Цялата активност
- Последния час
-
20 е макс. размер, с който се предлага, или може да се конфигурира автомобила. Мисля, че за по-ниско ниво даже и не се предлагат 20". Арките са прекалено големи. Не знам какво е това дизайнерско решение. С 20"
-
Тези арки са като за 22", даже 20-ките стоят като подарени, а тези ужасни 18-ки, прощавай Жоре, ама са все едно зет ти ги е свалил от детската количка на внук ти Ама щом му харесват със здраве да си ги търкалят
- Днес
-
Да. По-добре щеше да е. Високите арки и те създават впечатление за малеене на джантата, но са си такива и с 20-ките.
-
Ужасни са и размера е ужасен. Едни 19 са много по ок още повече че се кара при кравите.
-
Аз и в други и в тази тема. Черни джанти не коментирам, камо ли да стигна до дизайнът им. Има хора си ги харесват. Вкусове. Не съм очарован от избора, но какво значение има това. Зет ми си ги е харесва. Дъщерята няма мнение. Все едно й е. "Утехата" ми е, че са взети от представителството на Фолксваген. Надявам се. показвам една снимка, за да не се връщате на предишната страница. уважавам всякакви коментари, който желае.
-
Марката не ми е фаворит. За мен единственото хубаво е, че са нови, а не "n-та" употреба. За цвета вече изразих мнение в друга тема. Тази кола си има доста черни елементи и донякъде и подхождат.
-
Най-вероятно гледаш 870 и 870P. Различни модели са В моя размер има само 860S и 870P например При теб има и опции
-
Веселин Нарлиев се регистрира във форума -
nelihristova763 се регистрира във форума - Вчера
-
Отвори кутийката и виж състоянието на платката. Може да се е окислила, може някоя и друга пътечка да има нужда от ремонт.
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Интересно ми е какво мога да пипна по окачването, вече е на 190к км, няма омасления по амовете, няма нещо развалено по ходовата част, за сега. Гледах по ВИН на моята заводско е с комплект лоши пътища и 4х4 излиза с по-високи амортесиори и пружини от нормално 4х4 заради този комплект лоши пътища (по код излиза с тези на скаут). Харесва ми меката возия и височината, но бих жертвал малко и от двете за по-добра стабилност на пътя. Дали само с пружини и по-дебели стабилизиращи щанги ще усетя подобрени в стабилността или трябва и амове да сменям? Като ги гледах коиловъри трябва да се сложат, а те малко ме притесняват за комфорта. Събирам мнения, ако има колеги с опит ще се радвам да пишат. -
b3lq7a started following Зимни гуми-какви да избера?
-
Мислих, гледах и накрая пак се спрях на Континентал. Интересно ми стана, че 870 има 2 или 3 шарки с вариантите за МБ и Ауди. Аз взех тези, заради по-високия скоростен индекс.
-
Казах на Инна, като сложат зимните гуми и джанти да направи снимки. Да видя какво са избрали. Естествено, всичко се разбира буквално и ми прати снимки само на джанти и гуми. Без цялостен план на колата, да ги видим как стоят. Добре е за зимата 18", за разлика от летните, които са 20".
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Днес добавих оригинален преден парктроник - показва се на медията, смених и бутоните на конзолата, за да се деактивира при нужда. Също и огледало (безрамково от последните на суперб) с камера за автоматични къси/дълги. Отново Жоро закупи за мен всички необходими части и извърши монтажа в рамките на 1 ден. Следващите дни ще кача и снимки. -
Мерси много,като търсих,точно това масло ми излезе!
-
Масло G055175A2 + филтър 02D598574, може и болтовете с о-пръстените също.
-
OLI се регистрира във форума -
slavib се регистрира във форума -
Здравейте,има писано,но видях точно каквото търся.Колата е octavia 2 2005, 1,9 tdi 105 коня 4x4. Четох че е с халдекс 2,такъв ли е? Какво точно трябва да сменя за да обслужа системата 4x4.От година е в мен,и нямам представа кога е сменяно всичко.Благодаря.
- Последната седмица
-
Ще го прегледам! Помня, че по-тази колонка прекарвах кабел за часовика. Имаше кабелче за обемни датчици за аларма и за други не се сещам, но това беше отдавна и съм позабравил.:) Благодаря!
-
Проследи плюса на плафона в купето и дръпни от там .. може да се закачиш към него на лявата предна колонка (от там минава към тавана.
-
Да! Точно така го мислех от начало! Ще видя и плюс от къде да дръпна. А трябва да го прокарвам и през купето.
-
Моля. Реално постоянна маса не ти трябва към плафона. Трета точка от поста ми. Затова си остани на тази схема. + и маса от бутона: +1 Само трябва да намериш постоянен плюс. Да не е след "контакт".
-
Благодаря за коментарите! Ще го вържем по-една от схемите. Така съм вързал лед лвнтите-става, но пък не е много удобно и професионално. Затова питам за по-добри варианти.
-
DLongocheva се регистрира във форума -
Търсих решение доста време и все получавах отговори, че не можело… зависело от скоростната кутия!
-
-
Прав си, не го съобразих Тогава просто се подава общ + и има две прекъсвания по -.
-
Чавдаре, бутоните на вратите са на маса.





