Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Добри са! Така беше, помня. И аз ходих в Горубляне. Но тази цена от 200 лв. за цялата работа, където я изпраска ме смути.
  3. sauber

    Ежедневни приказки !

    Ако ги правя ще е при тях. Едно време аз ги "доведох" сред шкодаджийте, след като тенекеджията ми ме беше пратил при тях. Тогава още бяха в един невзрачен гараж в Горубляне Когато ходих за първи път при тях (2015г. ще да е било), четирите джанти на Октавията ги направиха буквално чисто нови за 280 лв.
  4. Днес
  5. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Да, отнема се материал. Имах предвид, че след като ги боядисаш, еднократно, можеш да им върнеш оригиналния вид. Боята не пречи. Не стигат и за джанта. Цени на сервиза в София, където преди 5 г. правих моите. Тогава цената за струговане и лак на 18" беше 180 лв. за 1 бр. Diamond cut Repair Всички цени са за 1 брой, в лева и евро без включен ДДС! РАЗМЕР СТРУГОВАНЕ И ЛАК СТРУГОВАНЕ, ЛАК И БОЯ 15"-16" От 180.00 лв. / 92.03 € От 230.00 лв. / 117.60 € 17" От 210.00 лв. / 107.37 € От 250.00 лв. / 127.82 € 18" От 250.00 лв. / 127.82 € От 300.00 лв. / 153.39 € 19" От 280.00 лв. / 143.16 € От 350.00 лв. / 178.95 € 20" От 320.00 лв. / 163.61 € От 400.00 лв. / 204.52 € 21" От 350.00 лв. / 178.95 € От 450.00 лв. / 230.08 € 22" От 400.00 лв. / 204.52 € От 500.00 лв. / 255.65 € 23" От 450.00 лв. / 230.08 € От 550.00 лв. / 281.21 € забележка: "От" е начална цена. В зависимост от състоянието на джантата, расте по преценка на сервиза. https://www.smartrepair-bg.com/ п.п. Ако нестругованата част на джантата ти е черна и смяташ да я подновиш/боядисаш, то те ще боядисат цялата джанта в черно и след това ще струговат участъците. Няма кой да си играе да отсича стругованата част. Така ги правят и в завода. Като ги боядисат целите черни, може да отидеш да ги видиш и ако ти харесат да останат така, без струг. Моите искаха само струг и лакиране. Основният им цвят беше без забележки. Заради стругованата част, цялата джанта задължително се лакира, защото алуминият без покритие ще се окисли. Най-добре е да им ги оставиш с гумите. Те си ги демонтират, монтират и балансират. Така ще си спокоен, че няма да има поразии по джантите при монтажа.
  6. Izolini

    Ежедневни приказки !

    Тъй де, Октавията е полу-кожа, освен това е тясна, а аз съм особено неповратлив и схванат екземпляр. Подозирам, че Варела наистина ще го наклепам за 15 минути, защото там си е като баданосване. Но преди това искам да го изчистят с хубав препарат, за да не запечатам вековната мръсотия.
  7. sauber

    Ежедневни приказки !

    Текущите да станат във фабричен вид - струг машина и боя ще е около 200 кинта. Отделно тия джанти са като при полирането. Можеш да го правиш, ама не колкото си искаш. По някое време просто не остава "матриал" Ице, няма как да ти отнема час. Ако ти отнема час, значи нещо предобряш жестоко. Просто мажеш и разстриваш. Както казах, ако кожата е суха, може да стане леко като на петна (на места суха, на места овлажнена). За това правиш второ на следващият ден. Така се сатурира препарата в нея и после само поддържаш. Супърба беше полу кожа и това е по-досадно, да. Сега на Пасата, който е целия кожа отнема към 7-8 мин В търсене на препарат съм, който да спаси хрома. Още от Супърб 2 е известен проблема, че безконтактното му ЕПМ. Не само при ВАГ де. Като гледам и БМВ и Мерц страдат от същото. Матира се и интересното е, че винаги става по "ъглите" на задните врати. Ако не успея да го освежа, вероятно ще има "chrome delete" Не искам вече да имам два комплекта джанти. По мой си съображения това ме тормози. Като цяло да, по-удобно е. Позволява и по-лесно съхранение на гумите, но... Мъкненето е зловещо, превозването с колата също. Отделно от това, фабрични джанти (афтърмаркет не бих сложил) в състояние, в което бих карал са 2000 лв... Иначе всеобщото мнение съвпада с твоето - обезличава се. Съответно реших да не го правя
  8. От създателя на канала: "Време е да изтестваме Skoda Kodiaq Sportline на гръцкия остров Скопелос. Как е на завои и какви впечатления създава до момента. Ще се разходим и до готин плаж." Приятно гледане: Skoda Kodiaq Sportline 2025 2.0 TSI - Ще мине ли теста на Гръцки остров? Ако досега не сте попадали на този канал в Youtube, първата ви среща с младежа, представящ колите, може да е шокираща.
  9. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Може и с кран да я вдигне. Въпросът е да не е толкова лесно. Нали дадох на контакт, и кво. На мен ми се наложи да крада собствения си автомобил и показах как става. Да, ще говоря с него.
  10. Вчера
  11. maxrpm

