Цялата активност
- Последния час
- Днес
-
Номер едно от мен.
-
На мене затова ми харесват №1, че са по-отворени.
-
На мен втория вариант ми допада повече. Ама ако ти е голям спирачния диск отзад, можеш и по-отворените да метнеш на каляската.
-
Прав си Жоре и аз го видях, ама няма значение, ако му харесват на Ицо - капачките се сменят , които да си избере, важното е, да го кефят
-
Това не го знаех, но ми направи впечатление, че първата джанта има засечка на капачката с формата на емблема на Порше. Или както е модерно да се казва "подготовка" за емблема.
-
Понеже докарах колата в петък по тъмно, в събота и неделя имаше други задачи неотложни и чак днес вече се повозих без да бързам за нещо. Отидох до КАТ да сменя талоните и т.н. Та първите няколко разлики спрямо ЦРВ-то, които забелязах са, че колата набира осезаемо по-леко от ЦРВ-то, с него карам с 50,60 и все едно ще излитам а с Шкодата не се усеща скоростта. Друго което забелязах е, че бръмчи доста приятно при изпреварване, не знам дали има някакъв говорител в гърнетата като аудитата или си е така, но шофирането се превръща в удоволствие! Както си карам в колоната, дистроника си потдържа 80,90 и реших да изпреваря една кола.....! Голям кеф става шофирането!
-
Тези с двойната спица са оригинални за Кайен, или поне са много добра имитация, че не ми се вярва Ицо да ръсне 20 бона за 4 джанти Поршето е същият варел и му стоят доста добре, така че би трябвало и на тоя бидон за зеле да лепнат.
-
Пепи, няма опция "Нито една от двете". Иначе бих се възползвал. Аз съм за ОЕМ джанта, дори и втора ръка. Най-вече заради качеството и здравината.
-
Ице, без да претендирам, че съм естет, ама тия спици на варела ще са като на свинче звънче Аз бих се ориентирал към по-затворени джанти. Но пък колата си е твоя.
-
Тез №1 по-ми харесват
-
Гумите са 265/50R19 Арките на калниците са огромни, но утре ще пусна един отвес да видя къде ще попадне. Хич не ми се вярва с тези 9мм да излязат навън. Едит: и като съм почнал да спамя, кои ви харесват повече? Колата е голяма и бяла: Или
-
На Мица със 17ките опираше отзад в подкалника при натоварване. Просто беше достатъчно "прибрана" за да не опре във веждата, но достатъчно "стъчаща" за да опре в пластмасата. А дали в конкретния случай ще опира не зависи само от джантата, но и от гумите сложени връху нея. На 19ка 8.5J могат да се сложат гуми от 225 до 255мм, т.е. 30мм или по 15мм от страна, т.е. може да се компенсира до 7.5мм, или крайно разлика 1.5мм Ама отидохме в някви супер сметки ...
-
Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR. Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.
-
Ако правилно разбирам долните картинки, то ти си разбрал ПРАВИЛНО и джантата ще ИЗЛЕЗНЕ PS: Редактирах сА
-
Правилно си разбрал.
-
An ET59 wheel will sit further inside the wheel arch than an ET50 wheel. The "ET" value, or offset, is the distance in millimeters from the wheel's mounting surface to its centerline. A higher ET number like ET59 means the wheel is pushed inward, while a lower ET number like ET50 means the wheel is closer to or pokes out from the wheel arch.
-
Имам (тъп) въпрос: Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50? От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?
-
Търговски отстъпки и форумни бонуси за феновете на Шкода клуб България
Mishelle отговори на Mishelle's тема в За феновете на Шкода клуб България
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.- 1 мнение
-
- 2
-
-
Значи и още 5 г. и половина по-късно беше много полезно. Час и половина, родата на проектанта и производителя и са сменени двата броя. Благодарности колега Adington! Никога не е късно да се прави добро.





