Цялата активност
- Последния час
-
Значи правилно помня, беше 2ра генерация, щом Ицо казва, че на о2 ФЛ няма ще да е от с2. Имам спомен, че на моята о2 преФЛ имах такива пера… Жоро, може ли да те помоля да направиш няколко снимки от близо и ако имаш шублер да ми измериш каквото можеш, предполагам застъпва стъклото, ако има опция да повдигнеш без да го разваляш също ще ми е от полза. Шум няма как да има - те са вертикални и по пътя на логиката без тях както е сега с канал между колоната и ръба стъклото е по-вероятно да има свистене при движение! Перото винаги ще е една идея над нивото на стъклото и колоната, а свирене се получава при завихряне в дълбочина…
-
Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.
- 7 мнения
-
- 1
-
-
Присетих се да споделя лонг търм впечатления от Циберман. Вече над 70к км са на колата - комплект предни задни дискове и накладки. Предимно извънградско и интензивно карам. 1. Перформанс - спират чудесно, никога не са прегрявали да не могат да спират, колкото и да спирам от висока до ниска скорост в рамките на кратки разстояния. Няколко пъти съм виждал предните дискове червени в тъмното, а колко често ги загрявам така не знам, не се заглеждам. Спират и на топло, и на студено, и на продължително тормозене прекрасно! 2. Шум - ако съм карал продължително силно следващите дни съм забелязвал леко да са по шумни (все едно драскат) и рядко да свирукат. 2-3 пъти да съм съм ги зачиствал с лека спирачка по нанадолно. Иначе в началото задните при спиране назад имаха едно кратко изсвирване, но нищо дразнещо! Не цапат джантите! 3. Състояние в момента - над 50% на предните накладки, задните изглеждат на 3/4 или повече. Дисковете - на предните закача едва пръста ми на ръба, почти като нови са. Задните нямат видимо изхабяване. Не знам дали се дължи на стила на карането ми и това, че 80% съм извънградско (по принцип спирачка ползвам само като спирам, не намалявам преди завой, освен ако не приближавам предна кола или не ме засича някои докато изпреварвам). Като заключение - много съм доволен, преди тези съм имал 2 други шкоди с фабрични и в последствие сменени с оригинални дискове и накладки (едната чисто нова, другата на 30к км я купих, карал съм ги по 100-130к км). Тази беше с фабрични дискове и оригинални накладки, които имаха ресурс, преди да ги сменя. Нито една от 3те не е спирала толкова добре и не са ми изкарвали толкова км с фабрични или оригинални от ЕТ дискове и накладки.
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
joro-120L отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Не е сигурно. Почва да събира "кал" горе на клапаните и на дъното на картера. -
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Сега гледам не съм писал и да си допълня темата… Миналата година смених водна помпа комплект отново в сервиза на Пепино. Скъпо удоволствие беше, но не помня цената. Като видях колко е сложно предпочетох да нямам гаранция, но да знам, че е направена както трябва и да ми е спокойно, само при @Pepino ! Преди 2 месеца отказаха амортисьорите на багажника, с отстъпките ми в ЕТ и заради гаранцията я правих там - излезе над 1600лв, това ми е прясно и го помня ! Миналата година пак се предадоха и ги рециклираха. Изкараха малко над година. Сега не ми се занимаваше да губя време и да е пак до време. Явно си им е слабо място, а и аз на ден отварям по 5-10 пъти багажника, вероятно и това има значение. - Днес
-
На Супърба няма грижи. Накладките си ги смених преди години сам за има-няма час, без знанията. С VCDS-а отнема 30сек да ги "разкрачиш", след това е песен. Явно при варела е яко различно
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
На колегата мисля е на по-малко км. На тази пуфпаф е сменял маслото от нова на 10к км и аз така правя. Интересно ми е да видя на 6-7 смени и 180к км дали ще изглежда така същия мотор! -
А като е мокро след топене на сняг идва момент да не виждаш през страничното като караш по-дълго…
-
Да, за това говоря! Имам спомен бях чел някъде, че се слага от друг модел Шкода/ВАГ?
-
Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!"
-
ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж
-
Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя... Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.
-
marnikmar се регистрира във форума
-
Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
-
И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
-
https://www.ebag.bg/categories/edrosmliana-liutenitsa/2912?product=617948
- Вчера
-
Датчик за скорост, табло, нивомер за гориво - проблеми.
ghost_rider отговори на ghost_rider's тема в Octavia 1
Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.- 5 мнения
-
- 1
-
-
-
-
Sting - Desert Rose.mp4
-
Някой да е правил сметки за GBH, 28ми, на маймун-сцена?
-
Датчик за скорост, табло, нивомер за гориво - проблеми.
joro-120L отговори на ghost_rider's тема в Octavia 1
Да, вярвам ти. Исках да кажа, че по симптомите на таблото може да ти каже от какво друго може да бъде. Успех! -
Много я. Те и други цени на запад са по-ниски от нашите. Колко е лютеницата в Англия?
-
Датчик за скорост, табло, нивомер за гориво - проблеми.
ghost_rider отговори на ghost_rider's тема в Octavia 1
Благодаря Жоро, изчетох няколко теми, включително и тази. Вероятно ще стигна и до него. Засега съм насочил усилията си към километража и скоростомера. Сигурен съм, че този проблем не е в таблото.- 5 мнения
-
- 1
-