Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Би се приело като подигравка към потребител и ги е страх да го сложат, затова всички сме със сърчица и се обичаме.
  3. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

    От мен, другата половинка от дуета
  4. Май обърка песните
  5. Днес
  6. zloQQ

    Ежедневни приказки !

    Аз съм явно по...виноват. +20-25. Не, че бързам (понякога всъщност бързам, че се налага), просто ми е по-комфортно някак си.
  7. РусенскоВарено

    Да поздравим приятел с песен!

    a29999e4c4cf9fe4077eda7fcfd04676.mp4
  8. Аз също бих адмирирал наличието на тъмна тема. Искам да питам също, защо няма смеещо се човече? От тея, дето цъкаме долу в дясно на мненията на останалите потребители. Някак си...странно...липсва в избора.
  9. Izolini

    Ежедневни приказки !

    И аз, даже редовно карам в "евтината" глоба от 35 лева, особено ако ограничението е малоумно. И си плащам за гяволъка - последния път го отнесох на междуградски път, права, няма пресичане на пътища, разрешено изпреварване и неотменено от преди 3-4 километра ограничение от 40 км/ч! Преди 5 часа, baijoro написа: Това е грандиозна простотия. Ченгетата в Македония са много по-проклети от нашите в искането на кинти, но в момента в който им покажеш, че имаш крушка за да смениш изгорялата те пращат на първата бензиностанция да си я смениш без глоба.
  10. sando2

    Смях в залата :-)

    Малко за спорта
  11. Последният път минах ГТП "на косъм". При тестване на газовете два параметъра трябва да са едновременно в "зеления диапазон" за 40 секунди. При мен се получаваше, че при определени обороти единият беше в "зелено", а другият - не (мисля, че бяха CO2 и от катализатора). При увеличаване на оборотите се сменяха... След около 5 мин. проби, колегата успя да "уравновеси" оборотите така, че и двата да са в зелено. В друг пункт сигурно нямаше да се занимават толкова и просто нямаше да мина прегледа успешно. До колкото разбрах проблемът идвал от сензор в катализатора, който явно дава грешно сигнали. Сега прочетох, че има два такива - преди и след катализатора. Някой има ли опит или инт формация за проблема. Колата е Октавия MK2 2.0 FSI, 110 kW комби, газ/бензин.
  12. PRR

    Ежедневни приказки !

    Юристите да ме поправят, ако греша, но когато нарушението е отчетено в нарушение на закона, т.е. спряли са те на магистралата, където е забранено, може да се обжалва и пада в съда. Въпроса е дали ти се занимава. Затова и не прощавам и подавам сигнали при всеки излязъл случай. Въпрос на време е някой да изгори и да се "светнат", че не може така. И колкото повече сигнали имат, толкова по-скоро ще е това.
  13. baijoro

    Ежедневни приказки !

    Мен точно така са ме спирали през деня за "голямото" нарушение, че ми е изгоряла дясната дневна светлина. Не ми разрешиха да я сменя на място, защото на магистрала ремонт не се прави и си ме глобиха.
  14. РусенскоВарено

    Да поздравим приятел с песен!

    https://youtu.be/b3oxFc_CnVw?si=DthlQN-vrSGA-NSx
  15. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  16. РусенскоВарено

    Предни калници за О1

    https://www.avtosklad.bg/edrogabaritni-avtochasti/edrogabaritni-chasti/kalnitsi-vezhdi-pragove/skoda?car_url=skoda-octavia-1997-2010&cat4=kalnitsi https://www.autogarage.bg/kalnik-za-skoda-octavia-i-combi-1u5.html
  17. firevint

    Предни калници за О1

    Търся предни калници за Октавия 1, комби, 2003г. Държа да са здрави и да нямат ръжда.
  18. Вчера
  19. maxrpm

    Смях в залата :-)

