Цялата активност
- Днес
-
Ще го прегледам! Помня, че по-тази колонка прекарвах кабел за часовика. Имаше кабелче за обемни датчици за аларма и за други не се сещам, но това беше отдавна и съм позабравил.:) Благодаря!
-
Проследи плюса на плафона в купето и дръпни от там .. може да се закачиш към него на лявата предна колонка (от там минава към тавана.
-
Да! Точно така го мислех от начало! Ще видя и плюс от къде да дръпна. А трябва да го прокарвам и през купето.
-
Моля. Реално постоянна маса не ти трябва към плафона. Трета точка от поста ми. Затова си остани на тази схема. + и маса от бутона: +1 Само трябва да намериш постоянен плюс. Да не е след "контакт".
-
Благодаря за коментарите! Ще го вържем по-една от схемите. Така съм вързал лед лвнтите-става, но пък не е много удобно и професионално. Затова питам за по-добри варианти.
-
DLongocheva се регистрира във форума -
Търсих решение доста време и все получавах отговори, че не можело… зависело от скоростната кутия!
- Вчера
-
-
Прав си, не го съобразих Тогава просто се подава общ + и има две прекъсвания по -.
-
Чавдаре, бутоните на вратите са на маса.
-
Ако закачиш мултицета на - (бяло) и на зелено дава ли ти верига в някоя от позициите на ключа? Ако между червено и бяло има верига в едната позиция, а в другата има между зелено и бяло, то тогава на бяло имаш общ -, на червено подаваш + (от таблото например), а на зелено подаваш + през бутона на задната врата. Другият ти вариант е да вържеш само бяло и червено (зеленото го забравяш) и тогава ще си на ON/OFF.
-
Плафоните за купе на 120ката са същите. Ключът управлява, или прехвърля маса. Едната идва от бутона на вратата, другата е постоянна, с цел при затворени врати да може да си светнеш плафона. Връзките са: 1. + 2. маса от бутона 3. постоянна маса Единствен близък вариант виждам да хванеш + от заден габарит, но ще си зависим. Трябва да е включен. Иначе от таблото с предпазители.
-
coyotepower се регистрира във форума -
Двупозиционно е доколкото разбирам! Правил съм проба към червената букса" +" и маса към бутона (имам такъв за аларма на 5тата врата). Като отвориш вратата да светва, а с ключето може да го изключиш. Така мисля и да го вържа ако е правилно!
-
ремонтирал съм на октавия 1 и си спомням, че беше бая тегав ремонт, много "мами" отнесе. ако намериш втора употреба на добра цена, вземи друга.
-
Ако ключето е три позиционно, то зеленото трябва да е + през бутона на вратата. Същото е възможно и при двупозиционен ключ, но тогава няма позиция изключено - в едната посока свети постоянно, в другата се управлява от бутона на вратата. Звънни го с мултицета
-
Два кратки въпроса за плафончето в багажника за което стана въпрос в по-горните постове. Вече е монтирамо, но изработих планка, защото с оригиналното капаче никъде не ми пасваше. Трябва да гп вържем! Плафона има три букси: червена- "+", бяла-маса и зелена която ми е въпросителна? Другият въпрос е откъде да дръпна "+", защото от арматурното табло е далечко.
-
Разглобява се и мисля, че може да се оправи. Потърси клипове в нета. Успех!
-
Благодаря .Разгледах в интернет и показва че има някакви релета в колонката на арматурното табло вляво.
-
Боян Богоев started following Ремонт на щора/багажник О2?
-
Здравейте дали се разглобявали щерката моята не иска да се прибира и се чудя дали не мога да я поправя
- Последната седмица
-
valioopers се регистрира във форума -
Прр се наслъждаваше на пътя София-Плиска-София
-
Eпа , да се беше обадил, мен ми трябваше , само някой да ме побутне и тръгвах. Търся си компаниика за пътя , ама @PRR е несериозен... :P
-
в официалните сервизи - да. на последната гаранционна смяна на Октавия 3 2.0 дизел ми сложиха такъв кастрол и за 15 000 км (обичайно на толкова го сменям) долях близо литър. Нещо, което никога не ми се е налагало преди това. затова и преминах на Ravenol VMP 5W-30, от който нямам никакви оплаквания - долял съм около 200 мл за 11 000 км.
-
Това са стари работи. Днес всичко е 0w20 и дизел и бензин. За интервала - О4 1.5тси E-Tec на сестра ми, поиска смяна на 26-27 х км. Изминати са за година и малко. Направо не искам да знам как изглежда маслото вътре. Ако колата е за дългосрочна употреба не бих сменял на повече от 10 хиляди.
-
Borislav Borisov се регистрира във форума -
Нова цена за групата: 3499 лв





