Цялата активност
- Днес
-
Ице, сетъпа на оранжевите беше за стабилност в завоите. Ако ги беше изпуснал дори за една обиколка те му взимаха по над половин секунда там. Т.е. след първото минаване на втория участък нещата бяха приключили. А, предвид точките, беше безумно Пиастри да се напъва. За една точка да рискуваш 7, при положение, че така и така си пред основния конкурент! Просто няма смисъл. А в такова състезание и стратегия няма. Това, което се видя в квалификацията е, че лимонадите имат проблем със задното сцепление. Лекето превъртя гумите на излизането от първия завой и загуби поне 3 десети. Да, без тях пак нямаше да е първи, но поне щеше да е в челото и да има шанс да пречи на оранжевите. Сега шанса е малко само на теория. Но пък и евентуален дъжд може да обърне везните драматично. Ще видимА
-
Ще си позволя да не се съглася с теорията ти. От там може да влиза изключително малко мръсотия. Другото, което е показателно е, че и с калобраните пак се събира кал отзад, което значи, че не влиза от долу от въртенето на гумата, а отгоре. Дори за мен това, което е направил Владо на неговата О1, (омазал е със силикон фугите) е грешка, защото така затапва и малката възможност за изтичане на тази мизерия.
-
Аз имам нЕкои съмнения относно квалификацията. Макс беше прекалено спокоен, когато обясни как нямал сцепление. Още в спринта ми се стори, че изпреварването в първата обиколка беше грешка, после му се наложи, цитирам: "да направя 15 квалификационни обиколки, за да задържа Оскар...". В Редбул стратегията е на много високо ниво, а на тази писта без брутално предимство в скоростта е по-добре да си в DRS влакчето.
-
Малката ми дъщеря гледа любимото си детско. Което по една случайност е "Двама мъже и половина". Чичо Чарли разправя за своя нощ в Банкок. И се сетих за една песньовка: And if you're lucky then the god's a she
-
Спринта беше ... скучен Все пак браво на лекето. Направи демонстрация как се прави. Както и, че на тая писта е супер важно кой води. Иначе Хамилтън се дъни втори пореден ден. Лекето, както вече писах, прави чудеса. Макларъните се самопрецакват и вместо да се опазят в първата обиколка подариха победата на лекето. Льоклер продължава да прави чудеса с каручката дадена му от магари. А от квалификацията видяхме, че лимонадите се готвят за дъжд, Макларъните не знаят какво точно да сложат и има голяма вероятност, ако утре вали, да гризнат дървото въпреки превъзходството си. И сме длъжни да отбележим напредъка на лимонадите. Цунода, който супер пре..ба обиколката на Беарман и, лично мнение, трябваше да бъде наказан за което, не само влезе в Q3, но и с доста близко темпо с това на лекето. Та там май не направиха подобрения, а гигантски скок. Ще видим утре. Мен малко ми е кофти за Пиастри, но поне директно зад тях не е лекето, а има буфер. Ще видим утре. Очертава се интересно състезание.
-
Ще е по-чиста колата в кално/мокро време отстрани. Праговете също ще са по-чиста.
-
Не знам от къде е тази гняз, но е факт, сега ще видим ефекта, след калобраните какъв ще е. Предните калобрани се монтират над подкалника.
-
Стана ясно от първия път, няма страшно. Само как разбраха, преди да сменят ангренажния комплект, че не е пречукал някой клапан?
-
Бурзо го написах с доста грешки. Болтове на обтяжна ролка.
-
Обадиха се от Skoda. Разхлабени облове на обтегач а ангренажен ремък. Препоръката е за смяна на целия ангренажен възел. Последствия по двигателя няма. Ремъка не е прескачал.
- 9 мнения
-
- 1
-
-
Пропуснах квалификацията за спринта, та не ми е ясно какво правят на опашката Саждю и двата Мерца. Страхотен старт за Льоклер, прекрасно изпреварване на Норис, доста по-трудно от това, което направи Макс спрямо Оскар. После превъзходството на Макларън го изяде, естествено. Разликата между Макларън и Льоклер (и останалите) явно беше огромна. Цунода не направи нищо с колата на РедБул. Как тогава Верстапен успя да задържи Пиастри зад себе си? Тук не опира само до свалените крила.
