Цялата активност
- Последния час
-
Асене, честито и безаарийно ползване. Да не те подвеждат и безпроблемно да стигаш, за където си тръгнал! Шарката им е едра, с повече фуги и затова може да са по-шумни. Иначе е подходяща за сняг. Ще копат и държат добре. Ники, ще коментирам въпросите, но първо искам да разбера какво имаш предвид под "лигави". Може би губене на сцепление? При какви условия стана. Скорост, изкачване, спускане, мокро, сухо. На ръба на възможностите на автомобила/гумите ли си карал.
-
kro1 се регистрира във форума
- Днес
-
Има две неща, който не трябва да те шашкат за тази гума (ако случайно те шашнат): 1. По-шумна от нормалното е. 2. На пипане е по-твърда от средностатистическата зимна гума. И двете неща нямат значение за инак отличното й представяне във всякакви условия
-
@joro-120L Прочетох ти мнението вчера, и направих анализ на написаното. Стигнах до следното заключение: 1. Посочените от теб мпс-та със сигурност имат по-нисък лимит по завои от лек автомобил и предполагам, че си ги карал съответстващо на характеристиките им. 2. При посочения пробег, а и факта че в Пловдивско (изключвам планинските райони) зимата е по-топло спрямо София(добре си спомням една командировка в Пловдив през ноември, когато всеки ден беше 20+ градуса), в началото на пролетта гумите вече са били достатъчно износени и опечени, че да не се усещат лигави. Ти ще кажеш, има ли правота в моите мисли или не. И уточнявам, че това впечатление от гумите добих на Петрохан.
-
Благодаря, този е още по-добър от онзи който бях разглеждал аз. Ами ето ги, Hankook Winter I cept RS3 пристигнаха снощи. Дот 23 седмица на 25 година, произведени в Корея. 8,5мм грайфер като за начало. Летните Ventus Prime 4, които купих миналата година бяха произведени в Унгария. С отстъпката излязоха по 154 лева бройката. Сега остава да намеря време да ги мотирам на джантите и да си чакат момента за качване на колата - смятам, че още им е рано. Брат ми отново заложи на Вредщайна, както на О1-цата, така и миналата зима на предишната му О3, но гумите си отидоха с колата и сега пак същите нови. Бях на косъм да взема и аз същите, но както казах, искам да опитам нещо различно, въпреки че и други хора ме питаха защо точно тези и сигурен ли си, че искаш тези гуми. На тестовете гледам са изключително близки точно тези два модела. Може би по отношение на износването Ханкука е по-издръжлив, което за мен не е с особена тежест, тъй като с моето каране и изминати километри на сезон, едва ли бих изхабил комплект гуми докато още са годни за каране през зимния сезон.
-
Виканх си CONTINENTAL 235/45R18 98V XL FR WinterContact TS 870 P за Пасата. Отделно взех решение малкият автопарк във фирмата да премине на всесезонки CONTINENTAL 185/65R15 92T XL AllSeasonContact 2. Извънградско почти не излизат, 95% от шофирането е в София и то все по главни пътни артерии. В същото време в склада е заприличално на гумаджийно, а като засиля някой да сменя гуми и го няма цял ден Та мисля, че е оптимално решение. Като отиде някой да ги прибере от "На гумите щом дойде ред, отивам бързо в Медина Меееееед", ще ви драсна държави на производство, па малко по-нататък и отзиви
-
-
2026г. И аз мисля да си направя подарък за рождения ден
- Вчера
-
Заповядайте още едно:
-
-
Много яко парче
-
На 26.05.2025 г. -Iron Maiden ще имат концерт в София. Там съм.
-
До ghost_rider: Беше на мой роднина, преди година, този ремонт и не мога да съм точен. Мисля, че ~1200лв (613,55€) ми беше казал.
- 6 мнения
-
- 1
-
-
@ghost_riderTyrereviews.com
-
nikivr се регистрира във форума
-
Асене, въпросът е, че не мога да дам мнение и нямам опит с посочените от теб марки гуми. А и да имах, те са друг размер и на друг автомобил. Пак не е меродавно. Затова се и въздържах да споделям това, през което съм минал. На Реното какви са били ми е бяло петно. Със сигурност, най-евтините от евтините. Не съм им обръщал толкова внимание, за да ги запомня. Значи са били непопулярни марки. Всичко след тях, което сложа ще ми се струва премиум. Затова ти казвам, че си се ориентирал към добри гуми. Виж кой ще ти предложи най-добра цена и вземай. Ако пак се затрудняваш, напиши марките на четири листчета, разбъркай ги и тегли жребий.
