Цялата активност
- Последния час
-
Сега изгледах "highlights" и ... леке е. Тежко леке. Както в атаката към Норис, така и след това с Пиастри. Просто разчита, че другите имат, какво повече да губят и ще отстъпят. И, да, имат. И, да, отстъпват. Но си е леке. Противно леке. Може и да кара, но е леке. И, понеже Ландо явно няма топки, ще си остане опашкар. В такава ситуация или показваш зъби или оставаш в сянката на наглеца.
-
Почти 20 секунди разлика между Макс и Ландо на Монца - изглежда добре са поработили момчетата от Red Bull.
- Днес
-
Не успях да гледам началото, но след средата нещата бяха ... скучни. Очевидно лимонадите са намерили решение на проблемите си на бързи писти и нашокаха канчето, образно казано, на оранжевите. Те пък го играят "честни" и в крайна сметка има опасност да го играят губещи. Магари, като ги гледам, си държат средното ниво и толкова. А мерцовете ... и те там. Интересно ми е, дали направените промени за Монца, ще позволят на лимонадите да се борят за подиум и в следващите състезания. Че, ако е така, оранжевите може и да хапнат по една ... папая
-
Монца - безпогрешен Макс срещу жалък Ландо.
-
Монца. Първо F3 и поздравления за Лъвчето. Завърши втори, но направи страхотна отборна игра и успя да запази водача в това състезание. В крайна сметка втори в класирането а Кампос Рейсинг завършиха първи с негова помощ. F1. Макса пак агресивен в началото, но след като върна позицията направи страхотно каране и заслужено завърши първи с почти 20 сек. разлика. Не разбрах смисълът на размяната на позиции в Макларън. По-назад беше по-интересно. Но е очевадно, че Ферари са с проблеми.
-
ProJek се регистрира във форума
-
mirobate123 се регистрира във форума
- Вчера
-
vassilius се регистрира във форума
-
в olx има доста обяви за фарове започват от 300-900 лв но трябва да се сравнят номерата защото сигурно са поне 3 вида айърбеци по трудно ще се намерят
-
Димитър 1343 се регистрира във форума
-
Оня ден в работата , двама от шофьорите разглеждат новия електрокар Hundai Kona, аз отивам до тях , да ги бъзна че ако не пали , мога да го дръпна с Октавията. Единия колега ми вика "Не ме занимавай , в момента се занимаваме с автомобила! " Викам си то па един автомобил...
-
yuuli started following Консумация на енергия Предни ламарини
-
-
Има ли развитие по темата.
- Последната седмица
-
Да прекъсва релето...? На мен ми цъкаше на старата Октавия и като спря да цъка, спря и колата. И дойде @Pepino, закачи я и вика - некой ти е свила компУтера. Та търчах за реле.
-
ponko.panayotov се регистрира във форума
-
Ама не веднага след смяната, трябва му малко време, да врътне няколко прекъснати регенирациЙ. Освен това моята със скапания ДПФ пълнеше жестоко маслото с нафта, но никога не е ревала за ниско налягане.
-
Valery1981 се регистрира във форума
-
При скапан ДПФ не трябва ли да разрежда маслото с нафта?
-
На първо четене излиза ТОВА , но не разбирам от къде може да губи захранване ЕКУ -то.
-
-
cobrata started following Грешка Р 0686
-
Грешка Р 0686 Някой има ли идея от къде е. Влиза и в авариен режим
-
Продадени.
-
Даничка се регистрира във форума
-
В този връзка питам. @Нончо не вярва на километрите на колата, следователно е втора употреба, нов внос. В чужбина не ги махат. Джамбазите също, защото на този двг няма да вземат достатъчно пари от продажбата му. Следователно, по пътя на дедукцията, колата още е с DPF. Ако с 5-40 спре да губи налягане при повишаване на температурата трябва да се махне филтъра за твърди частици, защото НЯМА 5-40 за VAG Group с DPF! Не искам да съм лош пророк, но в първото изказване пише "пълно обслужване". Ако е равно на "първо пълно обслужване след покупка от автокъщата" ми мирише на добавка в маслото, с което е продадена. Или просто някой я е напълнил с 10w60 преди да я продаде.
-
Ице, ако го пишеш във връзка с маслото... Идеята е само за проба. Да загрее двигателя и това е. Да видим какво ще стане с налягането. После хората, които са в час с маслата да посъветват колегата какво да прави. п.п.Ако изгасне лампата, има още една кратка процедура. Трябва да се измери налягането с манометър. Задължително. Защото лампата гасне на не повече от 1 бар. А в обхвата до 4 бара/което е норма "в обороти"/ не е ясно какво става.
-
Аз не видях отговор на въпроса има ли DPF?
-
Да, нещата се изясниха. Като смениш маслото, кажи какво е положението.
-
Жоро никой от тези"майстори" не каза какво може да е. Хвърлят боб и гадаят, на принципа проба грешка.
-
Даже и дават отстъпка, ако я платиш в определен срок. Там няма, братче.
-
Вината им е дотолкова, че ненужно са му сменили помпа и датчик. Но, това повлича след себе си въпроси за тяхната компетентност по конкретния проблем и сериозното отношение към него. Даже започвам да се съмнявам дали изобщо са проверявали налягането с манометър. За помпата и датчика е написано още в първия пост, не му обърнах внимание и го приех за свършен факт. И друго - Нищо не са казали на Нончо от какво може да е. Никакво предположение. Или как да действа по-нататък. Предполагам, това го е накарало да създаде тема във форума. За помощ. Той адаша с право се усъмни.