Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. maxrpm

    Pepino Racing Team

    Щом караш с резервния , но с нормалния не пали , значи има софтуерна забрана колата да запали , ако е отключена с ключа механично. Това е мярка против кражба. 100% може да се деактивира с VCDS или ODIS..
  3. Бяхме малко, но пък качеството беше на ниво. Даже не разбрахме как стана почти 17 часа.
  4. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Саше, нямам и не разбирам от компове. Все едно ми говориш на индиански. Ако имам някакъв зор, ще питам. Ще видим в сервиза какво ще кажат и ще пиша. Аз мисля, че няма захранване от конт. ключ до стартера. Клеморед или нещо друго. Забрави! Ключарът каза, че този дефект на бутона е поправим. Ще го занеса някой ден на майстор, да видим. Засега карам с резервния, който е като нов.
  5. Днес
  6. maxrpm

    Pepino Racing Team

    Прочети , дали с VCDS не можеш да спреш това блокиране на стартера , ако се отключи механично. То попринцип не е логично да има такова блокиране. Ключа , виж си номера и си го вземи от Aliexpress , в пъти по - евтин е!
  7. Нещо за Неделя? Имам една кутийка за ключ с 3 бутона(става и за дист с 2 бутона) в работата. Някой иска ли я ? Без перо и пружинка е, но е нова.
  8. Рапида на Миро /Хашек/ от Варна с 14". Това е най-близо до оригинала, като дизайн. Марка Enkei. (гуми 195/45/14) Има такива, или подобни заводско вграждане 13". Не си спомням наименованието им.
  9. Аз за сега ще подходящ все едно ще го бъде, тоест няма да си отворя бира на обяд
  10. Ще го бъде или не
  11. Вчера
  12. За 14:00 ли остава утре?
  13. joro-120L

    Pepino Racing Team

    цитат от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата. Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и по-късно да се приберем.. Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. На рецепцията бяха така добри и ми дадоха тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, айде да ходим да хапнем нещо. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в стартера. Лека нощ! Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците. Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, грешки, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Това е една от причините да не искам автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук е пълен блокаж. Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение. Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания!
  14. Видях се с @The Best Forman даже и бира му дадох
  15. На работа съм ама вечерта с Гената може да пием по 1 за твое здраве щом е станал Карпузианец
  16. Явно за днес няма да стане, остава да се пробваме за неделя, до тук сме трима. @The Best Forman, бивш касапин от Красна поляна, понастоящем карпузишки бастун, ти няма ли да се изсипеш? Даже ти е близо! И за @Mirrko важи
  17. ghost_rider

    Octavia A7 1,8TSI

    Абе да ти кажа за мен си беше сериозен теч. Жегата със сигурност предразполага още повече. Картерите, а и другите пластмасови капаци са податливи на изкривяване. Те металните се кривят понякога, така че не е изненада, но е неприятно. Аз четох сервизното ръководство и там пише, че се сменят болтовете. Сменяй сега гарнитурите и я измий за да може да се следи по-лесно за останали други течове. Вземи 2-3 флакона Brake cleaner, да може Пепино да ги изпръска и да изчисти доколкото е възможно, а после може и миенето накрая и не бързай да слагаш кората отдолу.
  18. Аз май няма да се класирам и за Неделя, така като гледам.
  19. b3lq7a

    Octavia A7 1,8TSI

    И при мен се появи теч на масло от мотора… Пепи разбира се ще я прави и присъдата е гарнитури на вариатори, горна гарнитура на агренажен капак и гарнитура картер! Поръчах всичко от ЕТ с експресна доставка DHL, в случая не мога да ползвам отстъпка и 50лв е цената на доставката. Всичко излезе под 200лв. Интересно е, че в София на по ниски температури тук, няма теч, течеше последните дни при над 40гр доста. Тотална простотия е пластмасовите капаци и картер на този мотор! Проверих предписанията за смяна на тези гарнитури и дават болтове със силикон, а за вариатори и ролките с болтовете, заедно с капака (основата). Цената не е малка и реших да сменя само гарнитурките, все пак видимо от тях омаслява. Очаквах и картер, видимо не се вижда гарнитура, а се оказа, че има но е отвътре. пс. При теб направо няма теч, като гледам снимките. При мен всичко в задната част долу и отляво от горе до долу е с масло, а капки се виждат отляво на картера с чисто масло. Няма да се изненадам, ако се наложи и още нещо да сменя, но ще се види във времето.
  20. И аз съм за неделя
  21. Ако искаш дизайна на Шкода - вземаш 13" , които ти харесват , режеш центровете и си сглабяш едни компонентни джанти .. ако имат достатъчно материал може и на 14" да ги докараш , инак мисля правилото беше с 13" център , правиш 15".
  22. Последната седмица
  23. PRR

    “PAVEL”

    Уоу! Честито! Искаме да я видимЕ и на живо!
  24. Ако го спретнеш за неделя може и да се включа, ама в събота ще бачкам
  25. Това е ясно, знам че има 4х130, просто исках да е произведено за Шкода…и ако може да е 14”…
  26. А бе, утре не е първата събота, ама що не си спретнем един НИМ?
  27. От старите Поршета (до '80 или '90 не съм сигурен) ще има поне Фукс на 4х130.
  28. Поредният ъпдейт от RacingLine за всички с най-новите брички с EA888 Gen.4, които все още са заключени и не може да се пипа! Официално, днеска от RacingLine пуснаха на пазара PCM модул, който поддържа най-новите VW, Audi, Cupra и нашата любима марка Skoda 2.0 TSI модели от 2024+ насам — тези с EA888 Gen.4, които досега бяха заключени като банков сейф. Все още си остават заключени, но пък хубавата новина е,че когато някой слънчев ден бъдат "хакнати" ще може безплатно да се премине директно към Stage 1 без да се доплаща. Моделите, на които пасва като у дома си: Continental turbo: VW Golf 8.5 GTI Clubsport 2024+ VW Golf 8.5 R 2024+ Audi S3 8Y.5 2024+ Cupra Leon IV 300ps (facelift) 2024+ Cupra Leon IV Estate 4Drive 333ps (facelift) 2024+ Cupra Formentor 333ps (facelift) 2024+ Garrett turbo: VW Golf 8.5 GTI 2024+ VW Tiguan III 2.0 TSI 265ps 2025+ VW Tayron 2.0 TSI 265ps 2025+ Audi A3 2.0 TSI 8Y.5 2024+ Cupra Formentor 265ps (facelift) 2024+ SEAT Terramar 2.0 TSI 265ps 2025+ Skoda Octavia vRS IV.5 2.0 TSI 265ps NX 2025+ Skoda Superb IV 2.0 TSI 265ps B9 3Y 2024+ Ако някой има интерес както винаги може да ги разгледа на сайта: REDLINEPLUSBG.COM В момента всички PCM модули са намалени, включително и за дизелите ЕА288 2.0 TDI -115к.с., 150к.с., 200к.с.!
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.