Цялата активност
- Днес
-
Безличен беше, защото просто не му се наложи да прави нищо! И, да не забравяме, че техниката на всички освен на лекето, беше стара, т.е. с ограничения. А на тая писта изпреварванията са песен, т.е. идеалното място да тръгнеш назад и бързо-бързо да прогресираш. Което, за съжаление, може да изпързаля останалите, предвид потенциалните смени на компоненти и съответстващите наказания. Но ще видимЕ
-
Браво на Норис! Чисто карана и без грешки. Шапки долу за Антонели. Това момче има мнооого бъдеще! Ама мноооого! Браво и на лекето. Противен ми е, но направи чудеса. При това, нетипично за него, без нито едно извращение! Пиастри .... най-добре да задраскат палячо руловете до края на сезона, че да не се хванат за палците! Много жалко за Льоклер. Не му върви на това момче И, за мен също много важен резултат - Беарман! И в това момче има много хляб. Направо да си 'оди Хамилтън (тежка издънка днес) и да го замества! Сезона се завърза в края си, а палячовците следва да се замислят!
-
Страхотно състезание в Бразилия. Едно от най-интересните, които съм гледал. Кими и Макс бяха невероятни. Жалко, че спечели безличния Ландо.
-
Къде зареждаш Хондата?
-
Преди (около 15 години) разликата в цената между 95 и 100 беше такава, че моята Фабия харчеше по-малко в литри и в пари със 100 октана. Но онзи нещастен двигател с 64 коня се натоварваше като напълниш резервоара и всичко му се отразяваше. На този самолет с 280 коня и 86 да му сипеш няма да му прави впечатление.
-
винтоверт се регистрира във форума -
Реално разполагащ с по-голяма мощност, защото ЕКУ-то може да си позволи по-голямо изпреварване (аванс). Дали е по-добре - не знам. Относително. Ако говорим за пари с 95 ще е по-добре. Ако говорим за вървене - определено 100те октана. А що се отнася до двигателя - не мисля, че ще се отрази на живота му.
-
Летните са ми 19ки, но за зимни ми се иска да е по-висока гума, че не се виждат дупките като са пълни с вода и да не стане някой сакатлък.
-
Ромоетрол са (според мен) най-читавите. Няма никаква грижа да караш с 95 също. 17" джанти са минимума (с подходящи гуми), както колегите споменаха - заради спирачния диск при 280 4х4. Всъщност, това е добре да се провери, за да е сигурно. Личното ми мнение е, че 18" на тоя параход биха стояли добре, а 19" - още по-добре. Разбира се, зависи и от самите джанти.
-
Така, до тук разбрах че за 2.0tsi 4x4 225/50/17 е оптималния вариант, разбрах също че е по добре да се кара със 100 октана от колкото с 95. В Плевен има 4 бензиностанции предлагащи бензин 100,лукоил, шел, еко и ромпетрол. Мисля първо да пробвам ромпетрол като изгоря резервоара.
-
225/45 R17 и 215/55 R17. не са ли с еднакъв външен диаметър? 215/55 е даден в списъка, който съм публикувал. 215/55 е за предпочитане за зимата, защото е по-тясна и се държи по-добре на сняг.
-
Стандартният размер 17-ки за Супърб 3 е 215/55/17. За Скаут обикновено е по-голям, за да се повдигне малко колата, но си е сметнато от завода и километражът е настроен за по-големите гуми.
- Вчера
-
Eвала на Альошката ! Голям е тоя човек!
-
Нов е акумулатора (на година), харчи си регистратора ток. Имам дни, когато карам по 5-10км на един два старта, други карам по много, трети с над 400км. Няма как да се съобразявам с нуждите си с един регистратор… отбелязах, че на моята кола отчитам консумация при дълъг престой. Аз съм с предна и задна камера, ако това има отношение. Нямам други консуматори или проблеми с колата и акумулатора! тоя моя модел не е нещо особено… като цяло сега, ако избирам нов ще проуча повече пазара. Не мисля, че е най-доброто, а и не беше в ниския ценови клас! Това с нуждата да се рестартира ръчно много ме разочарова! Отделно с тоя паркинг таймлапс измислен режим е под всякаква критика…!
-
Както виждаш 98 е показано като основно, а в скоби е 95, като компромисно или заместител. На моята 1.8 тси е 95, но карам със 100 в БГ и в ГР с 95 (но 95 в ГР е минимум 97 октана, в БГ е минимум 93 по спомен за написаното в документи за доставките). Да караш с 95 в БГ не е ОК според мен тая кола. Карам в със 100 октана на Шел или 98 на други в БГ и ми харчи повече, и върви по-малко от 95 на Етека в Гр моята. Ето ти снимка на капачка на резервоара
-
По 50км на ден и може би в най добрия случай по 2 старта на ден, не изглежда лош сценарий /с изключен старт-стоп/. И колата ако е на бензин, няма да имаш проблеми с акумулатор при този сценарий, разбира се ако не му е дошло времето де на акумулатора за смяна.
