Цялата активност
- Последния час
-
Обеща ли да я пази. Да не стане, като горната. Пиша, щото минах по същия път. Една година търсих С2. В темата ми за колата съм го описал. Аз бях първият обадил се по обявата. Колата беше в София и нямах възможност веднага да я видя. Уговорих се със собственика за оглед след седмица. Даде дума, че ще я пази и се оказа мъжкар. /През това време и обслужване й направи. Ангренаж на 150к. за негова сметка/. Като се видяхме, каза че са се появили още 8 мераклии след мен. Ако се откажа, не е проблем. Ще се обади на следващия. По списък. Даже един се е появил с повече пари от обявената цена. Удържа си на думата. Та, има хора, като видят човек с парата в ръката, решават бързо и не искат да изпускат момента. Всичко си е до човек. Нека всичко да е наред и да я вземеш. Колата е абсолютно по мой вкус и ако търсех, бих я взел. Даже и джантите са ми от любимите. Единственото е, че не искам черно, 4х4 и комби. Но, при втора ръка цвета остава на заден план.
- Днес
-
Говорих със човека, ще отида в петък да я видя се разбрахме.
-
И тази бързо ще се продаде, дори и да не я вземеш ти. Така си мисля. Хубава е.
-
Питай собственика какво е сменял. От обявата изглежда е коректен човек, няма смисъл да те лъже. Колата си я купил от Германия за себе си и сигурно я е поддържал правилно. Вярвам и на километража. Масло скорости - на 60 000 км. Ако не го е сменял, трябва да се смени. Иначе, живот и здраве, на 180 000 км.
-
Ако наистина е обслужена на 120 000 а сега е на 134 000 нужно ли е да се правят тези процедури веднага? Изключвам двигателното масло.
-
Колата с тия екстри, на тоя пробег, за тия пари е топ. Единствено дигитално табло няма. Нещо, което можеш да натупаш и в последствие. Има кой да го направи Ако ти е важно де. Претенции не знам дали имаш, но с това каране не си за дизел. Ще му пръснеш задника, а леката икономия в разхода ще отиде за драми по периферните му системи (ДПФ, Ад блу, дюзи и прочие). Та и горница... На тази от обявата, ако всичко е както пише, имаш обслужване: Масло с филтри - 240 лв. - Аз карам с Мотул 5W30, нямам оплаквания. Гони се спецификация на VAG 504/507 Спирачна течност - 30 лв. - ДО4, препоръчвам ти Мотул ако ще караш нормално. Ако ще даваш газ и ще спираш здраво - ATE high performance. Със значително по-висока точка на кипене е. Спирачната течност се сменя на 2г. Обслужване на заден диф и предна раздатка - 220 лв. - задължително с ОЕМ масло Обслужване на Халдекс (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СВАЛЯНЕ НА ПОМПА И МИЕНЕ НА ЦЕДКА) - 130 лв. - задължително ОЕМ масло. Желателно е да се обслужва на 30 000 км. Ако замине помпата, оригинална е към 1100 лв. Обслужването е 15 мин. работа. Обслужване на кутия - 650 лв. - Задължително ОЕМ масло и подмяна по сервизна процедура. Никакви машини за точене, никакво принудително пълнене. DSG се обслжва само гравитачно. Филтъра при DQ250 е сравнително лесно достъпен, смяната му е към 15 мин. работа (намира се под стойката на акумулатора). Горе са груби цени, за ОЕМ консумативи. Труда отделно. Но реално няма какво друга да й правиш на тия км.
-
На снимки изглежда много добре! И наистина е "заредена" с почти всички глезотии... Общо взето - топ избор. Като порасна - бих си купил такава със сигурност! Чакам да се похвалиш!
-
планински змей се регистрира във форума -
Мярна ми се обява, където колата не беше 4х4, затова питам. Иначе последната обява е Топ на топа. И като мотор, и като оборудване. С този режим на каране, по-добре бензинов двг. Успех!
-
4х4 ми трябва задължително, принципно нямам претенции дали ще е дизел или бензин, минавам около 10000км годишно, но ежедневното ми пътуване е на кратки разтояния, 15км извън градско и 5,6 градско. Нямам желание да се занимавам с регенерации, да ми казва колата Не ме гаси, правя регенерация и т.н. Бюджета си е 35000лв писах на човека във вайбър и каза, че е склонен да намали.
