Цялата активност
- Последния час
-
ОК. Някаква оптическа измама ще да е. Не е толкова важно. Не ми остава нищо друго, освен да мисля, че тези дупки са подготовка за алтернативно свързване. Само те чакат да боднеш кабелите. По-важното е, че при това свъзване към платката, всички портове ще/трябва да работят. Не го отписвай единия. Няма причина.
-
@maxrpm вчера стана дума на масата за знанията на езици. Това, което смятам, че е мноооого преувеличено, може да е добра основа за продължение на разговора ни
-
Нищо не съм махал Жоре - свалих предпазната капачка и извадих платката, това беше. Действам по светофарите в София - нямам условия да вандалствам повече
-
Нищо подобно. Ще имаш захранване на всички портове. Преди твоята намеса имаше запоени крачета на платката, където да се включиш. Какво махна, та се виждат дупки.
-
Всичките портове ще стават за зареждане, така си е предвидено по начало.
- Днес
-
Не се стърпях - ето я демонтирана. Отдолу няма нищо. Понеже не ми трябва за друго освен за зареждане на телефони, би трябвало като запоя допълнителни жици на + и - да избегна захранващият порт. Ще е неизползваем, ама здраве да е. Благодаря много Жоре @joro-120L
-
Чешкия клуб няма бутане
-
По другите два вървят данните. Напр. музиката от флашката. п.п. Чавдаре, нали знаеш, че захранването трябва да е 5V.
-
Хммм...ти на снимката го видя, а аз на живо не ОК + и - ясни, а на другите два слага ли се нещо? Довечера ще сваля платката да я видя и отдолу - нещо съпротивления, диоди, знам ли какво да няма скрито.
-
USB порта има 4 пина. Външните, или 1 и 4 са захранването. На снимката се вижда, че единият е отбелязан с +.
-
Я малко помощ да си изпрося Дядо Коледа, под формата на Асен @ghost_rider , ми донесе коледният подарък по-рано и нали сърце юнашко не трае, днес побързах да го отворя (само да спомена че го е опаковал някой с фабрика за тиксо ) с идеята да го монтирам.... Е, да се, ама се оказа че братският китайски народ има различни от моите виждания и едни USB портове трябва да се захранват с кабел, външно. (Захранване през най-десният порт и реално остават само 2 използваеми ) Нема как да стане това просто. Искам да пусна захранването скрито, има от къде, но тук ме спира личната ми некомпетентност - незнам къде на платката да запоя жицата. После лесно - извадя ли кабел от задната страна имам как да го закарам до таблото и да си подам захранване. Давайте акъл
-
Всъщност аз лично доста харесах шкембенцето, а и пицата не беше лоша. Малко доматите в салата бяха много "пластмасови", ама такъв е сезона. Та, лично мнение, прилично е. Не е "уоу", но за лаф на маса беше екстра!
-
Сбирка на маса в пицария Ладога - 17ти декември, 20:00часа
ghost_rider отговори на PRR's тема в София
И аз! То след Чешкия клуб, всичко ни се струва супер -
Профила е черна стомана S235JR. Сам по себе си е тежичък, но това не е от значение, важно ми беше да е здраво, един път го закачам и край. Както се вижда на снимките гаража е минималистичен. Тесен, къс и нисък. Дори не мога да събера 4 гуми една до друга (наредени така както са сега на стената) на широчината между стените, Секционната врата също ми ограничава дължината на рафтовете. Реално можех да ги пусна малко по-надолу, но исках да минавам под тях, без да си разбия главата и съответно отгоре мястото до тавана е малко, но за мен е достатъчно.
-
Отнасям още един
-
tarnaudov се регистрира във форума -
Може.
-
Шините са различни видове. ТУК е пример за КОНЗОЛА, на която дават до 55кг, т.е. при 3шини с 3конзоли (примерно) е 150+кг. Аз лично имам няколко такива "инсталации", като най-голямата е с конзоли 50см, върху 3 шини и натоварване на рафт около 40-55кг. Отделно имам "работилница" в която работния плот + не малка част от инструментите са на две шини с три реда рафтове, на единични шини и конзоли. Като цяло системата е доста стабилна и дръжи доста на натоварване. Като недостатък - не е най-естетически издържаната, но все пак не се прави за хола, нали?
-
Баш
- Вчера
-
Извинявам се че останах толкова малко , но буквално паркирах един като излезе. Ще питам Цвети , дали няма да ходят на село по Коледа , аз попринцип, съм навит.
-
В тая връзка, повторение другата събота, след Коледа?
-
Благодаря ви за идеите и насоките! Това, което пропуснах да уточня в първия пост: концепцията за самата конструкция е като това на снимките по-долу - винкел 30х30х3mm (в случая снимано на земята и в малко суров вид, но представете си ги окачени на стена две такива едно до друго, всяко от тях е 100cm x 50cm). Закрепването по начин показан на втория кадър - с по два крепежа отляво и отдясно, максимално горе близо до хоризонталната плоскост, за да се балансират силите на срез и на издърпване върху фиксовете. Ако съм разбрал правилно, вероятно това е предложението на @Logrus за диагоналните опори? @PRR, този вариант с шините е наистина практичен и съм мислил за нещо подобно... има ли информация за максималната товароносимост на хоризонталните носачи и рафтове, които могат да се закачат към шината? @ghost_rider, доста естетично изглеждат нещата в твоя вариант. Правоъгълната греда между двете колони, на която са окачени гумите, от какъв материал е - стомана, алуминий...? Аз обмислях и такова подобно решение с две стоманени греди (50 х 50 х 4mm) между лявата и дясната стена в гаража, върху които да кача някакви скари или платна, нещо като платформа под тавана. Полезната площ така би била сравнително голяма, но така и не реших как точно да бъдат безопасно закрепени гредите, при условие че ще е доста тежка конструкция надвиснала отгоре изцяло върху колата.
-
Екстра беше, съгласен!
-
Ми бих казал доста приятна среща се получи приятна компания,добра кухня и бира
-
Шкода 110 R в "Да продадеш колата" по Дискавъри .. най-после след повече от 20 години в ефира
-
Ти, за наказание, ще пиеш 10те бири ... вкиснали Мише, бира зерО и надуваеми кукли не ми пробутвай




