Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. ghost_rider

    Стъклоповдигач.

    Много се колебаех дали да го напиша и аз, ама ето че ти ме изпревари. Това е начина. Колкото по-бързо, толкова по добре звучи. Изпада в резонанс и не се усеща толкова дразнещо както ако се клатушкаш под ограничението (не важи за непавирани улици!)
  3. ghost_rider

    Москвич

    Най хубавото в Алекото 2141 е отстранения тумор - москвичовия двигател. На мой приятел, баща му имаше 21412 и до ден днешен стои (вече и със сменено купе, че първото се продъни отвсякъде), та след като взе книжка имаше "удоволствието" да го кара няк9ко години, но след като, на около 100к км беше изтропал мотора, баща му направи животоспасяваща операция с Ладов мотор. Ей тогава тая кола не се удържаше. Спомням си не толкова далечната 2012г., пътуваме за София, Мохера стриже с ~ 150 км/ч по Хемус и някакви хора ни бият палци гори, друг път не видели Москвич да изпреварва съвременни западни автомобили.
  4. Днес
  5. zloQQ

    Стъклоповдигач.

    Прав си Ице! Колкото по-бързо карам, толкова по-високо прелитам над паважа. Сутрин минавам Борис от Гешов до Бъкстон, понякога и следобед на обратно - гледам да съм с превишена скорост винаги, макар да не е ОК спрямо закона Евгени не го знам що тормози колата по паветата. Бях останал с друго впечатление за неговата особа и отношението му към "синьото небе". Дано да е уважителна причината и да има големи сиси барем. Всичко друго е неприемливо
  6. joro-120L

    Забелязани - Skoda

    Може. На Мечката са други, подобни, 14". Сега си ги припомних.
  7. Alexandar

    Забелязани - Skoda

    Така е, прав си. Иначе 13-ки трябва да са, гумата е 155/70/13.
  8. joro-120L

    Москвич

    2141 "Алеко" е с двигател на ВАЗ 2106. 1600 кубика. Имаше ги, но по-рядко. 21412 е с двигател на Москвич 412, 1.5. Не е дефорсиран, като 2140Д, нито е чист дванайстак. Нещо по средата. Колата я взехме август. Баща ми си идва от Мототехника с нея, аз го посрещам пред блока. Гледам го потен и отворил всички стъкла на колата....?! ....Ми не мога да спра парното! Ръчкам лоста, нищо не става. Кога погледнах, те не закачили жилото за кранчето и реално не може да се управлява. На втория ден започна да му задържа задното колело. Кара я в сервиз, гаранционно. Разни гумени уплътнения се напукаха на втората година. Като включиш задна излизаше маншона на лоста с цялата основа. Хвана го с видии. Трудно вкл. втора на студено и т.н. Не можа да го изтърпи. Продаде го и си купи Шкода.
  9. РусенскоВарено

    Москвич

    Първите партиди сглобени 2141 в Ловеч бяха потресаващо некачествени - излизат от Мототехника и спират след няколко метра, няма тръгване след това, при първия дъжд колата става гьол вътре, всякакви подобни благини. Да е било края на 1988г. или началото на 1989г., имам спомен, че във вестника писаха какви трагични недомислици са излизали от завода и колко разочаровани и ядосани са били купувачите. Пък и няма с какво да я смениш. Бил съм на 12г. тогава, спомням си като се появиха 2141.
  10. maxrpm

    Стъклоповдигач.

    С 80 съм карал само веднъж , една ***** като ме издразни. 120 ката направо си летеше на паветата ляво - дясно и това не е вариант. Предпочитам да обиколя София , отколкото да мина оттам. Трай си за другото , когато реши , ще си каже сам.
  11. Izolini

    Стъклоповдигач.