-
Здравей, Бюджета върви към 40к. Няма лошо, щом колата си заслужава. За мен, цената е критерий. Хубавите Супърби не са евтини. Последната обява е най-доброто до момента. Добре е да си изясниш дизел или бензин, комби, седан и дали имаш нужда от 4х4. Иначе мъкнеш едни допълнителни железа, вероятност за повече дефекти и допълнително обслужване. Така можеш да се свиеш до по-конкретно търсене. Аз не карам много и дизел реално не ми трябва. Взех дизел, защото бензиновите мотори от поколението на Супърб 2 са проблемни.
-
Ето една, която изглежда доста добре. Някой ако я знае или я е гледал да каже. https://www.mobile.bg/obiava-11759163232257899-skoda-superb-2-0-tsi-280-l-k-4x4-6dsg
-
-
Подкрепям те във вижданията ти. По-горе видях, че си пускал коли от търговци, които не са регистрирани. Аз лично не бих взел такава. Оптималният вариант си е от човек. В рамките на 2-3 минути като видиш колата, веднага можеш да прецениш дали човека е марда или нормално експлоатиращ. После един бърз оглед преди покупка съчетан с диагностика и си на 99% "застрахован" Аз моята я взех без преглед и диагностика, просто защото видях, че човека си е читав. Направил съм й вече към 12 000 км., както и бая обслужвания. Не съм видял да е изтекло нещо неприятно от кутия, дифове, Халдекс, мотор.
-
Увеличих малко бюджета, вече е 35000лв но за момента излизат само коли, в които трябва да се вкарват още пари за да ги подкараш, а аз по скоро търся нещо от човек, да е поддържано. Но пък от друга страна не бързам, за сега си карам црв-то, все ще излезе нещо по нататък.
-
Здрасти! Чисто като жокер, следи и за Пасат с този мотор. Цените са идентични с тези на Супърб спрямо година/пробег/оборудване. Излишно е да казвам, че Пасат-а до някъде е малко повече автомобил. Минуса е, че няма такова пространство на задните седалки. Плюса е, че е с доста по-качествен интериор и като цяло по-добре обезшумен. Ако е попаднеш на екземпляр с акустични стъкла, вътре е направо плашещо тихо Колкото до мотора, които търсих близо година (и накрая просто ми изпадна на Пасат, инак гледах Супърб като цяло), давам късо резюме: Плюсове: - Върви зловещо и във фабричната си конфигурация. При мен е почерпен със софтуер (около 1200 лв), който води до около 330 к.с. и близо до 500nm. Пиша "около" и "близо", защото колата не е мерена. Става много прилична бегачка и смело пердаши BMWта 340, 540 и т.н. С летните гуми на 25C външна температура даде 4.4 сек от 0-100 Всичко това ти го пиша за да си наясно, че мотора макар 2 литра е много стабилна бегачка, особено ако решиш да го натопорчиш. - Като цяло е здрав и безпроблемен, трета генерация TSI е EA888. Няма нищо общо с ненадежността на предишните две генерации. - Обслужването му дори с ОЕМ части е на много справедливи цени. - Тук е малко so so дали е в плюсовете, въпрос на разбиране е, но разхода му в София е 14.5-15/100. Извънграда с нормално каране - 7.5-8/100. С ненормално като моето, не съм видял повече от 12/100 извън. Но този разход е при изключително сериозни скорости. Минуси: - Както 99% от модерните двигатели, гори масло. Около 300гр. на 1000 км., поне при мен (колата е на 185 000). За мен това не е драма. За самите VW също. Всеизвестно е, че за тях всичко до 1L на 1000 км. е в норма и не следва да буди притеснения - Водните помпа на тази генерация е изначало скапана. Много често протичат от корпуса си. Процедурата е: - Смяна на водна помпа (и някои от периферните й чарколяци) - около 1500 лв. с OEM части - Нов антифриз - G12 EVO (заради долната точка) - около 150 лв. - Подмяна на разширителен съд. Казанчетата са с едни силикатни торбички, които имат потенциал да се късат и правят мизерии - около 80 лв. с OEM части При Пасат е окомплектован с шест степенно DSG, Което е DQ250. Може би най-здравото и безпроблемно DSG. Мотора е с верига и генерално подмяната й не е точно евтина, но "по книга" интервал за смяната й няма. Указанията са на 210 000 км. да започне да й се прави мониторинг. Което означава да се проверява разтварянето на обтегача през специфичната за това ревизионна дупка. Веригата ако е карана с читаво масло и е обслужвана на адекватни интервали, според мен и до 350К няма да има проблем. Ако има нещо конкретно, ще се радвам да ти отговоря, стига да мога! Поздрави и успех с избора!
