Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Значи правилно помня, беше 2ра генерация, щом Ицо казва, че на о2 ФЛ няма ще да е от с2. Имам спомен, че на моята о2 преФЛ имах такива пера… Жоро, може ли да те помоля да направиш няколко снимки от близо и ако имаш шублер да ми измериш каквото можеш, предполагам застъпва стъклото, ако има опция да повдигнеш без да го разваляш също ще ми е от полза. Шум няма как да има - те са вертикални и по пътя на логиката без тях както е сега с канал между колоната и ръба стъклото е по-вероятно да има свистене при движение! Перото винаги ще е една идея над нивото на стъклото и колоната, а свирене се получава при завихряне в дълбочина…
  3. Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.
  4. Присетих се да споделя лонг търм впечатления от Циберман. Вече над 70к км са на колата - комплект предни задни дискове и накладки. Предимно извънградско и интензивно карам. 1. Перформанс - спират чудесно, никога не са прегрявали да не могат да спират, колкото и да спирам от висока до ниска скорост в рамките на кратки разстояния. Няколко пъти съм виждал предните дискове червени в тъмното, а колко често ги загрявам така не знам, не се заглеждам. Спират и на топло, и на студено, и на продължително тормозене прекрасно! 2. Шум - ако съм карал продължително силно следващите дни съм забелязвал леко да са по шумни (все едно драскат) и рядко да свирукат. 2-3 пъти да съм съм ги зачиствал с лека спирачка по нанадолно. Иначе в началото задните при спиране назад имаха едно кратко изсвирване, но нищо дразнещо! Не цапат джантите! 3. Състояние в момента - над 50% на предните накладки, задните изглеждат на 3/4 или повече. Дисковете - на предните закача едва пръста ми на ръба, почти като нови са. Задните нямат видимо изхабяване. Не знам дали се дължи на стила на карането ми и това, че 80% съм извънградско (по принцип спирачка ползвам само като спирам, не намалявам преди завой, освен ако не приближавам предна кола или не ме засича някои докато изпреварвам). Като заключение - много съм доволен, преди тези съм имал 2 други шкоди с фабрични и в последствие сменени с оригинални дискове и накладки (едната чисто нова, другата на 30к км я купих, карал съм ги по 100-130к км). Тази беше с фабрични дискове и оригинални накладки, които имаха ресурс, преди да ги сменя. Нито една от 3те не е спирала толкова добре и не са ми изкарвали толкова км с фабрични или оригинални от ЕТ дискове и накладки.
  5. Не е сигурно. Почва да събира "кал" горе на клапаните и на дъното на картера.
  6. Сега гледам не съм писал и да си допълня темата… Миналата година смених водна помпа комплект отново в сервиза на Пепино. Скъпо удоволствие беше, но не помня цената. Като видях колко е сложно предпочетох да нямам гаранция, но да знам, че е направена както трябва и да ми е спокойно, само при @Pepino ! Преди 2 месеца отказаха амортисьорите на багажника, с отстъпките ми в ЕТ и заради гаранцията я правих там - излезе над 1600лв, това ми е прясно и го помня ! Миналата година пак се предадоха и ги рециклираха. Изкараха малко над година. Сега не ми се занимаваше да губя време и да е пак до време. Явно си им е слабо място, а и аз на ден отварям по 5-10 пъти багажника, вероятно и това има значение.
  7. Днес
  8. PRR

    Pepino Racing Team

    На Супърба няма грижи. Накладките си ги смених преди години сам за има-няма час, без знанията. С VCDS-а отнема 30сек да ги "разкрачиш", след това е песен. Явно при варела е яко различно
  9. На колегата мисля е на по-малко км. На тази пуфпаф е сменял маслото от нова на 10к км и аз така правя. Интересно ми е да видя на 6-7 смени и 180к км дали ще изглежда така същия мотор!
  10. А като е мокро след топене на сняг идва момент да не виждаш през страничното като караш по-дълго…
  11. Да, за това говоря! Имам спомен бях чел някъде, че се слага от друг модел Шкода/ВАГ?
  12. Izolini

    Pepino Racing Team

    Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!"
  13. РусенскоВарено

    Смях в залата :-)

  14. PRR

    Pepino Racing Team

    ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж
  15. Izolini

    Pepino Racing Team

    Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя... Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.
  16. niki

    Лекичко да се похваля

    Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
  17. joro-120L

    Pepino Racing Team

    И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.
  18. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    https://www.ebag.bg/categories/edrosmliana-liutenitsa/2912?product=617948
  19. Вчера
  20. Така, стигнах до датчика. Ако правилно го разбирам (измервам), същия се е споминал. Иначе пусках тест на приборите на таблото с VCDS и всичко работи коректно. Яд ме е, че не започнах от там, ами пипах таблото. Това клатене на нивомера за гориво го нямаше до онзи ден... Прозвънях масата и "+" до таблото с предпазителите, така че кабелите са здрави, в което първо се съмнявах. Не проверих само сигналния кабел до арматурното табло, но реших да приключа до тук за днес, а и датчика е пътник според мен, така че следва продължение.
  21. Stormbringer

    Да поздравим приятел с песен!

  22. C2H5OH

    Ежедневни приказки !

    Скъпа е, не питай...
  23. Sting - Desert Rose.mp4
  24. Алекси Георгиев

    Концерти и предстоящи музикални събития

    Някой да е правил сметки за GBH, 28ми, на маймун-сцена?
  25. Да, вярвам ти. Исках да кажа, че по симптомите на таблото може да ти каже от какво друго може да бъде. Успех!
  26. sando2

    Смях в залата :-)

  27. joro-120L

    Ежедневни приказки !

    Много я. Те и други цени на запад са по-ниски от нашите. Колко е лютеницата в Англия?
  28. Благодаря Жоро, изчетох няколко теми, включително и тази. Вероятно ще стигна и до него. Засега съм насочил усилията си към километража и скоростомера. Сигурен съм, че този проблем не е в таблото.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.