Цялата активност
- Последния час
-
А кората над филтъра на купето здрава ли е? Да не се отича водата от челното стъкло директно върху филтъра и да изтича вътре водата. Другия вариант е, въпреки че са чисти дренажите, да се е деформирала "фунията" на която се монтира филтъра и в основата и да не уплътнява и да тече вода вътре към купето. Понеже бързо и лесно се свалят, може да махнеж жабката и вентилатора на парното и да гледаш дали от там тече. Може да си направиш и проба, някой да плисне кофа с вода на стъклото и да гледаш от вътре в това време къде ще шурне. Шибедах има ли колата?
-
Напълно те разбирам. И аз като теб гледам да си пазя и поддържам колите и такива на пръв поглед дреболии не ми дават мира.
- Днес
-
Аз като по-млад издържам до първата масова смяна на гуми Но снукър или дартс нямат шанс да ме приспят!
-
Здравейтепълни се с вода от дъждовете отпред в краката на пасажера доста обилно ,проверих дренажа под кората и в калника изтича свободно
-
Що бре, мойто е даже по-голямо. Секи сам си преценя Гена Ингелизите са примерно луди по футбол, крикет, ръгби и дартс, а американците по бейзбол. Като изключим британския футбол, останалото......
-
По линия на приятели в кръговете с ретро автомобилите намерих един човек, който се нави да го пипне. Точно за запечатване с парафин или епокси ми спомена. Аз бих се хванал да го правя и вероятно ще се справя, но като накупя всичко материали, чиито остатък ще замине по мазетата....по-добре да го дам на някого. Ако остана доволен от ремонта ще споделя кой е човекът. Яд ме е, че колата като цяло е бонбон и я пазя много, но се получават ей такива глупави инфекции.
-
ЕГН-то ни е по-малко, Гена, ЕГН-то
-
Не знам как издържате да висите по нощите и да зяпате тая скука .. второ състезание заглеждам и на третата обиколка съм отнесъл плувката
- Вчера
-
Между другото, че бЕх "малко" афектиран, ама лекето взе 4 десети на Льоклер при ДВОЕН жълт флаг! И това не го видЕха от маФИЯ
-
Абе каквото и да си говорим, Оли Беарман им показА от къде изгрява слънцето. Новобранчето най-накрая показа, че изобщо не е за пренебрегване и сега ще влезе вече в светлината на прожекторите. Що се отнася до VSC 3 обиколки преди края, съгласен съм с Пепи. Ма Фи А!!! Също и за наказанието на Хамилтън и Сайнц и за затварянето на очите за Макс. Ферари са прави, че трябва да подадат контестация! Да не пропускаме и страхотното каране и на Бортолето.
-
Добре де, малко го "оцветявам". Съгласен съм с теб.
-
Гаранцията за ръжда мисля че е 5 години, а за перфорация може да е 10-12 години. При теб още не се е издънила ламарината, така че и да си изряден на инспекциите, няма да приемат рекламацията. За другото, не си ли го направиш сам, няма кой да ти го направи. То хубаво ще го боядисат цялостно отвън, но никой няма да ти изчисти и обработи ръждата, ами ще напръска върху нея и ще изглежда лъскаво за няколко седмици или месеци и после всичко от начало. А какво мислиш ще стане отвътре? Точно от там тръгва ръждата, така че Гената добре ти е дал насоки да го обработиш и да го консервираш с течен парафин за да отблъсква влагата и да се запази за по-дълго.
- 4 мнения
-
- 1
-
-
Палячо не бих казал за Ръсел по-скоро прекалено самонадеян
-
Тия пичове са нещо като Тангра в Словения май. Как съм пропуснал, има май доста неща които не знам. Имали са концерт и в Северна Корея, интересно. Това за Юли, нищо че не CCCatch ;) , ама интересно им се е получило.
-
Абе той му я върна, но благодарение на това, че му я даде Пиастри го задмина, защото остана без DRS. Докато Ръсел се пазеше с помоща на Кими. Т.е. в крайна сметка Мерцедес поднесоха Кими на Пиастри за да може палячо да си начеше крастата
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
The Best Forman отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Ако са отводнителни тези канали , биха вършели работа на десните завои (да насочват водата към банкета) , ама за левите ... инак за мен си остават тресачки за амортисьори -
На първо време махаш плафона и почистваш ръждата (до колкото може вътре и вън ръчно с шкурка) , обработваш мястото с преобразувател на Вюрт (има в Практикер) , забърсваш и грундираш с Zn или някой добър грунд , а след това ако искаш пребоядисваш външно детайла или си караш така .. по-важно да вземеш течен парафин и да напълниш отвътре капака и така ще го защитиш за дълго време от нова корозия. Успех!
- 4 мнения
-
- 1
-
-
Напълно съм съгласен с Пепи ,а за Ръсел поне върна позицията както и каза,Кими му я даде преди това като по учебник:) та много ме радва това момче нищо че е макаронаджия остава най-после Мерцедес да се съвземат и да направят печеливш болид
-
k4m3n се регистрира във форума -
Не е вЕрно! Дядо коледа , като малък му написах че искам грамофон и той ми върна писмо че е беден , пенсията му е малка и моли , ако може да си избера по - евтин подарък ... Години по - късно имам грамофон и скромна колекция от "вносни" плочи, въпреки това , го смятам за най- скъпото ми и безсмислено хоби ...
-
Колеги, дойде време да се сблъскам с един от "вродените" проблеми на Йети-тата - ръжда в зоната на светлините на задния номер. Основата на едната от светлинките се беше счупила от само себе си - пластмасата е остаряла. Купих две нови светлинки, но забелязах че около гнездото на счупената лампичка е тръгнала корозия по тенекията на капака. Около другата е добре. Явно е минавала вода покрай светлинката. Като гледам как уплътняват тия светлинки - менте работа ми се струва и не е никаква драма с водоструйката да вкараш влага. Закарах го на локални бояджия да го види - не му се занимава. "Тия коли са така, много такива съм правил, няма оправия". Ламарината не била защитена, от задна страна било като кутия и нямало стигане за да се обработи. Каквото и да направели отвън, до пролетта пак щяло да избие. Да съм ударил капака и по каско и да го сменят/боядисат целия. С какво ще го сменят - с друг на подобен хал или китайски :)). 12-годишната гаранция против ръжда - ако не си я водил на всички инспекции в ЕТ - "Гледай си работата". Дайте идея как мога да го обработя и направя сам или някой, който би му се занимавало да го направи. Това, което се сещам, е локален ремонт - шкурка, ръждопреобразувател, грунд, боя на спрей и каквото стане.
-
Biser Radoslavov started following Сензор за автоматично регулиране на фаровете на SKODA Octavia 2
-
Сензор за автоматично регулиране на фаровете на SKODA Octavia 2
Biser Radoslavov публикува тема в Octavia 2
Колко дълга трябва да бъде биалетката за сензора -
Тия чудодейни решения само с адаптация са като вярата в дядо Мраз/Коледа.
-
Както вече каза , така и стана. Изкара 5-6 дни и пак си е така. Минах през Вианор и Милен каза, че ще я смени. Като я видях къде е и намразих Шкода. Зад радиатора , обърната надолу с болтовете на обратно! Ужас! Taкива неща са по - привични на Рено . Там е за мен наааай - грешното място да сложиш нещо без което колата не може да върви и струва 200лв
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
niki отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Вчера вечерта карах в стабилен дъжд до Пазарджик и нито един път не ми олекна предницата, та може би действа. Е не съм карал със 160 де.




