Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. Добре, а тия тъпите защо викаха? Човека ги е предупредил. Или те са очаквали от него, след като са го овикали, да им пази коптора от глоби на инспектората?!
  3. jarrett

    Тонколона на предна врата

    Финал, свалих колона от ауди платих 20 лв и я монторах на мястото на старата един модел са сложих нови нитове и voala..
  4. Днес станах неволен свидетел на колосална простотия .. две кифлета (майка и дъщеря) спират от страната на хранилката на ул.Бяло поле и бързайки за доктор явно дъщерята с нейната дъщеря (момиченце на 2-3 г) не обърна внимание на портиера , който се опитваше да ги предупреди , че там слагат глоби , а дъртата кифла му се тросна , че нямало други места и го прати на м... си. За лош късмет шумкарите от столичния инспекторат минали и закичили всички от колонката с белележки , и когато се върнаха кифлите стана страшно , виковете се чуваха поне през две преки , а портиера съжали , че си е отворил устата.
  5. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Това е generic инструкция за работа с опасни материали директен копи-пейст , да не мислиш че някой я е съобразявал.
  6. ghost_rider

    Смях в залата :-)

    В Кауфланд.
  7. Теоретична бележка, без да твърдя, че непременно имаш проблем с батерията: След дълъг пробег изправният акумулатор е напълно зареден. Ако обаче е към края на живота си или е повреден, в резултат на повишена вътрешна утечка и намален капацитет няма да държи заряд, което може да се усеща при следващи стартирания още на другия ден.
  8. Симптом за маховик. В начална фаза. Не е изключено акумулатор. Пробвай с помощен акумулатор, свързан към твоя.
  9. ghost_rider

    Фарове

    Логиката която прилагат при регулирането е, че тази операция се прави (в общия случай) при празен автомобил и трябва да има възможност да се свалят надолу, когато колата се натовари и задницата клекне, а фаровете започнат да заслепяват насрещните. Въпреки това, аз също смятам, че все пак трябва да има ход и за регулиране малко нагоре, защото не винаги се получава желаното ниво от първия път. Като седнеш и покараш, може да усетиш нужда от лека корекция и този аванс би бил от полза.
  10. Vladi_a

    Добре изглеждаща кола 🤣

    Коли под наем колкото и каквито щеш…….
  11. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Слагам това тук, за улеснение. Попадна ми инфо че кодинга на волана се променя с VCP/ODIS
  12. Вчера
  13. Владимир99

