Цялата активност
- Последния час
-
Сменям на толкова , защото маслото е минерално и си има живот,дори да не е помътняло...Но не искам да влизам в спорове.Държа да е оригинално, заради специфичните присадки,които всеки производител добавя за изделието си,когато поръчва маслото за него. Порових,попрочетох по други форуми и това,което дават като заместител от официалните сервизи на VW и Skoda(дори и в чужбина) е :G 052 527. До тук добре,но се натъкнах и на оплаквания за това масло,че веднага след смяната,при студено време 1ва и 2ра влизат трудно! Имах същия опит,когато именит майстор на Шкоди ми сложи заместител и при първия студ и аз трудно вкрвах 1ва и 2ра.....Последва незабавна смяна с оригиналното и всичко си дойде на мястото. От друга страна , няма оплаквания от Fuchs Titan Sintofluid FE 75W. Да,но него го дават да отговаря на толкова много VW стандарти,че не знам дали има правилните присадки... До тук изводите са-не сменям,поне още 70х.км. а от там нататък, ще проверя как се представя Fuchs в дългосрочен план.
-
Чакайте, че се замислих... На старата Октавия смених веднъж масло, някъде около 200К, а колата ще удари скоро 500К и е в перфектно здраве. На сегашната кола, вече 265+ не съм сменял и нямам никакви проблеми. Преди години и един бензинов Сеат имах и не помня да съм сменял масло на скоростна кутия. Баси, как съм неглижирал нещата...
- Днес
-
Покупка на Октавия 3 1.6 tdi или 2.0 tdi 150 коня
BlackSpot отговори на Plamen_todorov_92's тема в Octavia 3
Привет, ще разкажа моя опит с моята ОК3. А именно - комби, ръчка, 2.0 TDI, 150к.с , 2014г. CKFC двигател (тоест няма AdBlue, моята няма и Start/Stop, което считам за бонус откъм липсва на проблеми с тези системи). За 32 000км (2 години и няколко месеца) до сега съм страшно доволен. Първоначално обслужена при Пепи (Pepino) и от тогава до сега само масло и филтри (през 10 000 км). Разход среден за този пробег - 5.5л / 100км (под 14лв на 100км). Събира страшно много, аз си я ползвам стабилно за всякакви габаритни товари (успях да вкарам метална врата за мазе 1.90см и да затворя багажника, не много широки изделия до 3м дължина макс, влизат също ). Возията е супер, в момента съм с 16", но си взех 17" и живи и здрави ще видя как е с тях следващото лято. Съвет от мен - потърсете си автомобил с фаровете с лупи, не че няма решение и на обикновенните фарове (както направих аз, plug&play фарове с лупи + LED крушки). Ако има голямата медия - MIB 2.5 (мисля, че тръгва и Apple & Android директно) - бонус е. Задължитено преглед при доверен майстор, който знае болежките на VAG + качествена диагностика. При обслужването да се обърне внимание - на семеринга на коляновия вал - течове, да се смени ремъка в картера - при смяната на ангренажа. На скоро разбрах, че трябва и капака на клапани да се оглежда добре и дали има омасляване/локвички около дюзите (бил проблемен и консуматив, може би смяна на 60-80 000км) аз за момента не съм го сменял от както колата е при мен колата. Да няма силика гел и да е бистър антифриза в казанчето. Проверка на струята на парното/климатика според степените - имат проблем често срещани проблеми с клапите (забиват в дадена позиция). Сигурно има и друго, но не се сещам в момента. Успех в търсенето!- 3 мнения
-
- 1
-
-
Покупка на Октавия 3 1.6 tdi или 2.0 tdi 150 коня
joro-120L отговори на Plamen_todorov_92's тема в Octavia 3
Здравей Пламене, Задължително 2.0 150 к.с. Нямам наблюдения на тези мотори, но имам мнение на човек, който разбира и му имам доверие. Преди година, мой съсед си купи О3 фейслифт, 2.0 150 к.с. DSG, комби, нов внос. Може би това, че имам Супърб оказа влияние и се насочи към Шкода. Държеше да е дизел. Помоли ме да му препоръчам сервиз за диагностика на колата, преди да я купи. Обадих се на Ицо от сервиз Люси в Пловдив за час. Първият му въпрос беше - Какъв е мотора? Казах му 2.0 150 к.с. Отговорът беше - Може! Добър двигател. За предпочитане е пред 1.6 ... И ми изброи недостатъците на 1.6, но кой да помни, като не ме касае. -
Покупка на Октавия 3 1.6 tdi или 2.0 tdi 150 коня
skodafen отговори на Plamen_todorov_92's тема в Octavia 3
Първо кажи какъв е бюджет имаш моята препоръка е 2.0 но за да няма неприятни изненади да е около 100-150 к км но цените им са доста високи говорим за около 25-30к+ лв -
Plamen_todorov_92 started following Покупка на Октавия 3 1.6 tdi или 2.0 tdi 150 коня
-
Здравейте на всички. Предполагам темата е повдигана многократно, но търся актуална информация за шкода октавия 3 комби. Дилемата е между 1.6 tdi и 2.0 tdi 150 коня задължително с ръчна скоростна кутия. Кой от двата мотора е по-безпроблемен? За 1.6 tdi четох, че с дюзите създават проблеми, но ги дават една идея по-икономични. Върху 2.0 нямам наблюдение. Има ли слаби места като цяло модела, корозии по купето, проблемни датчици, агрегати т. е. като цяло надеждна ли е като октавия 2? Ще се ползва за семеен автомобил като търся екзмпляр с високо ниво на оборудване. 4х4 варианта не представлява интерес за мен. Ще се радвам да споделите своя опит за автомобила или да се насочвам към друг модел.
