Цялата активност
- Последния час
-
Е, това все пак е нещо. Значи е от мотора. Защото, ако е съединител, пак си е проблем, но не толкова страшен. Пак е за сервиз, но можеш да си я закараш на ход.
-
Мен точно това ме тревожи. Подозрително скоро става след смяна на масло. Да не се объркали нещо и да са предизвикали проблем с мазането. Лампи по колата не светеха. ЛАмпата за маслото загасва нормално след палене. Не повече от секунда след запалване. Сетих се да изключа климатика преди да я сваля от репатрака, но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител.
-
Отвори ги Ице и кажи има ли ефект от калобраните. Да знам дали да разглабям и аз. Щото и при С2 е същата работа. И аз като теб, при последното чистене сложих калобрани.
-
На О2 също е трагедия. Аз преди бая години сложих предни калобрани, тогава изчистих огромно количество гняз от подкалниците. Което ми напомня, че не е лоша идея да ги отворя и да видя какво е положението сега.
- Днес
-
Микрофонът е много близо и допълнително усилва и изкривява шума. Не е като на живо да се чуе. Също и от коя страна на мотора се чува. Според мен е на метал чукането, което не е добре. Като на коляно-мотовилков механизъм. Нямам представа Фабия с какви кутии са. Ако в случая е ръчка, първата работа е да се натисне съединителя да се локализира двигател, съединител, кутия.
-
Успокои ме. От моя оглед още на предишната Октавия на брат ми, установих, че там е много добре оформено пространството зад подкалника и не задържа боклуци. Отдолу е отворено и всичко си изтича. Жалко, че на Фабията не са го направили по подобен начин, пак си остава слабо място.
-
Pankara се регистрира във форума
- Вчера
-
marinovvalentin се регистрира във форума
-
Не е от Октавията, там нямаше нищо, проверих веднага, от Фабията е, направо паднах, като ведях .
-
Само не ми казвай, че това е на Октавията.
-
Scorpions - Send Me An Angel (1990)_2.mp4
-
BONFIRE - жестоко парче, едно от любимите.
-
Дано да е нищо фрапиращо, имал съм такъв двигател, такова чукане не е имало. Евентуално, избило уплътнение на колектор, в добрият случай.
-
Днес си сложих и предни калобрани, те това изчистих межде подкалника и калника. От двете страни, три шепи с кал.....
-
Е па имаше музика едно време ..... Hysteria.mp4
-
Колеги този шум го чува жената при първо палене днес. Прати ми го на клип и аз направо изстинах. Казах и да я изгаси и повече да не прави опити да я пали. А ето и хронологията. Предо 400 км или миналия петък направих пълна инспекция в ЕТ със смяна на масло. Дадоха ми я със похвала, че колата е идеална. Е все пак е и на 59 600 км. Веднага осигурих репатрак (колата домува в Ихтиман) и я закарах при същия приемчик, който я прие за обслужване. Сега е в Шкода Дружба и чакам. Но треска ме тресе каква може да е диагнозата. video-02d4c21d027bafaa8bea334d72ae19eb-V.mp4
-
Има и такъв ... при това електрически
-
Асене, писали сме едновременно. В отговора ми на Пепи, мисля се изясняват нещата.
-
Много хора ще кажат, пе е първобитно, но аз така ги разбирам и усещам нещата. Знам предимствата на автомата. Карал съм и пак ще карам, но от моя гледна точка, някои емблематични автомобили си ги представям в класически вариант. Е сега ще кажете, че има и от 60-те години Мустанги автомат, но аз няма да споря. Което си е, си е.
-
Да, разбрах, че истинските са ръчка. Аз също съм по класиките. И таз добра, ако не го знаете. Само се притесних някой да не си помисли, че този Мустанг е някакъв ментак на предно.
-
Жоре, ти си го написал - въпрос на разбиране. За някои хора истинския автомобил е с ръчни скорости (аз съм между тези хора), за други ръчната скоростна кутия е отживелица и не искат и да чуят. А и не могат да се оправят с нея. А и не е необходимо. Темата е по-дълга и от спора бензин-дизел (накрая печели електричеството, ама да не залитаме натам ). Между другото дали с ръчна или с автоматична кутия в крайна сметка важно е магарето зад волана А за това магаре е важно да се чувства добре, т.е. кутията да му е по вкуса.