Цялата активност
- Последния час
-
Обадиха се от Skoda. Разхлабени облове на обтегач а ангренажен ремък. Препоръката е за смяна на целия ангренажен възел. Последствия по двигателя няма. Ремъка не е прескачал.
- 7 мнения
-
- 1
-
- Днес
-
Пропуснах квалификацията за спринта, та не ми е ясно какво правят на опашката Саждю и двата Мерца. Страхотен старт за Льоклер, прекрасно изпреварване на Норис, доста по-трудно от това, което направи Макс спрямо Оскар. После превъзходството на Макларън го изяде, естествено. Разликата между Макларън и Льоклер (и останалите) явно беше огромна. Цунода не направи нищо с колата на РедБул. Как тогава Верстапен успя да задържи Пиастри зад себе си? Тук не опира само до свалените крила.
-
Понякога има производствени дефекти, които се проявяват и на малък пробег. Рядко се случва. И маховик не е нормално да замине на 60к Маховикът щеше да се влияе при натиснат съединител. Искрено желая да е нещо дребно. Мисля, че не е колянов вал.
-
Случва се и да влиза мизерия от гумите, но 98% е от горе. Живея срещу парк и като паркирам под дърветата става мазало. Всяка сутрин чистя листа. Прахоляк голям е тук и с листата е отвратително като се смеси и завали дъжд. Става си абсолютна кал и се трупа в посланика. При О1 беше трагедия. Двойката не се ми я гледал, но тече хубаво отдолу като чиста стъклото с чистачките, което не навява на мисълта, че няма много мизерия и водата директно изтича без да се забравя по кал и боклуци.
-
Снимката е примерна. Моята теория, която съм я споделял и друг път е, че основно тази кал се набива от предното колело през фугата на подкалника, която е към калника. Отгоре през чистачките влизат боклуци, но не и такава кал.
-
При гаражни коли замърсяването е по-малко. Основния проблем е, че като се паркира под дървета, падат и влизат листа и голямо количество прахоляк под чистачките. От там по отводнителните канали падат зад подкалника и запушват малките фуги, по които по принцип изтича водата. Не веднъж сме чели за случаи при по силен дъжд или миене с обилно количество вода, някой да му протече в краката и да прелива вода от отсега при механизма на чистачките. Това е крайно притеснително състояние, особено за мен, защото щом се е стигнало до тук, си представям колко дълго се е трупала тази мръсотия там и е задържала влагата постоянно и няма начин да няма поражения по ламарините, дори и на първо време само отвътре. В тази връзка, моята препоръка е при продължителен престой особено есенно време, да не се оставя колата под дърво и да се чисти редовно доколкото е достъпно покрай чистачките. Предпочитам да е на слънце колата, но да не е задръстена с листа, отколкото на всяка цена да я бутам на сянка.
-
Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.
- 7 мнения
-
- 1
-
-
Е, това все пак е нещо. Значи е от мотора. Защото, ако е съединител, пак си е проблем, но не толкова страшен. Пак е за сервиз, но можеш да си я закараш на ход. При проблем с колянов вал, биели, бутала, бутални болтове, не е задължително да светне лампа за налягане. Единствено, ако има луфт в лагерите на коляновия вал. Може и да няма връзка със смяната на маслото, а просто да му е дошло времето. Може и клапан да тропа, но там звукът е с по-висока честота. По-"тънък". Ама може и да излезе друг дефекта, знам ли.
-
Мен точно това ме тревожи. Подозрително скоро става след смяна на масло. Да не се объркали нещо и да са предизвикали проблем с мазането. Лампи по колата не светеха. ЛАмпата за маслото загасва нормално след палене. Не повече от секунда след запалване. Сетих се да изключа климатика преди да я сваля от репатрака, но не съм усетил промяна при натиснат отпуснат съединител.
-
Отвори ги Ице и кажи има ли ефект от калобраните. Да знам дали да разглабям и аз. Щото и при С2 е същата работа. И аз като теб, при последното чистене сложих калобрани.
-
На О2 също е трагедия. Аз преди бая години сложих предни калобрани, тогава изчистих огромно количество гняз от подкалниците. Което ми напомня, че не е лоша идея да ги отворя и да видя какво е положението сега.
-
Микрофонът е много близо и допълнително усилва и изкривява шума. Не е като на живо да се чуе. Също и от коя страна на мотора се чува. Според мен е на метал чукането, което не е добре. Като на коляно-мотовилков механизъм. Нямам представа Фабия с какви кутии са. Ако в случая е ръчка, първата работа е да се натисне съединителя да се локализира двигател, съединител, кутия.
-
Успокои ме. От моя оглед още на предишната Октавия на брат ми, установих, че там е много добре оформено пространството зад подкалника и не задържа боклуци. Отдолу е отворено и всичко си изтича. Жалко, че на Фабията не са го направили по подобен начин, пак си остава слабо място.
-
Pankara се регистрира във форума
- Вчера
-
marinovvalentin се регистрира във форума
-
Не е от Октавията, там нямаше нищо, проверих веднага, от Фабията е, направо паднах, като ведях .
-
Само не ми казвай, че това е на Октавията.
-
Scorpions - Send Me An Angel (1990)_2.mp4
-
BONFIRE - жестоко парче, едно от любимите.
-
Дано да е нищо фрапиращо, имал съм такъв двигател, такова чукане не е имало. Евентуално, избило уплътнение на колектор, в добрият случай.
-
Днес си сложих и предни калобрани, те това изчистих межде подкалника и калника. От двете страни, три шепи с кал.....
-
Е па имаше музика едно време ..... Hysteria.mp4
-
Колеги този шум го чува жената при първо палене днес. Прати ми го на клип и аз направо изстинах. Казах и да я изгаси и повече да не прави опити да я пали. А ето и хронологията. Предо 400 км или миналия петък направих пълна инспекция в ЕТ със смяна на масло. Дадоха ми я със похвала, че колата е идеална. Е все пак е и на 59 600 км. Веднага осигурих репатрак (колата домува в Ихтиман) и я закарах при същия приемчик, който я прие за обслужване. Сега е в Шкода Дружба и чакам. Но треска ме тресе каква може да е диагнозата. video-02d4c21d027bafaa8bea334d72ae19eb-V.mp4