-
Plamen_todorov_92 се регистрира във форума
-
https://www.autocar.co.uk/car-news/features/skoda-oracle-owns-70-them
-
Може да погледнеш Castrol V, 75W за ръчни кутии на VW и е GL4, може би е добър избор.
-
Доста телефони съм купувал от тях. Адекватни са. Преди десетина години, когато един пич от Виваком ми подшушна за тях, държаха цени с по 200-300 лв. по-евтини на топ моделите на Самсунг. Сега чат пат си викам зарядни, слушалки, на 2-3г. и по някой телефон. Никога никакви проблеми не съм имал. В новата им локация не съм бил, все по навик ходя на тая в Младост
-
Може и на 10к да го сменяте. Ваша воля.
- Вчера
-
За съжаление не пазя моето, оригиналното, точно на 120к, да видиш колко мътно беше като го източих. 60-80к, мисля че е добър интервал за смяна.
-
Като гледам на снимката и това е 535, но по-ново. E 39 3.5 бензин, на брат ми. Стигна до морето, но не можа да се върне. Подкачващата помпа в резервоара сдаде багажа. Това, миналата година. Тази ходи и се върна. На всеки може да се случи. Безаварийно!
-
Често го сменяш. На 120к е нормално.
-
А защо държиш да е оригонално? Не допускаш ли смяна с алтернативна марка, отговаряща на спецификацията?
-
Restricted Video You must be 18 years old or over to see this video. Изтегли го и ми го дай на вайбър 0887507369
-
zadnikbg се регистрира във форума
-
Тези момчета са добри, има няма 13- 15 години, от както са отворили. Преди, винаги са имали актуални модели на Жисиемето, с добри цени, копувал съм няколоко телефона от тях. Едно от мене
-
Аз съм в Родопите. Ще се върна края на седмицата.
-
Привет. О2 Скаут 2.0 TDI PD. 210х.км.Сменям масло на скорости на 60х. -от нова.Използвам само VW G 051 171 A2. Кутията работи като нова. Сега предстои смяна и не мога да намеря тази спецификация!!! Моля за помощ някой ако знае с какво е заменена гореспоментата спецификация. И за четящите - маслото не е само вискозитет, но и присадки,които са специфични за конкретната скоростна кутия, в зависимост от металите,които се използват в нея. 1 грешна присадка и ....
-
Най-популярният модел на марката по времето на соца беше Дачия 1300. С лек фейслифт, по-късно стана 1310. Аналог на Рено 12. 1300 не съм виждал по нашите пътища. 1310 я имаше в Мототехника. 1300
- 6 мнения
-
- 1
-
-
Двигателят вътре е като нов! Карана е с хубаво масло. И сменяно навреме.
-
Супер, очакваме да кажеш, къде да идваме да плащаме
-
Много интересна статия с богат снимков материал от https://automedia.investor.bg За причините, довели до успеха на марката на доста пазари, както и за фактът, че България е била изборът на Рено преди Румъния, но заради тогавашната геополитическа ситуация, комшиите са продължили напред, докато при нас всичко е било прекратено. Копирам заглавието и началото на статията тук, останалото можете да прочетете в този линк. Защо Dacia е румънска, а не българска? Първото балканско партньорство на Renault бе в Пловдив, а не в Питещ. Какво се обърка? Най-успешната европейска автомобилна марка в последните години всъщност е родена... в Русия. В средата на 90-те френският президент Жак Ширак отвежда делегация от индустриалци на посещение там по покана на Елцин. В делегацията е и шефът на Renault Луи Швайцер, който забелязва, че допотопните лади по 6,000 долара се продават като топъл хляб, докато двойно по-скъпите модели на Renault си стоят по шоурумите. Оттам се ражда идеята за Dacia Logan: бюджетен автомобил, но с доказани във времето технологии на Renault, с минимални разходи за разработване и добра печалба въпреки рекордно ниската цена. Отначало се планира Logan да се продава на "бедняците" в Източна Европа. Но интересът на Запад се оказва толкова голям, че Logan става общоевропейски модел. Renault придобива Dacia, а четвърт век по-късно дъщерната й румънска марка има най-големия ръст в Европа за последното десетилетие и по-висок марж на печалбата не само от собствената си компания-майка, но и от имена като Mercedes и BMW. Можеше ли обаче този успех днес да е съсредоточен не в Питещ, а в Пловдив? Нека си припомним паралелно историята на двете балкански начинания на Renault. Продължението:
- 6 мнения
-
- 1
-