    Аз бих ти отговорил какво дири натом, ама ЕвЖений ще бе банне ако не туря червена точка с 35+ а и да туря пак ще ме шамари Ми, колкото по-бързо караш толкова по-малко тропа. Особено с Вишната при над 80 колелата не се връщат до паважа, че да изтропат, почти като на въздушна възглавница съм
  12. joro-120L

    55 години Škoda 110 R coupe

    Страхотен автомобил за времето си. Не оставя хората безразлични към него и сега. Имах щастието, като дете да ги виждам на живо по морето 70те г. и на Пловдивския панаир. Бях влюбен в този автомобил. Но, не се внасяше в Бг. Всички модели тогава се представяха на Панаира. С баща ми ходехме първо в Чешката палата. Казваше им, че има Шкода 100 и те му даваха рекламни брошури. Още си пазя една цветна, гланцирана, с моделите от 100 до 110R. Чехите не си връщаха експонатите обратно. "Наши" хора ги купуваха. В статията има някои неточности от техн. естество, но няма да се задълбочавам.
  13. joro-120L

    Москвич

    Точно този е жълтия на 2138. Даже и тема си отворил. Мерси, Ице. Аз търсих жълтото на 408И. Имали сме в семейството Москвич. 21412 S. Бежов. От 90та г. ... и 93та беше продаден! S се различаваше от предишните, в това че има и дясно огледало и 4 бр. калобрани, и 3 бона отгоре. Затваряха Мототехника и баща ми нямаше какво да вземе. Шкодите свършиха и останаха само Москвичи, сглобявани в Ловеч.
  14. РусенскоВарено

    Москвич

    @joro-120L,за туй животно ли иде реч? Москвич 2138: Последният соцмохикан От Фейсбук: Цък.
  15. РусенскоВарено

    55 години Škoda 110 R coupe

    Здравейте. Наясно съм, че има много колеги тук, които са детайлно запознати с модела, но въпреки това реших да дам линк към статията, може пък да му е интересно на някой. Приятно четене: Цък.
  16. maxrpm

    Стъклоповдигач.

    Цар Борис III , не съм имал кола , където да не тропа всичко в нея , там се кара с 30км/ч и пак е много... Цял механизъм си вземи , ама първо свали кората и виж какво търсиш.
  17. zloQQ

    Стъклоповдигач.

    Да не си сменил кабинета бре? Чий го дириш по паважа?
  18. The Best Forman

    Стъклоповдигач.

    До скоро избягвах паважа , а сега се налага да минавам по бул. Цар Борис III по два пъти дневно и е страшно изнервящ с това дрънкане .. може да се кара на изцяло свален прозорец. Мисля да видя какво се предлага на пазара и да взема цял механизъм.
  19. joro-120L

    Смях в залата :-)

    +1 По-наситено жълт е следващия - 2138, със същия мотор. Като на белотаджията от Оркестър без име. Рових в Гугъл, така и не намерих някой рекламен, заводски образец. Много дефицитен цвят. Това е жълтото на осмака в моите спомени. Колата е с оригинална боя.
  20. Izolini

    Смях в залата :-)

    Имаше, но не беше такова ярко жълто, а като на осмака - като горчица. Но с годините и пребоядисванията се е вкиснал към лимон.
  21. joro-120L

    Смях в залата :-)

    Като гледам, Голфът вече е дошъл. Бялата кола на Голф 2 ми прилича. До нея, още един пернишки Мустанг, с тунингована в жълто броня. 408И, може 412, но те бяха по редки. А и в оригинален жълт цвят, дванайстак не съм виждал.
  22. baijoro

    Смях в залата :-)

    Много добре нагизден Москвич. Обаче липсват калобрани със светлоотразители и лентичка "антистатик"
  23. joro-120L

    Смях в залата :-)

  24. Вчера
  25. joro-120L

    Забелязани - Skoda

    Забелязана в София. Така казват. Ахангличанка.
  26. joro-120L

    Забелязани - Skoda

    Най-добре 4. Това не е ли 14". Мечо клечо има такива на 100така. Ако не ме лъже паметта, щото не намерих снимка да си ги припомня. Не съжалявай. Други две, едва ли ще намериш. А и не са шкодови. Джанти Минлайт от Шкода 130 Рапид в добро състояние Цена с доставка до България (Сф) 520€ (около 1000лв) п.п. изглеждат 13" с тоз голям балон... сега обърнах внимание, на гумата пише 15. остава и да са 15 цола. https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/user/549111097?locale=bg_BG
  27. Alexandar

    Забелязани - Skoda

    Те на това му се вика загуба на ценни ресурси. Веднага ми приковаха погледа на едно ремарке за пуканки и палачинки в едно гръцко село. Обаче палачинкаджията отказа да ми ги продаде, въпреки търга с един участник и явно наддаване, който му организирах. Е, вярно два броя само бяха, ама по-добре от 0, да започнем отнякъде. За от страната на дискотеката поне щях да имам.
  28. sando2

    Смях в залата :-)

  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.