  20. joro-120L

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Какво да ти кажа ... Аз за 250 оборота разлика, не бих си разбутал кутията. То и няма как да е по-голяма. Бензинов мотор с малка мощност. п.п. Има разлика и в главното предаване - диференциала, което също е от значение. 4,533 за твоята кутия 4,357 за LVE И това ако се сметне, май ще ги докараме оборотите на 6 степенна. Ако там дифа е по-къс. Слагай 6 степенна. Какво те притеснява. 400 обр. разлика по-бива. Вибрациите му са се появили от нещо друго. Няма как кутия да не е балансирана. Нали ще изкърти всичко още като запалиш. Тя или лепва за камбаната, или не. Още при монтажа. Средно положение няма. И мотора е като твоя BSE. Няма причина да не стане. Освен, ако не пасва някой тампон, ако има. Ама руснака е трябвало да го види и каже.
  21. peshko_beshko

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Това лесно се смята и без чат-а. При текущ коефициент на моята 0,813 и този на LVE-то 0,74, оборотите при 100 км/ч за LVE биха били ~2720 (3000 на моята). Това което е постигнал руснака е повече, защото негова 6-та е била с 0.7, което прави по сметка ~2600 (колкото е показал и на снимката). Отделно има няколко теми там, в които други участници споделят че са сменили само зъбчатките на 5-тата предавка. Повечето използват точно тези от LVE-то (със същите предавателни числа). Един от тях твърди че можело да стане на място, без да сваля скоростната кутия. ("от към лявото колело") И било цитирам "2-3 часа работа". Не съм сигурен че си представям как би станало. Като цена, тия две зъбни колела (нови) гонят цената на кутия втора употреба. Но разбира се ако смяната им е с по-малко труд, може и да е резонно (изключая факта че 4-тата ще остане старта, т.е. по-къса от тази в LVE-то)
  22. ghost_rider

    Къси предавки на О2 1.6 MPI

    Аз правих смяна на 5 със 6 степенна скоростна кутия, но на Октавия 1 дизел. Нещата са доста по-различни. Пред мен никога не е стоял въпроса дали ще има достатъчно мощност за 6-тата предавка и дали си заслужава усилията. След почти 4 години и над 50к км, мога да направя моята равносметка. Напълно си заслужаваше. Маршрутите ми са свързани с пътуване по магистрала, а и да не е магистрала, 6-тата си я ползвам постоянно и съм доволен от инвестицията. Като сметнем и възстановената сума от продадените отпаднали мои части, почти нищо не ми е струвала. Е в последствие сложих и нов комплект съединител с демпферен маховик, защото първоначално сложих старите, от колата от която взех всичко, но маховика тропаше, та това ми е натоварило сметката, както и ново масло за кутията, защото аз си го сменям, нищо че не е автоматик. При моята смяна обаче се смениха и други части - полуоски, стартер, хидравлични маркучи и тръби, които просто се различават и нямаше как да остана с моите си, въпреки доброто им състояние. Но да не се отплесвам много. В твоя случай това, което ме притеснява е, че точно тези 5-степенни кутии не се славят с особена здравина и често виждам обяви, в които се търси здрава кутия, а цените са безбожни, защото почти няма предлагане. Мой колега с Голф 5 от 2008г, 1,6 102 коня имаше нещастието да стигне до ремонт на кутията. Поне ремонта беше успешен със смяна на лагери и ново масло. Това беше преди 2 или 3 години. Само лагерите му бяха към 750 лева с доставка от Германия. Разбира се ново масло и нов съединител, но не знам колко е била крайната цена. Погледнах ей сега под капака и видях само, че типа на кутията му е 02T, но не можах да видя кода. Иначе и при него, при скорост 100км/ч е на и дори над 3000rpm.
  23. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Благодаря, но линка в цитата не е мой.
  24. klaus25

    Ежедневни приказки !

    Определено не е евтино…
  25. PRR

    Ежедневни приказки !