-
Без да отклонявам темата и само за инфо и споделяне на данни. Има три вида режим на "регистриране" при покой. Първия ми видеорегистратор BlackSys CF100 беше пушка /преди 8-9 години/. По време на покой, на заден план запиcваше постоянно на висока резолюция. В случай че засече движение, камерата вземаше последното видео преди и с видеото по време на движението и го слагаше в отделна папка-значи изолираше го от въртящия режим запис-изтриване. Така в никакъв случай не изтърваше движение, имаш запис още преди самото движение. Ако няма движение, видеото отива за цикъл изтриване. Втората ми камера /Matego XP1/ записваше точно както ти си описал, ако няма характерно движение не се включва да записва и винаги изтърва началото на движението, дори и понякога самото движение-цялото изтърва и се вижда само например сянка на човек който се отдалечава, или нищо не се вижда защото движимия обект се е отдалечил вече докато камерата се включи и започне запис. Сегашната ми камера /mini 0906/, записва постоянно на ниска резолюция и 10-15fps. Ако е нужно да прегледаш случка, се връщаш към съответния час на запис. Вида на режим на запис в покой, не съм го виждал да се описва в брошурите на нито един регистратор към който съм проявявал интерес. Само повърхностнно го описват. Ей това беше моята практика, ако на някой му са нужни данни за режим по време на паркинг, да провери подробно как записва точно регистратора, още преди да го придобие.
-
За такава разлика в показанията на скоростомера примерно на моята о3 и на скаут има различна настройка на скоростната кутия, оттук изходих, че заводско не може да има предписание за гуми с толкова голямо разминаване в диаметъра ( гумите са на 45 за 4х4 и 50 за скаут на 17, пак / толкова нагоре и за 18)… или е правописна грешка или е сборна таблица за множество модификации, според мен. Това не е съществено нещо, просто ми направи впечатление. Поздрави, Жоро!
-
Иво, разбирам те. Въпросът ти е принципен, но това дават. Инфото ми е от Бг. и руски сайт. Ползва се ОЕМ размера 235/45 R18 и толкоз. А и имам чувството, че няма да стоят добре на тази кола 225/40 R18. Ниски са. Едва ли някой ще прибегне до резервния вариант.
-
Не е малко… за първите говоря. Ще има 5% в показанията на скоростомера, не вярвам заводско да има такъв допуск, винаги има 3-7% занижаване на показанията, за да се предпазват водачите от глоби породени от леко моментно невнимание (засилване на колата при спускане, попътен вятър и тн косвени фактори). В самата височина на колата има 15мм разминаване. | Размер на гумата | Диаметър (мм) | Разлика в диаметъра | Влияние върху скоростомера | |-----------------------|-----------------|---------------------|-------------------------------| | 225/40 R18 | Около 637 мм | Базова стойност | Няма разлика (еталон) | | 235/40 R18 | Около 645 мм | ~+8 мм (≈ +1.3%) | Скоростомера показва малко по-малко от реалната скорост | | 225/45 R18 | Около 659 мм | ~+22 мм (≈ +3.5%) | Реалната скорост е малко по-висока от показаната | | 235/45 R18 | Около 669 мм | ~+32 мм (≈ +5%) | Скоростомера показва около 5% по-ниска скорост от реалната |
-
Проверих на две места, за по-сигурно и данните съвпадат. ОЕМ размер 235/45 R18. Заместител 225/40 R18. На С2 на капачката пише един размер и той е 225/40/18. Зимните ми са 225/45/18. Малко по-височки.
-
b3lq7a started following октавия 3 vrs Superb 2020 2.0 tsi 280 въпрос
-
Аз го намирам 215 55 17 за на предно и 225 50 17 за 2.0тси 4х4… за зимна може би това да е оптималния размер. в твоя цитат мисля има грешка за 18ките… не може да има такава разлика във височината между двете опции. Намерих книжката за модела, слагам линк за колегата да си я свали и в нея какво пише https://www.skoda-auto.com/apps/manuals/Detail?model=Superb_3V&edition=05-2016&market=&manualLang=nl Пс. Ако са 6.5j 215 55 17, за 7j 225 50 17… зависи от джантите
-
Извинявам се за подвеждането. На С2 ги пише размерите и мислех, че се отнася и за другите Шкоди. Това намерих, като официална информация:
-
Виж има ли DCC и на каква настройка е. Това е ел. втърдяване на окачването и често в спортен режим или на индивидуален режим (ако така е зададено могат да се втърдяват). Същото е и с шума от гърнетата - ако имаш клапа на гърнетата заводско на спорт се отваря и вдига шума… провери какво има колата като опции. В меню на мултимедията са настройките! Иначе РСките са с допълнителна колонка за звук имитиращ спортна генерация. Малко майтап работа, ама са така. Като цяло не са особено шумни в сток вариант… виж и дали не е сложена някаква спортна генерация. Честито и безаварийни км!
-
Честито, супер е! Ако на капачката пише 225/50/17 можеш и на 55 спокойно да сложиш. Ще получиш малко повече височина и ще увеличиш комфорта доста, поведението на пътя като стабилност се намалява незначително. От години винаги слагам на колите си такива гуми. Километража почва да показва реалната скорост по ГПС. На 45 не ти препоръчвам, ще твърдиш возията доста. Просто ако взимаш на 55 гледай да са ХЛ и с висок товарен и скоростен индекс. В никакъв случай не взимай гуми с нисък товарен и скоростен индекс, който и размер да избереш (това се отразява много на пътя после). сега видях, че нямаш написани размери - на твоята е на 50 за 17!
-