- Вчера
-
Да, благодаря. Точно така и ще направя. Ето две межу които се колебая, защото честно казано все още не знам дали съм за бензин или за дизел. https://www.mobile.bg/obiava-11761465283614221-skoda-superb-2-0tsi-4h4-sport-line-full https://www.mobile.bg/obiava-11759756174956673-skoda-superb-2-0-tdi-led-keyless-pamet-podgrev
-
Откачи кабелите от алтернатора и виж пак дали свети, ако не , значи някой диод си е заминал , ако да таблото си е заминало. Аз бих огледал четките и колектора .
-
Днес след запалване остана да ми свети лампата за акумулатора ,върнах се взех мултицет зарежда нормално 14.40V без консуматори с фарове и вентилатор на парното 14.20V лампата свети но някак по-слабо от нормалното някой сблъсквал ли се с нещо подобно
-
Нищо де, не е била твоята просто. Ако видиш други подходящи обяви - пускай ги тук. Може някой да е гледал колата преди теб и да има инфо.
-
Щом са два, може. Изобщо не съм му обърнал внимание. Видях снимка на казанчето. Втория е високо, може би е за обезвъздушаването, защото идва от горния казан на радиатора. Не можах да намеря схема с пояснения, за да му разбера предназначението. Както и да е. Но не става такава "буря" в казанчето, както я описваш. Можеш да провериш, като при работещ двигател отвориш капачката.
-
Аз го разбирам, като сензор, заден десен, среден (вътрешен, не краен), е проблемният. Възможно е и лош контакт да има, но силно се съмнявам. Просто му е дошло времето, особено щом се влияе от топло/студено и ту работи, ту не, значи си заминава.
-
spensa184 started following Проблем с парктроник
-
Здравейте колеги. От 10- ина дни имам проблем с парктроника.Сутрин не работи почва да пищи за 5-6 секунди и после никакъв звук.Като я напече слънцето се оправя. Някой имал ле е такъв проблем и как го е решил. това е грешката която ми показва
-
Не съм съгласен. Погледни на Супърба например, имаш 2 маркуча, които влизат/излизат от разширителния съд. Да не е пряко трасе,а отклонение което минава през съда и дебита е малък. Освен това автомобилите са клатят, минават през всякакви препятствия и течността се клати и олива целия съд отвътре.
-
И аз минах ГТП в Четвъртък. Чаршафа го лепнаха на картона от прегледа, вместо на стъккото. За съжаление продължаваме да го плащаме, защото някой трябва да го произвежда и да му го плащаме, а това че не върши ниаква работа, няма никакво значение... Пъврия стикер за ГТП от КАТ, ми стоя цяла година закрепен на щипката за докунети на челното стъкло, без да го лепя и сега вече го разкарах. Е сигурно съм бил в нарушение, но само веднъж са ме спирали с тази кола за 1 година и изобщо не гледаха никакво стикери, ами си проверяваха на таблета всичко. Остана обаче стикера за ГО, който ТРЯБВА да се лепи на стъклото, иначе Влади ви каза какво следва. Винетни стикери няма от доста години, но гледам има много коли, които си карат с по 5-6 на стъклото, че и още толкова стикери за ГО и се чудя, защо не ги глобяват. Мой приятел отнесе фиш, че не беше свалил стария стикер, още когато ги лепяхме по стъклата, а той имаше само 1 излишен. Явно не е имало за какво друго да го глобят, пък да го пуснат ей така като изряден, явно не е допустимо според инструкциите от началниците.




