Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. b3lq7a

    Pepino Racing Team

    Ицо, ти плащаш, друг ги сменя! Дори и ти да си ги сменяш лично, за какво, от кого и на кого се оплакваш? На всички е ясно, че Туарег е на една база с Q7 и Кайен. На 10-15г модели, при която и да е оттях, голяма разлика в обслужването и поддръжката няма, чисто финансово! Караш ФВ, поддържаш Ауди , свиквай ! В белите страни хората каращи висок клас коли не смятат разходите, грижат се за количеството на приходите си! Ние тук казваме друго - имаш брада, носи си гребенче!
  3. И аз се справям, но е неприятно и досадно да спираш, за да чистиш страничното стъкло. Последното ми решение беше да бърша с кърпички от ЛИДЛ (w5 домакински), със салфетка и вода не става... Най-кофти е, като спре да вали и изсъхне с мърсотията стъклото, а топ-а е да караш по залез в посока Изток или на изгрев на Запад. Също и някой да те осветява отзад на тъмно. Нищо не се вижда! Язък за новите оригинални чистачки и скъпата течност в казанчето !
  4. Моля, за нищо. Да, карал съм такива и съм се справял. Нямах избор. Даже сега разбрах от теб тези гуми за какво са били. По вероятно е да стават заменки, когато автомобилите са от едно поколение.
  5. Благодаря ти Жоро, че си се занимавал! Усещам, че си разбрал колко е неприятно това недомислие на производителя! Ще помоля близък в ЕТ да направи съпоставка по чертежи на тия пера в наличните модели Шкода. Надявам се да намеря решение на този въпрос (сега се замислям дали на о2 ката ми не слагах от суперб 2 такива, но това е било преди 15 и повече години и затова да се бъркам, че тя е имала, а да помня сега, че съм чел някъде за Октавия 3)! Следваща стъпка е да се търси за друг модел от ВАГ групата, което да пасва! Но в никакъв случай няма да има допълнителен шум при поставяне на такова допълнително!
  6. Днес
  7. Иво, от С2 няма да стане. Сега ми светна, че комшията има О3, паркирана на улицата. Ходих да я гледам. Набива се на око, че стъклото на О3 върви почти успоредно с колонката и не е толко потънало в долната си част. Към 5 мм е. Докато на С2 там е към 2 см. Съответно и перото в този участък е по-високо. Там ще стърчи над колонката с поне 1 см. На примерната снимка на Супърба се вижда дълбочината в долната част и клиновидната форма. Дължина на перото 75 см. Участъкът, който трябва да покрие при О3 е 80 см. Няма да има завършен вид. Стъклото на О3 е по-високо. Мери се от фугата на предния капак до края на стъклото.
  8. Имаш ЛС
  9. Izolini

    Pepino Racing Team

    Дани каза "15 минути смяна дискове и накладки. После още 45 минути адаптация, падна батерията на лаптопа, айде отначало, ако имаш батерия 75 минути. Ако нямаш - ми докато проимаш (тук и той го напсува сърдечно и обилно).
  10. Жоре, може ли да ми пратиш ВИНа на твоята, най-лесно ми е да помоля в ЕТ да ми изкарат конкретните спесификации на перото така. Благодаря предварително.
  11. sando2

    Смях в залата :-)