    Pepino Racing Team

    Тя може да е със същия ключ, но с различен кодинг на Cent. Conv. модула, казах ти , питай chat gpt или @Pepino. Всички Шкоди са с двойно заключване, моята не е... p.s. Teоритично , злосторник , ако реши , може и с паяк да я вдигне ... плюс че може да даде на контакт със шперц и каквото друго си поиска. Пази те само имобилайзера, защото уреда за обучаване на твоя и моя е 4000лв
  12. Много се кефя на такива мотори, който блестят от чистота отвътре! На @ghost_rider е същия.
  13. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Саше, може и да си прав! Може да има допълнителна блокировка на стартера. Ако злосторник я отключи, чрез патрона, да не може да запали. Още повече, че колата е автоматик и не може да я мръдне. Може и предишният собственик да ме е предупредил за това, но кой да помни. съвсеем случайно попаднах на тази тема. Колата е О2 и е със същия ключ. ... като пич
  14. Отвараш Шкода пише Ауди. Оправдава си славата на сполучлив мотор!
  15. Предполагам, че за това говориш. Да знаеш обаче, че ще ти завихря въздуха и може да има неприятен шум...
  16. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  17. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Точно! С това казвам всичко, което си написал: Някои неща, написани от мен трябва да се четат с подразбиране. Не сметнах за необходимо да ви занимавам с доп. инфо и да обяснявам детайли. Щеше да стане мн. дълъг първият ми пост. Някой ден "на живо" ще си говорим с подробности. Първото нещо, което отпадна бе акумулатора. Вероятни причини - ключ, аларма, стартер, оперативна верига до стартера от конт. ключ. Аз се усъмних в ключ за палене, че се счупи, а и нали има връзка с автомобила. И аларма. Повреда в стартера или захранването му не ги изключвах, но ми се видяха твърде много неща да откажат едновременно. Важното е, че имаме някаква насока. Алармата прекъсва захранването към стартера. Може компютъра на колата да има дефект, или настройки, знам ли... или самия патрон. Сигурно и той управлява някаква верига за възстановяване на запалването. Аз мисля, че това е проблем и има нещо нередно там. Предполагам, че алармата е заводска. Трябва да се провери от разбиращ човек по аларми или като дойда някой ден в София @Pepino да я провери. За мен не е нормално да действа така. В този случай, патронът на вратата става безпредметен. На акумулатора си му знам състоянието и без да го меря. Може и седма година да кара вече. Колата я взех 2019та г. и си беше с него. Миналата зима, след едноседмичен престой завъртя мудно и се наложи да го дозареждам. Така или иначе, това му беше последно лято.
  18. Няма, стича се страшно!
  19. ghost_rider

    Ежедневни приказки !

    За мен колата се обезличава. Не знам как стоят нещата с монтаж-демонтаж на гуми, но вероятността да бъде олющена джантат винаги я има. За да се минимизира тази опасност - 2 комплекта джанти с гуми, за да няма 2 пъти годишно демонтаж/монтаж. Така ще се прави на най много по един баланс ако има нужда. Този даймънд кът си е цифра, но ако оставим това на страна, не може да се прави до безкрай, все пак сваля материал и си има лимит.
  20. Ветробрани
  21. Последната седмица
  22. На о3 при продължително пръскане от пръскалките и обилен дъжд от предното стъкло се стича в движение по предното странично и доста го цапа, случвало ми се е да не виждам огледалото при буря, а при свалени стъкло влиза в купето. Имам спомен, че съм чел във форума за пера от друга кола, които се слагат във фугата между колонката и стъклото и се оправя. Помня, че о2 има такова перо, дали ще стане… Дайте съвет за лечение!
  23. b3lq7a

    Pepino Racing Team

    Имал съм и слаб, и изгорял акумулатор! И на дизел, и бензин Шкода. Отключва нормално с бутон н дистанционното. На сегашната, която е кейлес си се отключваше нормално като хвана дръжката. Ако проблемът е бил в акумулатора при опит да завъртиш ще чуеш горивната помпа, цъкане от стартера и няма как да не забележиш намаляне на светлините на таблото (сигурен съм, че би го усетил веднага като симптом). Продавачът на акумулатори, а и в сервиза могат да замерят акумулатор и да ти кажат дали е за смяна. Хвърлям боб - имах подобен проблем с първия суперб - оказа се комфорт модул (ако не греша) и се появи на морето пак. При него беше в шофьорската врата, разчиташе се на фабрична мушама за изолация, която при пребоядисване не бяха върнали.
  24. maxrpm

    Pepino Racing Team

    100% е някаква простотия тип двойно заключване. И се маха с vcds. Прочети какви функции има за Cent. Conv. модула в Long Coding и Аdaptation. Поне не си се прецакал с акумулатора , ти си щеше да го смениш така или иначе. Питай chat gpt дали има някаква safe функция на алармата при механично отключване. Виж дали алармата е заводска (дали VCDS я разпознава) това може и да е нейна функция, по - така ми мирише. Случвало ми се е с фелицията на бившата , спираше тока към бобината... Ама там беше - успокой се , дай една фиба за коса и да си ходим...
  25. maxrpm

    Разни линкове

    Eвала на човека. Веднъж съм го виждал на живо , но ме беше срам да го заговоря и да му благодаря!
  26. Поредна смяна на масло и филтри, в случая с гарнитура на картер, вариатори, и агренажен капак. Както винаги се доверявам на Пепино, най-добрия сервиз за клубните Шкоди. За маслото с препоръка и съдействие за поръчка благодаря на Юли! Харесва ми маслото и на близо 10к км е плътно и сравнително чисто! Мисля, че държи една идея по-ниска работна температура във високи скорости!
  27. Logrus

    Ежедневни приказки !

    Абе не съм бил я, адаша ша да е виновен, ма на мен по ми аресва с тъмни лайстни - аз бих махнал целият хром и да запазя джантите даймънд кът.
  28. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  29. Izolini

    Смях в залата :-)

    Предупреди, ако ще го правиш, да донеса епилатора. Че като махнем вуната ще изглежда още по-дълъг! Купих го на примоция, с разни други работи ми излезе 52 лева и 33 стотинки Втори ред на втори куплет
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.