-
@joro-120L, ето такива мнения очаквам. Наясно съм, че няма как всеки да е карал със всяка марка и модел гуми, изключае случайно шофиране на чужда кола, но то няма да е меродавно. Имам друг въпрос. Някой сеща ли се за сайт за гуми, в който на всяка марка и модел има описание от кога (коя година/сезон) е пуснат в експолатация. Например модел "C" е разработен като наследник на модел "B", в размери от 15" до 19" и е пуснат на пазара през 2022г... и т.н. Спомням си че съм чел такава информация преди година-две, но сега не успявам да намеря правилния сайт. Мисля че беше някой от популярните БГ сайтове за гуми, но засега намирам откъслечна информация.
-
Работи, но не може да се разчита на 100%. Системата се включва над около 65-70 км/ч. Ако не мърдаш волана повече от 30 секунди започва да мрънка и след още няколко секунди се изключва докато не мръднеш волана. Примерно при по-остри завои не винаги завива достатъчно. При мокър асфалт и насрещно слънце се случва да губи маркировката, дори и да е хубава. Ако е имало ремонт и е останала временна маркировка се случва да я засече като основна и да тръгне да се води по нея, което е малко стряскащо. Ако имаш сензори за мъртва зона не дава да сменяш лентите докато има нещо в зоната, воланът започва да вибрира. Не дава да сменяш ленти без мигач, воланът се съпротивлява малко, но може да се преодолее. Полезна екстра е, но трябва да се има едно наум и да се внимава. Това е за преди фейслифта. След това нещата са малко по-различни.
-
JORDITO started following Отключване на SmartLink ,Октавия 3,2018г.
-
Отключване на SmartLink ,Октавия 3,2018г.
JORDITO отговори на ginov's тема в Озвучаване, мултимедия, навигация
Не , няма. Този Суинг е само с оригинален код от Еуратек. 450 лв по спомен. Има пачове, но тогава ти изчезва FAZIT идентификацията и впоследствие може да стане много тегаво.- 1 мнение
-
- 1
-
-
Здравейте колеги, може ли някой да препоръчате за отключване на Андроид ауто функцията на мултимедията от снимките,в Еутотек искат доста пари,има ли друг начин за отключване? 20251007_090505.mp4
-
РАБОТИ ЛИ ДОБРЕ ТАЗИ ЕКСТРА искам и а да го отключа
-
klarnetko changed their profile photo
-
Благодаря на всички.
-
станислав 66 се регистрира във форума
- Последната седмица
-
Ники, с написаното даде повод за още споделяне, както ме подкани преди. Ще кажа как е на по-тежка кола от твоята. Предполагам, че този ефект би трябвало да се усети повече. Служебните коли бяха Рено Мастер и Митсубиши L200, което е с пълноприводно 4х4. Реното ми го дадоха чисто ново. За седем години му навъртях 500к км. Всеки божи ден по 300км. Понякога и събота и неделя. Харесваше ми работата, в движение си, времето минава бързо, бях на такива места, които никога нямаше да видя, а и имах мерак да карам. Митсубишито го карах една година. На него имам към 70к км. Няма град, село и махала в пловдивски окръг където да не съм стъпил. Всичко това в периода 2013 - 21 ва г. Практиката на фирмата беше зимните гуми веднъж монтирани, да се карат до износвне. А те се износваха към есента. Целогодишно съм карал със зимни гуми. Не съм ги усетил да са лигави. А се караше сериозно. Или не съм стигал до ситуация, за да ги усетя какви са. Затова казвам, че нещата с гумите са субективни. Един усеща едно, друг друго, трети минава от някъде, четвърти със същите гуми не може да мине и т.н. Реното не помня точно с какви гуми беше. Всяка година сменяха марката. Зависи кой ще даде най-ниска оферта. Митсубишито беше с Петлас. На мокро се държеше все едно е на сняг. Затова съм ги запомнил. Когато имам възможност си илюстрирам постовете със снимки. Имам си две за спомен. В Брайковица. Махала от 20 къщи. Младежите там са на над 70 години. В ниското се вижда Лъки и пътят от Асеновград. Нареченски бани Много бях доволен от Реното. Сполучлив модел. Удобен и лесен за каране. Никакви проблеми 500к км. Само консумативи.
-
Моята е, ама беше. Преди месец, трябваше да се разделя с хубавицата
-
Ако не е тайна, колко струва там това удоволствие, приблизително?