Цялата активност
- Последния час
-
Да. Но как се вдига сам, не знам. И не го е усетил, видял на огледалата. Било е тъмно, почти никакво движение, може и да не е гледал в огледалата толкоз често. Няма ли някаква сигнализация и заключване на легена. На ЗиЛ самасвал знам как става. Т.е. не може да стане. В нета съм гледал такива клипчета. Посред бял ден с вдигнат леген. Отнасят и надлези, късат легени и т.н. Сега вече и в Бг.
-
По-скоро не , колегата е сменил приборния панел , до колкото разбрах преди туй не е имало проблем и за туй залагам на калибриране , ама кой може да го направи не знам.
-
Затвърждава ми се предположението - сонда.
-
Брутално скучно състезание. Карането на Сайнц беше ... опасно, че ако ползвам това дето ми се върти в главата трябва да се банна доживотно! Грозно състезание. И 15 стопа да им сложат - същия чеп! Просто е безмислено, да раздават точките от квалификацията и да не ни мъчат повече!
-
Знака е достатъчно високо, тоя е бил с вдигнат леген!
-
Така е първите дни на нова работа, после се свиква !
- Днес
-
Не съобразих да уточня. Това е входа към Пловдив от АМ Тракия. Първата отбивка, която хващат софиянци, когато идват на Първенец. Сега правят ремонт на магистралата и камиона сигурно е от там. Станало е към 2 часа след полунощ. Доколкото знам, ремонтът на магистралата е денонощен, за да приключат по-бързо. Шофьорът бил с леки охлузвания и много изплашен.
-
За това се изисква особен вид талант ! Тоя определено не е минал от там с 40.. P.S. Тоя , вашия град , още ли го ремонтират ,бре? Траките , по - бързо са го построили ?!?
-
"Кобрата на Пугачов с камион", "Шофьор се готви за космонавт" и "Установка Patriot, маскирана като влекач" са някои от коментарите в нета. Входът на Пловдив откъм Голямоконарско шосе остана блокиран, заради тежкотоварен камион на строителна фирма „Пътища“ АД.
-
Дай малко повече подробности. Поне за мен не стана ясно къде е водата. Коя кора си махнал? Може и снимки да добавиш за да стане по-ясно.
-
Къде ти бе брат , на месец ми отиват по 2-3 литра течност , ей ся примерно както вали , утре цялата ще е в прах. Фарове съм чистил само от сняг два три пъти на макса , аз си виждам и фарове не ми трябват като цяло. През нощта на магистрала е малко кофти , ако са пожълтяли с H7 ци , ама никога не е било въпрос дали са чисти или не. Мегана докато беше чисто нов , бяха много добри , ама той си е с ксенони. Не е било никога значение чисти ли са или не, отделно че нямат чистачки като на мерцедес..
-
Шофирам в пъти повече от теб и на двете коли ми стигат общо 5 литра течност на сезон. Това са около 20 лева, а през това време съм заредил гориво за над 6000. Страшна икономия ще направя, ако си спра пръскалките... Ако исках да пестя щях да карам като Евгени, а не да спирам през 10 километра за да си чистя фаровете зимата.
-
Ако намеря нещо такова културно да седи , бих си взел, но и лупите не са драма, не е като да караш еднорог. Крушки има в olx втора ръка по 20лв
-
Не се бара нищо по инсталацията модула се захранва от акумулатора единствено присъединяване е с онези скоби дето прищипват кабела без да се реже от нея се подава плюс от габарит който го управлява тоест изключва дневните п.п мой познат си взе рено 2008 лупи на халогени реши да сложи лед но въпреки това фаровете не светнаха лупите са за рециклиране
-
Пичове , по инсталацията на колата няма да се пипа. Мога да използвам макс кабелите на халогените за да захранят някакъв DRL , ако той се защипва на заводско място. Другото е , моя човек с мегана , за 20 год , и 100 000км е сменил един чифт крушки , фаровете са му здрави. Не се притеснявайте толкова , тея лупи не са чак толкова чупливи.
-
Един модул за 30лв от Илиянци и си пускаш дългите на 30-50%, колкото искаш. Единичката ми е по този начин. И няма как да е незаконно, след като има нови коли направени по този начин, е не с модул от Илиянци, но принципа е същия.
-
Слагат се на бронята виждал съм същите на Октавия 2 стоят доста прибрано в правоъгълните отвори до халогенните
-
Къде си ги монтирал?
-
да ама от късите през деня изгарят рефлекторите на лупите когато са трябват през нощта нямаш фарове аз съм си сложил допълнителни Philips отговарят всички европейски директиви и съм си решил проблема
-
Най - лесно е просто да си ползвам късите , като нормален човек. Всичко друго не е законно. Мигачите се пускат за красота, не за дневни. А за пръскалките виждам , че и ти си от хората които обичат да гледат парите си на асфалта
-
Kristian N started following Вода в багажника
-
Здравейте, колеги! От известно време ,багажникът ми е мокър в дясната страна. Като махнах кората и отворих багажника, започна да тече. Въпросът ми е, дали е от отводнителния канал и ако да, то той къде се намира? П.С. става въпрос за хечбек Благодаря предварително!
-
F3 Цолов ги попиля. Страхотно каране и на квалификацията и на състезанието. Вземаше им по половин секунда на обиколка. Браво на Лъвчето.
-
Точно така е. На дясната добавих двойнолепяща лента на 3М, за да обере тази извивка и да хване по-здраво. Ще видим колко ще издържат. Реално мога да им сложа видийки които да са под външната рамка и няма да се виждат, единствено би имало проблем ако се махнат в някакъв момент и останат дупчици на корите, но аз не мисля да ги махам.
-
Да, с една жичка става. През цялото време изключвах бърникане по инсталацията. Мерси, Иво. Значи може, но трябва допълнителна намеса. Не съм в час с компове, модули и техните възможности.
-
Жоре, верно ли? Моята Фабия от 2005 е последната генерация с директно управление на фаровете и пак светят дългите на %. От ключа на лоста подавам Напрежение към жицата към дългите. Така минава през фабрични предпазители и нищо не е рязано. При тебе всичко се командва от компютри (модули). Дали от ключа, зали от лоста, все е сигнал към модула, който пали съответните светлини, на съответния % ако е зададено. И понеже модул ги пали, може да му се зададе и без сигнал за вкл., да светят.