  12. Разбира се! Точно това си мислих, преди да видя, че си писал. Каквото мога, ще измеря и снимам. Утре. Застъпва от стъклото към 5 мм. Върви на клин, като долу е към 2 см и горе към тавана излиза почти на нула. Това е сега, на око. Виж в някой сайт няма ли го, като резервна част, да добиеш някаква представа за профила на закрепване. Иначе трябва да го свалям, а не ми се ще.
  13. Значи правилно помня, беше 2ра генерация, щом Ицо казва, че на о2 ФЛ няма ще да е от с2. Имам спомен, че на моята о2 преФЛ имах такива пера… Жоро, може ли да те помоля да направиш няколко снимки от близо и ако имаш шублер да ми измериш каквото можеш, предполагам застъпва стъклото, ако има опция да повдигнеш без да го разваляш също ще ми е от полза. Шум няма как да има - те са вертикални и по пътя на логиката без тях както е сега с канал между колоната и ръба стъклото е по-вероятно да има свистене при движение! Перото винаги ще е една идея над нивото на стъклото и колоната, а свирене се получава при завихряне в дълбочина…
  14. Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.
  15. Присетих се да споделя лонг търм впечатления от Циберман. Вече над 70к км са на колата - комплект предни задни дискове и накладки. Предимно извънградско и интензивно карам. 1. Перформанс - спират чудесно, никога не са прегрявали да не могат да спират, колкото и да спирам от висока до ниска скорост в рамките на кратки разстояния. Няколко пъти съм виждал предните дискове червени в тъмното, а колко често ги загрявам така не знам, не се заглеждам. Спират и на топло, и на студено, и на продължително тормозене прекрасно! 2. Шум - ако съм карал продължително силно следващите дни съм забелязвал леко да са по шумни (все едно драскат) и рядко да свирукат. 2-3 пъти да съм съм ги зачиствал с лека спирачка по нанадолно. Иначе в началото задните при спиране назад имаха едно кратко изсвирване, но нищо дразнещо! Не цапат джантите! 3. Състояние в момента - над 50% на предните накладки, задните изглеждат на 3/4 или повече. Дисковете - на предните закача едва пръста ми на ръба, почти като нови са. Задните нямат видимо изхабяване. Не знам дали се дължи на стила на карането ми и това, че 80% съм извънградско (по принцип спирачка ползвам само като спирам, не намалявам преди завой, освен ако не приближавам предна кола или не ме засича някои докато изпреварвам). Като заключение - много съм доволен, преди тези съм имал 2 други шкоди с фабрични и в последствие сменени с оригинални дискове и накладки (едната чисто нова, другата на 30к км я купих, карал съм ги по 100-130к км). Тази беше с фабрични дискове и оригинални накладки, които имаха ресурс, преди да ги сменя. Нито една от 3те не е спирала толкова добре и не са ми изкарвали толкова км с фабрични или оригинални от ЕТ дискове и накладки.
  16. Не е сигурно. Почва да събира "кал" горе на клапаните и на дъното на картера.
  17. Сега гледам не съм писал и да си допълня темата… Миналата година смених водна помпа комплект отново в сервиза на Пепино. Скъпо удоволствие беше, но не помня цената. Като видях колко е сложно предпочетох да нямам гаранция, но да знам, че е направена както трябва и да ми е спокойно, само при @Pepino ! Преди 2 месеца отказаха амортисьорите на багажника, с отстъпките ми в ЕТ и заради гаранцията я правих там - излезе над 1600лв, това ми е прясно и го помня ! Миналата година пак се предадоха и ги рециклираха. Изкараха малко над година. Сега не ми се занимаваше да губя време и да е пак до време. Явно си им е слабо място, а и аз на ден отварям по 5-10 пъти багажника, вероятно и това има значение.
  18. PRR

    Pepino Racing Team

    На Супърба няма грижи. Накладките си ги смених преди години сам за има-няма час, без знанията. С VCDS-а отнема 30сек да ги "разкрачиш", след това е песен. Явно при варела е яко различно
  19. На колегата мисля е на по-малко км. На тази пуфпаф е сменял маслото от нова на 10к км и аз така правя. Интересно ми е да видя на 6-7 смени и 180к км дали ще изглежда така същия мотор!
  20. А като е мокро след топене на сняг идва момент да не виждаш през страничното като караш по-дълго…
  21. Да, за това говоря! Имам спомен бях чел някъде, че се слага от друг модел Шкода/ВАГ?
  22. Izolini

    Pepino Racing Team

    Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!"
  23. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  24. PRR

    Pepino Racing Team

    ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж
  25. Izolini

    Pepino Racing Team

    Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя... Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.
  26. niki

    Лекичко да се похваля

    Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
  27. joro-120L

    Pepino Racing Team

    И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.