    Фарове

    Здравей, определено се усеща разлика сега не мога да намеря снимка преди да покажа как светеха , но според мен има голяма разлика а крушките ги смених с ледове които са 50вата и на дъжд си виждам вече , просто си мисля че левия е отишъл надолу а и според мен като ги регулираха трябваше да съм на позиция 2 на врътката вътре за да имам ход още нагоре да ги регулирам или пък надолу а те ми казаха да оставя на 0
  14. Детайли симптоми. * Доста силно тресене и при палене и при спиране и на студен и на топъл двигател. Треперещ студен двигател. /не се клатушка, само трепери/ * Обороти на студен двигател около 800 rpm, без трептене на стрелката/оборотомер. * Минимални вибрации и леко тропане /като сърдена аритмия/ на студен двигател при ниски обороти на свободна, на скорост или парк позиция-например чакане на светофар. * Понякога на студен двигател пали със закъснение 2-3 секунди. Сякаш че в някоя от дюзите има въздух. * Колата е на 69К км. Смяна масло и всички филтри /+ горивен филтър/ беше на 60к. * Акумулатор Варта АГМ 68ah - 5 годишен. Не мисля да е от акумулатор, преди 5 дена имах пробег към 800км, но вчера запали с 2-3 секунди закъснение. Би трябвало акумулатора да се е заредил за 800км пробег.
  15. Точно и аз това си мисля и мнението ми беше за това. И притрисането е кратко и бързо се нормализират нещата. Не по време на въртенето на стартер. Дизела пали от четвърт. Даже и оборот не прави. Ако върти повече преди да запали е друг въпроса. Също не е ясно при студен и топъл старт ли го прави. Правилно ли съм се насочил, Левчо? Или не е така.
  16. Ще запиша акумулатора в списъка точно преди маховика. Акумулатора кара 6-та година. Но АГМ акумулаторите ужким са по дълготрайни. На бордовия дисплей за акумулатора показва 80%. Колата не се кара много но акумулатора го зареждам когато няма да имам пробег. Това хубавото дето е най накрая със свиркането ще го упражня и аз. Благодаря, мнението ти ме успокои. Щом няма да има последтсвия /ако е маховик де/ ще си свиркам. Утре ще измервам с ОБД дюзите, маф и кислороден датчик, налягане гориво и т.н..
  17. Привет, Напълно логично е да се почне от по-лесните и евтини за проверка части и възли. В какво състояние е акумулаторът и как върти стартера? Питам, защото съм имал претрисане при стартиране на двигателя и след смяната на акумулатора с нов, двигателят сякаш беше започнал да стартира "по-гладко". Дали има зависимост между тресенето и бавното въртене на стартера с износения акумулатор, не мога да бъда напълно сигурен, разбира се, но все пак имах такова наблюдение. Ако претрисането се усеща и след заработване на двигателя на празен ход или при загасянето му, може да се проверят също и ЕГР и клапата за меко гасене за натрупани сажди (особено от некачествено гориво), които биха влошили работата им. Тези неща поне не изискват разходи на първа стъпка.
  18. На 7 степенното DSG хич не трака. Просто се усеща тресене на празен ход, все едно са ниски оборотите. Ако загасиш и запалиш, и зацепи на друго място ВибрациЙ изчезва за малко. После пак се разбалансира и се появява. Ми не е невъзможно. Моя се тресе така поне от 80-90 хиляди, а аз си мислех че са дюзи (сега съм на 210 000). Обаче @Pepino и @The Best Forman ми обясниха заблудата в която съм попаднал. Но хубавото, което ми казаха после е да карам и да си свиркам.
  19. Аз така направих,но уплътнението на малкото и прозорче е от яка гума та от горната страна сложих 2 скоби вместо 1 и 1 на малкото прозорче:) иначе застана перфектно
  20. Rosen Raychev

    Octavia 1 - Бианка

    Тази седмица стана размяна - 120ката се превърна в семейна кола за нашите и сестра ми, пък октавията я взех до София малко да я раздвижа насам-натам Като награда за доброто поведение получи бели странични мигачи и вече сме отвсякъде с бяла оптика
  21. The Best Forman

    Продава Skoda Felicia combi glx

    Темата е за ключ , колата има нов собственик.
  22. markoni120

    Fabia III Combi - кори под купе

    Колега имам за Фабия 2 фейс, ако стават ми пиши
  23. Някой цилиндър може да пали по-късно и затова да притриса. Няма баланс мотора. На слух се усеща промяна в работата. А що тресе и при гасене, не знам. Чувал съм за някаква клапа за "меко гасене". Даже и не й знам функцията. Маховикът може тресе, но преди това започва да трака. Би трябвало да го чуеш. Освен това, ще тресе постоянно. При теб се получава само при палене.
  24. Чакай батка че не ми се иска да стигам до маховик. Колата е още на 70к км, не е невъзможно да е от маховика, но искам да изчистя другите по еФтини неща преди да помисля за маховик. Миналата седмица смених ушите на двигателя, не е от тях. Щом си попитал, и аз да те питам. По време на старт и спиране на двигателя доста друса, ако има нещо с маховика, това може ли да са симптоми? Понеже на мене както всички човеци не ми се дават пари за гОлеми ремонти, не ми се иска да излезе от маховик. Предстои ми проверка на дюзи и маф и кислороден датчик. Пък накрая ще му мисля за маховик.
  25. Нищо специфично няма. VW не произвеждат добавки, масла, АдБлу, някой производител ги произвежда за тях. Не мисля, че с нещо е по-различна от другите добавки със същото предназначение.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.