Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  3. PRR

    Pepino Racing Team

    ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж
  4. Днес
  5. Izolini

    Pepino Racing Team

    Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя... Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.
  6. niki

    Лекичко да се похваля

    Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
  7. joro-120L

    Pepino Racing Team

    И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
  8. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    https://www.ebag.bg/categories/edrosmliana-liutenitsa/2912?product=617948
  9. Вчера
  10. Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.
  11. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

  12. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Скъпа е, не питай...
  13. Sting - Desert Rose.mp4
  14. Алекси Георгиев

    Концерти и предстоящи музикални събития

    Някой да е правил сметки за GBH, 28ми, на маймун-сцена?
  15. Да, вярвам ти. Исках да кажа, че по симптомите на таблото може да ти каже от какво друго може да бъде. Успех!
  16. sando2

    Смях в залата :-)

  17. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Много я. Те и други цени на запад са по-ниски от нашите. Колко е лютеницата в Англия?
  18. Благодаря Жоро, изчетох няколко теми, включително и тази. Вероятно ще стигна и до него. Засега съм насочил усилията си към километража и скоростомера. Сигурен съм, че този проблем не е в таблото.
  19. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Ииии ногУ бееее. Баси, при нас цена на дребно започва от 75 и стига до 93 паунда. http://www.wheelrefurbishing.co.uk/our-prices/?doing_wp_cron=1755193571.0766329765319824218750
  20. @ghost_rider Асене, обади се на този човек и питай. Има добри отзиви за него. Дори и да не е от таблото, може да те насочи. Само с табла се занимава и може да е имал такъв случай. тлф. е от тази тема гр. Стара Загора 0884980422 Наско
  21. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Разбирам - сегашните, които ще правиш, и за които е темата. Иначе нямаше да вадя ценоразпис. Може и нещо да не съм доразбрал.
  22. Messenger_creation_5AB29C77-CA75-471F-982D-D9DC9C30559A.mp4 Втория клип се оказа по голям като размер, ето го в Тубата.
  23. Здравейте колеги. Става дума за Октавия 1 AXR. От известно време забелязвам проблеми по таблото на колата. Първия проблем беше, че понякога на място, например на светофар или паркинг с или без вдигната ръчна спирачка, скоростомера започва да подскача, до към 30-40 км/ч. Обратно при движение, например на темпомат се получава едно ритане, защото зададената скорост е една и когато стрелката реши да пада, колата си подава яко газ. Това беше до преди няколко дни, когато скоростомера тотално отказа. Освен него спря да работи и километража. За съжаление, когато това се случи, колата беше в жена ми и тя не е забелязала дали останалите стрелки работят, но сега аз си я карам и другите показания си работят. До тук нещата ме насочват към датчик на скоростната кутия. Въпреки това разглобих таблото и го огледах под лупа за спойки. Изглеждаше си като ново. Сега обаче забелязвам друга аномалия. Започна да ми клати стрелката за горивото. Имам почти пълен резервоар паля и тръгвам, като започна да ускорявам по-рязко стрелката пада до 1/2 резервоар, връщам газта и показанието се връща там където трябва да е. А сега кажете ми този проблем пък от къде се явява? Някакви насоки за датчика на кутията? Е ли възможно да го достигна и евентуално да го сменя отгоре ако сваля нещо или отдолу на канал? Дали има достатъчно място да го измъкна, че доколкото си спомням се намира на диференциала и сочи към купето, а там мястото не е кой знае колко? Ще приложа видеа, за онагледаване на проблемите. П.п не обръщайте внимание на лампата за еърбега, загасих я. Светна защото правих проби и давах на контакт без да е захранено таблото, иначе няма проблем с нея.
  24. sauber

    Ежедневни приказки !

    Ами те бяха 15ки, преди 10 г... 70 лв. на джанта си беше справедлива цена. Сега за тия пари (200 и кусур лева) - монтаж/демонтаж с баланс и до там
  25. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Добри са! Така беше, помня. И аз ходих в Горубляне. Но тази цена от 200 лв. за цялата работа, където я изпраска ме смути.
  26. sauber

    Ежедневни приказки !

    Ако ги правя ще е при тях. Едно време аз ги "доведох" сред шкодаджийте, след като тенекеджията ми ме беше пратил при тях. Тогава още бяха в един невзрачен гараж в Горубляне Когато ходих за първи път при тях (2015г. ще да е било), четирите джанти на Октавията ги направиха буквално чисто нови за 280 лв.
  27. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Да, отнема се материал. Имах предвид, че след като ги боядисаш, еднократно, можеш да им върнеш оригиналния вид. Боята не пречи. Не стигат и за джанта. Цени на сервиза в София, където преди 5 г. правих моите. Тогава цената за струговане и лак на 18" беше 180 лв. за 1 бр. Diamond cut Repair Всички цени са за 1 брой, в лева и евро без включен ДДС! РАЗМЕР СТРУГОВАНЕ И ЛАК СТРУГОВАНЕ, ЛАК И БОЯ 15"-16" От 180.00 лв. / 92.03 € От 230.00 лв. / 117.60 € 17" От 210.00 лв. / 107.37 € От 250.00 лв. / 127.82 € 18" От 250.00 лв. / 127.82 € От 300.00 лв. / 153.39 € 19" От 280.00 лв. / 143.16 € От 350.00 лв. / 178.95 € 20" От 320.00 лв. / 163.61 € От 400.00 лв. / 204.52 € 21" От 350.00 лв. / 178.95 € От 450.00 лв. / 230.08 € 22" От 400.00 лв. / 204.52 € От 500.00 лв. / 255.65 € 23" От 450.00 лв. / 230.08 € От 550.00 лв. / 281.21 € забележка: "От" е начална цена. В зависимост от състоянието на джантата, расте по преценка на сервиза. https://www.smartrepair-bg.com/ п.п. Ако нестругованата част на джантата ти е черна и смяташ да я подновиш/боядисаш, то те ще боядисат цялата джанта в черно и след това ще струговат участъците. Няма кой да си играе да отсича стругованата част. Така ги правят и в завода. Като ги боядисат целите черни, може да отидеш да ги видиш и ако ти харесат да останат така, без струг. Моите искаха само струг и лакиране. Основният им цвят беше без забележки. Заради стругованата част, цялата джанта задължително се лакира, защото алуминият без покритие ще се окисли. Най-добре е да им ги оставиш с гумите. Те си ги демонтират, монтират и балансират. Така ще си спокоен, че няма да има поразии по джантите при монтажа.
  28. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Тъй де, Октавията е полу-кожа, освен това е тясна, а аз съм особено неповратлив и схванат екземпляр. Подозирам, че Варела наистина ще го наклепам за 15 минути, защото там си е като баданосване. Но преди това искам да го изчистят с хубав препарат, за да не запечатам вековната мръсотия.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.