нещастен двигател с 64 коня се натоварваше като напълниш резервоара и всичко му се отразяваше. На този самолет с 280 коня и 86 да му сипеш няма да му прави впечатление.
-
винтоверт се регистрира във форума -
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.
-
Летните са ми 19ки, но за зимни ми се иска да е по-висока гума, че не се виждат дупките като са пълни с вода и да не стане някой сакатлък.
-
Ромоетрол са (според мен) най-читавите. Няма никаква грижа да караш с 95 също. 17" джанти са минимума (с подходящи гуми), както колегите споменаха - заради спирачния диск при 280 4х4. Всъщност, това е добре да се провери, за да е сигурно. Личното ми мнение е, че 18" на тоя параход биха стояли добре, а 19" - още по-добре. Разбира се, зависи и от самите джанти.
-
Така, до тук разбрах че за 2.0tsi 4x4 225/50/17 е оптималния вариант, разбрах също че е по добре да се кара със 100 октана от колкото с 95. В Плевен има 4 бензиностанции предлагащи бензин 100,лукоил, шел, еко и ромпетрол. Мисля първо да пробвам ромпетрол като изгоря резервоара.
-
225/45 R17 и 215/55 R17. не са ли с еднакъв външен диаметър? 215/55 е даден в списъка, който съм публикувал. 215/55 е за предпочитане за зимата, защото е по-тясна и се държи по-добре на сняг.
-
Стандартният размер 17-ки за Супърб 3 е 215/55/17. За Скаут обикновено е по-голям, за да се повдигне малко колата, но си е сметнато от завода и километражът е настроен за по-големите гуми.
- Последната седмица
-
Eвала на Альошката ! Голям е тоя човек!
-
Нов е акумулатора (на година), харчи си регистратора ток. Имам дни, когато карам по 5-10км на един два старта, други карам по много, трети с над 400км. Няма как да се съобразявам с нуждите си с един регистратор… отбелязах, че на моята кола отчитам консумация при дълъг престой. Аз съм с предна и задна камера, ако това има отношение. Нямам други консуматори или проблеми с колата и акумулатора! тоя моя модел не е нещо особено… като цяло сега, ако избирам нов ще проуча повече пазара. Не мисля, че е най-доброто, а и не беше в ниския ценови клас! Това с нуждата да се рестартира ръчно много ме разочарова! Отделно с тоя паркинг таймлапс измислен режим е под всякаква критика…!





