Цялата активност
- Последния час
-
Това с паркирането на електричките беше ясно. Просто беше въпрос на време. Но, както вече съм напълно убеден, хората а "Унищожи София" се грижат не как да организират движението в София, а как да го унищожат, т.е. влошат. И не за сметка на ГТ, защото и там се прави всичко възможно да се откажат хората да го ползват
-
Юлиян Енчев се регистрира във форума
-
ЦЪК време беше да пропищят "бедняците" от ЦГМ
- Днес
-
Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна
-
Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността. Казах ти да си купиш качествен крик и да не се занимаваш с глупости. Този в казана. С такъв трапецовиден крик жабка съм вдигал 3 т. бус Рено Мастер. Заводска окомплектация е.
-
Там е работата - аз вдигам само на мостовете , под крика слагам тротоарна плочка за равна повърхност , ръчната винаги е вдигната и има клин под някоя гума и въпреки това тези еднотонни жабки им се огъват ушите , където лагеруват осите на трапеца. Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.
-
И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба. Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.
-
Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.
-
Ок. Не разбирам какъв точно е проблема. Хидравличният крик или работи или не. Не вдига, не задържа и пропада или те е страх да не падне от крика. Ако не вдига, търси пробка и долей масло. Ако не се оправи - нов.
-
Има разбира се. Но хидравличния е по-бърз. А и слагам и една подпора, за всеки случай. Мисълта ми беше, че всичко е ментета. Тя колата по документи е 1,8 тона, една четвърт няма и 500 кг и пак си е страшничко.
-
Иво, бимъра няма ли си заводски крик.
-
ДПФ има два температурни датчика, на вход и изход. Мисля, че имаше и датчик за налягане. Щом работи двигателя, достатъчно е живи данни при подаване на газ.
- Вчера
-
Мне. Ползвам един хидравличен крик и молитва. Уж е до 2 тона, но вдигане и на едно колело е ......да кажем страшно.
-
Макса ... си е леке! Защитата му минаваше границите, но от маФИЯ пак си затвориха очичките Нищо ново. Браво на Оскар - чудесно каране и прекрасно "изпързаля" лекето, предвид некоректната защита. Браво! Ландо ... ами не се справя добре с изпреварванията и кляка, всеки път, на лекето. Резултата - заслужи си второто място. Крайно време е просто да се удари и да се разбере, че не може все единия да отстъпва. Да, отбора няма да вземе точки, но поне маФИЯ и лекето може да се замислят. Иначе ще си остане втори. Магари ... хм... Ами магарИта Луис си е повЕрвал, а е по-слаб от Льоклер. Реално, виждайки темпото в последните 10 обиколки, тази размяна и късното връщане на местата изяде евентуалната атака срещу Антонели. Браво на Антонели. Момчето е младо, но кара феноменално. Май ще му стана фен Е, длъжен съм и да честитя късмета на Ръсел Като цяло скучно състезание след първите 20 обиколки ... и последната. Добре, че поне бяха те
-
Те, затова си търся да купя мотокар, втора ръка
-
@Pepinoможе. Даже може да каже на колко километра е била колата, когато е махнат. Въпроса е дали тези по пунктовете ще имат неговото програмно осигуряване и познания. И краткия отговор е... НЕ
-
Що не си го вдигнеш с мотокара както правя аз?
-
+1
-
Първото е факт и в България. Поне в пункта, където ходя, задължително снимат. Снимат и номера на рамата, както и километража. Второто е доста съмнително. Не съм напълно сигурен как точно ще установят премахването на ДПФ-а през OBD, но да речем, че може. Просто е пълна безмислица, защото, ако колата покрива изискванията и без ДПФ, то защо да е задължителен? Т.е. с това не се гони екология, а защита на нечии (нездрави) интереси. Но, уви, Великобритания е страна на влиянията. Не случайно са дупе и гащи със САЩ За щастие, такова извращение е малко вероятно да се случи в Европа ... засега. Е, предвид електрификацията, много вероятно докато се случи вече да е безмислено
-
То си има зададени стойности. 20 годишна кола е или Евро 1 или Евро 0, и съответно емисиите са си като за тази кола. Толеранси няма. Ако изхвърли над стойностите, просто не минава преглед. Също и за светлини - не светещи, или крушка на мигач светеща различно от жълто, или фаровете не могат да се регулират, или пък са помътнели и не показват патерн на лупата и т.н. и т.н. Просто не минава преглед. Имаш 10 работни дни да си оправиш проблемите за да минеш безплатно. След това нов преглед.
-
Радвам се, че се видяхме и полафихме, Иво! Тоя Евгени една бира не пожела да го черпя... Оказа се, че моя крик дето исках да му го подаря не е такъв, какъвто иска. Требе някой ден да каже и да направим една скара пред гаража ти!
-
Велко, закъснението не е проблем за пункта. Аз съм пропускал цяла година. Проблемът е ако те спре полиция. За ГТП изискват само платен данък и ГО.
-
Та дойдоха днес двамата младежи, Гената си прибра крика, полафихме и всеки по задачите си. Моята, като на Велко, да преобуя Фабията и да сменя помпата за течност на стъклата. Оставих го за последно, понеже имах някакво предчувствие, че днес ще съм дотук след помпата. Оказа се че съм за нови подкалници и централна част отдолу. Та помпата се оказа с откачен маркуч. Фарове предно стъкло, всичко работи. Задно, не! Бърз преглед, снадката под ЕКУ-то и тя окачена. Оправих я, обаче едва от скобите на ЕКУ-то се счупи от старост. Както и до е. Сега кой ще даде една ръка за гумите на бимъра?
-
На мен ми става интересно. Вероятно, по този начин, всяка софтуерна намеса може да бъде засечена и съответно това да е сигурен знак, че няма да преминеш прегледа. По-скоро е интересно дали ако всичко по колата е фабрично, биха отчели естественото овехтяване и дали биха някакъв толеранс за емисиите или ще се държи колата да работи като нова, нищо че е на 5, 10, 15 или повече години.
-
По принцип и тук трябва да закачат на OBD буквата компа + сондите и да се форсира на място 3-4 пъти. Аз поне така минавам последните 2-3 години. Началото на април бях отново и пак така. Не ми работеше единия габарит и ми го написаха като забележка. И другото - закъснях с около 10 дни за ГТП-то - дори не бе повдигнат въпрос за това. Единствено питаха за данъка за миналата година дали е платен.