    Да, компетентните органи и институциите. Това, че "компетентните органи" упражняващи власта са се самозабравили и не се самоконтролират е грешка на "гражданското общество". Защото аз съм подавал сигнал на 112 за патрулка спираща кола на магистралата, което е в пълно противоречие със ЗДП и създава сериозни предпоставки за ПТП. Подавал съм и сигнал за патрулка, по време на избори, паркирана върху тротоара. Във втория случай 1/2 час по-късно вече не бяха паркирани там. За първия не знам дали са взети мерки. Та, в тая връзка, колко сигнала се подават? Защото, ако сигналите за неправилно паркиране и/или други нарушения се подават на 112 те следва да бъдат проверени и рано или късно някой ще го "отнесе" и ще се разбере, че въпросните индивиди не са недосегаеми и ще почнат и те да се съобразяват със закона ..., а и да го спазват И ще си позволя да не се съглася с червените, подчертаните и удебелените цитати. Закона следва да се спазва, без да се вмъкват тълкования и удобни нас извинения. Ако има причини, принуждаващи ни да го нарушаваме, то те следва да се сигнализират и отстранят. Проблема е че липсва критичната маса подаващи такива сигнали и търсещи отговорност от институциите за несвършената от тях работа. А, да, и удобството, че можем и ние "малко" да прекрачим закона. Аз, признавам си, непрекъснато се възползвам от дупката в ЗДП даваща ми безнаказано право да превишавам скоростта с до 10km/h Ама и вие така, нали
  26. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Щом ще правим разбор, за мен ключът е в подчертаните букви. +1
  27. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Ключа е в червените букви. И в следенето на огледалата. А не да се влачиш със 100-110 в лявата лента, а този, който идва зад теб с 30 км/ч по-висока скорост, да се оправя както може.
  28. Последната седмица
  29. Peter_CLX

    Ежедневни приказки !

    А кой да упражнява този контрол? Компетентните органи и институциите ли? Проблемът, по мое мнение пък, е много по-фундаментален - увреденият начин на мислене и ниско самосъзнание на прекалено голяма маса от човешкия материал участващ в и извън движението по пътищата, маса, която е далеч над критичната плюс нещо, което е още по-тревожно - увреждането е обхванало дори тези, които трябва да дават пример и да упражняват въпросния контрол - те самите са извънредно често сред нарушителите, които уж трябва да бъдат санкционирани, респектирани, превъзпитани и т.н. Един малък пример: Минавайки покрай РПУ многократно се натъквам на демонстративно неправилно паркирани "униформени" автомобили, буквално на средата на булеварда, при което се е създала непосредствена опасност за движението! Същите ли тези органи ще контролират и санкционират неправилно паркирали? Друг пример: Контролен орган (патрул) извършва контрол (разбирай спиране за проверка на участници в движението) на крайно неподходящи места за това, създавайки непосредствена опасност за движението, например на участък с ограничена видимост зад завой с буйна крайпътна растителност и то на еднолентов път, който е част от пътен възел - караш си със сравнително ниска и съобразена скорост дори, а изведнъж зад завоя рязко се озоваваш право в гърба на спрени за проверка автомобили! - пиша го от личен опит. По отношение на карането в лявата лента на магистрала: Нека да не бъдем крайни - на някои места състоянието на пътната настилка е толкова зле и с такива неравности, които могат да предизвикат спукване на гума, например, и загуба на контрол върху автомобила. Единственият начин да избегнеш това е доста да намалиш скоростта, което също носи рискове при движение на магистрала. Та кое е по-добре - да караш в лявата лента, особено ако караш с достатъчно висока скорост и не пречиш на никого наоколо или да подскачаш в дясната с риск да претърпиш инцидент въвличайки в него себе си и други участници в движението? Аз бих избрал първото, особено ако возя семейството си в колата! Тук виновните са онези, които прибират сумите за винетки, но не си вършат работата за поддръжка на пътната мрежа! И така се оформя една обстановка, в която изкуствено се създават пътни "нарушители" - дай да икономисаме или да окрадем средства от ремонта на асфалта, хем да приберем и едни пари от глоби от каращи в лявата лента! Това ли се предлага? За съжаление, ентропията в съзнанието на хората е повсеместна и състоянието на пътното движение е само едно отраженията ѝ. Нека това по-горе да не се приема в никакъв случай като заяждане, просто споделям размисли и наблюдения.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.