Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. PRR

    Ежедневни приказки !

    Саше, колата си е твоя, т.е. ще направиш това, което си решил. Аз само мога да кажа моето виждане. А то няма да ти хареса
  3. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Нищо, чуек в Неделя се пребих като куче , ударих си коляното зверски, синки , буквално в Понеделник не мога да отида до тоалетната и от тогава съм болничен. Карах я оня ден по едни задачки , вече си имаме Skoda Club Bulgaria стикери 67лв добър ден и утре ще ги лепим в София или в Годеч , според зависи кога успея да стана. Иначе с колата ... Chat gpt ми каза че така може да започне да съска турбото с VCDS , още се чудя дали да подложа тоя чуплив мотор на това и дали искам да губи boost ... Още не са ми дошли и О пръстените от Америка на 12ти ги взех и от 26ти седят в София... STEP 1: Access Engine Module Open VCDS. Go to [01 - Engine]. Click on [Adaptation - 10] or [Long Coding - 07] (depends on ECU). STEP 2: Look for Sound-Related Options Check for any of the following adaptation channels: "Diverter Valve Function" or "N249 Valve Control" "Intake Sound Generator" (less likely on your model but worth checking) "Boost Pressure Control Valve Behavior" If you find these: Try setting to “off,” “enabled,” “early activation,” or similar options that keep the DV open longer. Sometimes, disabling N249 control (which controls DV electronically) can make the DV respond more directly, potentially making the sound louder.
  4. winrg

    VCDS модификации за Superb МК3

    Има ли камера, която да ги разпознава? https://www.vag-coding.fr/skoda/superb-3v/superb-3v-affichage-des-panneaux-sur-odb/ Ето как става иначе.
  5. Днес
  6. PRR

    Ежедневни приказки !

    Кажи какво изкърти от колата
  7. papopapi1

    Кора под двигателя

    Здравейте, имам следния казус. Намерих си оригинална желязна кора под двигателя. Тя е от дизел, моята е бензин, но мисля че няма проблеми при слагането. Проблема е че имам отворите в профилите и магарето за болтовете, но няма гайки те заварени отвътре. Поне така си мисля че трябва да бъдат.Колата е 4х4 и си мислех че трябва да ги има тези гайки. Някой знае ли как стои въпроса с тях, имам едни идеи, но някой да сподели ако се е сблъскал с проблема.
  8. РусенскоВарено

    ръководство относно шкода октавия-3 комби 2020г

    @митко58, заповядайте: https://www.skoda-auto.bg/apps/manuals/Detail?model=Octavia_5E&edition=07-2019&market=&manualLang=bg
  9. Здравйте !търся ръководство за експлоатация на шкода октавия 3 комби-на български език,имам на италиански,но не ми върши работа
  10. stoqn1980

    VCDS модификации за Superb МК3

    Здравейте някой може ли да активира пътни знаци за Шкода Супърп
  11. Да си запазя 33 ако е свободен.
  12. maxrpm

    Ежедневни приказки !

    Хора ,пуснете няква тема, да има за какво да си говорим до събора ...
  13. Последната седмица
  14. Aaaa, в колата се правя че не ги чувам , бившата ме е учила чуеш ли нещо да тропа, значи не си усилил музиката достатъчно! Там е ясно - ако не си си сменил предна и задна линия , а си със стоковите , то си не става ... Един приятел, успя да продаде скъсана колона за Рено меган описана за 15лв ,със снимки и купувача каза че ще си я залепи Хора всякакви... Аз днес явно съм си на Hard techno вълна, ама вече по - тихичко , че всяко своеволие , струва 83лв в emag ...
  15. Слагай 12-ка в багажника, та да не чуваш другите
  16. Понякога, край няма , живи и здрави.
  17. То, винаги се намира неочакван разход и неочакван разход , на неочакваният разход
  18. Второто повече ме кефи, ама трябва да си имаш навигатор да сменя песните , че не е set. Мани аз преди няколко часа гръмнах пищялка , заради тея техно-та , сега 83лв назад от emag... E**хти гадния неочакван разход ..
  19. sando2

    Фабия 3 DSG 1.2 vs 1.0.

    Второ засичане, 290 км. с екстри- кафе и кифла
  20. А, с Тез Убавци, па- вероятно BLACK SABBATH - Paranoid from The End (Live Video).mp4
  21. С таз мацка, ако я гледаме , далеч няма да стегнем Judas Priest - Breaking The Law (Official Music Video).mp4
  22. Vladi_a

    Грешка Р0441.

    Не е точно така. Компа хваща клапана според показанията на мап-а при отворен/затворен клапан. Изобщо не следи силата на тока, единствено проверява веригата.
  23. joro-120L

    Volvo XC70

    Ники, репликата не е към теб. За информация. В България се предлага само един вид. Нямат скъп, както при другите. Премиум, макс моушън, авио, екто..мекто и т.н. Дали това е румънският скъп или евтин вариант, нямам представа. На следващото зареждане трябва да видя Efix с каква цифра е. Отстъпката с карта в празнични и почивни дни е 7 ст. През останалото време 2 ст. За пропан бутан няма отстъпка.
  24. niki

    Volvo XC70

    Добавката я купих от Полша. По-късно мога да напиша точния сайт. Относно Ромпетрол - старият ми голф навъртя над 80 000 км с нея. Пробвах скъпия вариант в Румъния и беше много добра. В България обаче зареждам основно на Круиз, а в Ромпетрол не съм стъпвал от 10 години.
  25. maxrpm

    Грешка Р0441.

    Капачката би следвало да има клапан , на някакво налягане , защото ако колата седи дълго на слънце, ще се надуе резервоара . За разлика от 120 ката , където системата е постоянно отворена , тук системата е постоянно затворена, но според мен компа няма как да засича повреден клапан в нея, ако evap клапана се отваря чак на загрял мотор, тоест компа не знае какво налягане има в резервоара, той само отчита клапана има ли съпротивление или не. Ако е блокирал , силата на тока ще е по - голяма и ти вади грешка.
  26. maxrpm

    Грешка Р0441.

    To , ся като се замисля , това ти е модерния еквивалент на системата против разлив при преобръщане, просто при 120ката парите излизат в атмосферата , а тук какво става - записва ти краш дата , спира ти помпата за волана , отключва всичките 4 врати, пуска ти аварийките, пуска ти всички лампи в купето и гаси колата . Клапана се затваря , колата се обръща , кенистъра се пълни с бензин и клапана го държи , да не изтече. Не е направен да е отворен при студен мотор , тъй като при дълъг престой , насъбралите се пари в двигателя ,ще объркат сместта при студен старт и може да предизвикат нежелани детонаций ... Aко не те е страх отвори с VCDS модул Airbags и натисни test , няма да ги отвори , аз съм го пробвал на TDI- то , ама поне сложи лаптопа настрани , да не ти е в скута, че не се знае.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.