-
Понякога има производствени дефекти, които се проявяват и на малък пробег. Рядко се случва. И маховик не е нормално да замине на 60к Маховикът щеше да се влияе при натиснат съединител. Искрено желая да е нещо дребно. Мисля, че не е колянов вал.
-
Случва се и да влиза мизерия от гумите, но 98% е от горе. Живея срещу парк и като паркирам под дърветата става мазало. Всяка сутрин чистя листа. Прахоляк голям е тук и с листата е отвратително като се смеси и завали дъжд. Става си абсолютна кал и се трупа в посланика. При О1 беше трагедия. Двойката не се ми я гледал, но тече хубаво отдолу като чиста стъклото с чистачките, което не навява на мисълта, че няма много мизерия и водата директно изтича без да се забравя по кал и боклуци.
-
Снимката е примерна. Моята теория, която съм я споделял и друг път е, че основно тази кал се набива от предното колело през фугата на подкалника, която е към калника. Отгоре през чистачките влизат боклуци, но не и такава кал.
-
При гаражни коли замърсяването е по-малко. Основния проблем е, че като се паркира под дървета, падат и влизат листа и голямо количество прахоляк под чистачките. От там по отводнителните канали падат зад подкалника и запушват малките фуги, по които по принцип изтича водата. Не веднъж сме чели за случаи при по силен дъжд или миене с обилно количество вода, някой да му протече в краката и да прелива вода от отсега при механизма на чистачките. Това е крайно притеснително състояние, особено за мен, защото щом се е стигнало до тук, си представям колко дълго се е трупала тази мръсотия там и е задържала влагата постоянно и няма начин да няма поражения по ламарините, дори и на първо време само отвътре. В тази връзка, моята препоръка е при продължителен престой особено есенно време, да не се оставя колата под дърво и да се чисти редовно доколкото е достъпно покрай чистачките. Предпочитам да е на слънце колата, но да не е задръстена с листа, отколкото на всяка цена да я бутам на сянка.
-
Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.
- 9 мнения
-
- 1
-
-
Е, това все пак е нещо. Значи е от мотора. Защото, ако е съединител, пак си е проблем, но не толкова страшен. Пак е за сервиз, но можеш да си я закараш на ход. При проблем с колянов вал, биели, бутала, бутални болтове, не е задължително да светне лампа за налягане. Единствено, ако има луфт в лагерите на коляновия вал. Може и да няма връзка със смяната на маслото, а просто да му е дошло времето. Може и клапан да тропа, но там звукът е с по-висока честота. По-"тънък". Ама може и да излезе друг дефекта, знам ли.
-
Мен точно това ме тревожи. Подозрително скоро става след смяна на масло. Да не се объркали нещо и да са предизвикали проблем с мазането. Лампи по колата не светеха. ЛАмпата за маслото загасва нормално след палене. Не повече от секунда след запалване. Сетих се да изключа климатика преди да я сваля от репатрака, но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител.
-
Отвори ги Ице и кажи има ли ефект от калобраните. Да знам дали да разглабям и аз. Щото и при С2 е същата работа. И аз като теб, при последното чистене сложих калобрани.
-
На О2 също е трагедия. Аз преди бая години сложих предни калобрани, тогава изчистих огромно количество гняз от подкалниците. Което ми напомня, че не е лоша идея да ги отворя и да видя какво е положението сега.
-
Микрофонът е много близо и допълнително усилва и изкривява шума. Не е като на живо да се чуе. Също и от коя страна на мотора се чува. Според мен е на метал чукането, което не е добре. Като на коляно-мотовилков механизъм. Нямам представа Фабия с какви кутии са. Ако в случая е ръчка, първата работа е да се натисне съединителя да се локализира двигател, съединител, кутия.
-
Успокои ме. От моя оглед още на предишната Октавия на брат ми, установих, че там е много добре оформено пространството зад подкалника и не задържа боклуци. Отдолу е отворено и всичко си изтича. Жалко, че на Фабията не са го направили по подобен начин, пак си остава слабо място.