Цялата активност
- Последния час
-
Калобрана покрива една педя от фугата. Нагоре по арката продължава. Не може да предпази на 100% Аз ги сложих повече за красота, според моите вкусове.
-
Вече у дома. Посочваме къде е кончето. Обещаха ми и снимки на светло, да видим кога. паркомястото на Ерик
- Днес
-
Единственото, което е модифицирано само заради конете, е изключването на Xdrive. Иначе, с тези коне, видях какво е да е двигателят на Comfort, а кутията на Sport - адреналин на Max.
-
Мисля, че 2 години след края на гаранцията - няма шанс за безплатен ремонт.
-
А, щом ще се продава - ОК. Щото с тея коне, просто тръбите отзад някак не подхождат...чисто визуално де. Разбира се, това е мое мнение. Но, след като ще заминава...чакаме да видим следващата
-
По този повод мога ли някак да искам конпенсация от Шкода. Да поемат част от ремонта. Явно пороблема го има при доста двигатели 1.0 тси и вероятно Шкода знаят за това, но си мълчат. Проблема е, че моята кола е извън гаранция от 2 години и биха се съгласили само, ако много хора са се оплаквали от този проблем.
-
Венци, колата е в заводско състояние, изключая силовия тунинг, с който е пристигнала отвъд Голямата локва, ще излиза на пазара в скоро време. Дошла е от Щатите с черни саждиви аспуси, тук всичко е почистено и нагласено, да изглежда така все едно не се кара тази кола. Каквато е - такава, убийствена е, снощи ме направи див и щастлив. Зетят вече е набелязал следващата си цел за внос от Щатите и привеждане в безупречно състояние на родна почва.
-
Ице, тази кола има нужда от други накрайници на ауспуха според мен...
- 6 мнения
-
- 1
-
-
Заповядай. Хората са професионалисти, ползвал съм им услугите многократно, както за Октавията, така и за домашни ключове. В неделя не работят. https://maps.app.goo.gl/qtK3WVxHfqK1Fr9s8 Покрай тези минавам всеки ден, може и ти да се разходиш, близко са ти. https://maps.app.goo.gl/r4C8AED4M8sSh1Lz8
-
Тея са някви , да изкарат лесни пари , аз искам ключар да има , да ми го нареже .. Ще го взема от тоя , после ключаря ще каже - аз нямам машина , да го хвана ..
-
https://www.facebook.com/groups/1263221593884478/permalink/2691849194355037/ Виж тези!
-
Maлка задачка закачка , днес 120 ката се върна в нейния си гараж и е много щастлива, нещо като душа и тяло да се съберат в едно, но резервния ключ е със счупена пластмаска. Едно време го правих на Ботев, но човека не се занимава вече с авто ключове. Кажете къде има заготовки за ключ за палене в София или Пловдив ?
-
Сега вече ми стана ясно защо няма последствия по двигателя! Обаче това не трябва да се случва на нещо, което е сглобявано в завода! Да ти беше сменян ремъка при бай Пешо в гаражчето - иди-доди, ама болтове, слагани в завода???
- Вчера
-
Снощи го раздавах пенсионерската -вечеря, филмче, скука и оп - зетят ми звъни... - Айде да се повозим, че отдавна съм ти обещал. Спря ми сърцето от кеф, после пак тръгна, с ускорен ритъм. Преди половин година младежът си внесе от Ню Норк BMW 340i xDrive седан, 2018 г. Дойде колата в България и оп, изненада, вместо 320 коня, мощността и е 650 коня. Тунерите в Щатите сериозно бяха поработили. Зетят и той доста се постара, в крайна сметка колата изглежда прекрасно и отвътре, и отвън, работи безупречно, вози зашеметяващо добре. Ето на какво се насладих тази нощ. https://www.facebook.com/share/v/19ndjEgyJg/ https://www.facebook.com/share/v/19kBJucZWx/
- 6 мнения
-
- 3
-
-
-
Обаче и Лъвчето направи страхотно каране в спринта на F3. Тръгна 8ми, завърши 4ти.
-
georgeandonov се регистрира във форума
-
И коментарът по радиото. Адски ме е яд, че не съм пак там. Наистина се очертава интересно състезание. А ако и вали, както Валя на квалификацията миналата година......
-
Borila се регистрира във форума
-
ДАно да не се сърдят администраторите, Но това вече е известен проблем при тези двигатели. https://www.briskoda.net/forums/topic/494487-knocking-noise-from-engine-10-tsi/
-
Ице, сетъпа на оранжевите беше за стабилност в завоите. Ако ги беше изпуснал дори за една обиколка те му взимаха по над половин секунда там. Т.е. след първото минаване на втория участък нещата бяха приключили. А, предвид точките, беше безумно Пиастри да се напъва. За една точка да рискуваш 7, при положение, че така и така си пред основния конкурент! Просто няма смисъл. А в такова състезание и стратегия няма. Това, което се видя в квалификацията е, че лимонадите имат проблем със задното сцепление. Лекето превъртя гумите на излизането от първия завой и загуби поне 3 десети. Да, без тях пак нямаше да е първи, но поне щеше да е в челото и да има шанс да пречи на оранжевите. Сега шанса е малко само на теория. Но пък и евентуален дъжд може да обърне везните драматично. Ще видимА
-
Ще си позволя да не се съглася с теорията ти. От там може да влиза изключително малко мръсотия. Другото, което е показателно е, че и с калобраните пак се събира кал отзад, което значи, че не влиза от долу от въртенето на гумата, а отгоре. Дори за мен това, което е направил Владо на неговата О1, (омазал е със силикон фугите) е грешка, защото така затапва и малката възможност за изтичане на тази мизерия.
-
Аз имам нЕкои съмнения относно квалификацията. Макс беше прекалено спокоен, когато обясни как нямал сцепление. Още в спринта ми се стори, че изпреварването в първата обиколка беше грешка, после му се наложи, цитирам: "да направя 15 квалификационни обиколки, за да задържа Оскар...". В Редбул стратегията е на много високо ниво, а на тази писта без брутално предимство в скоростта е по-добре да си в DRS влакчето.
-
Малката ми дъщеря гледа любимото си детско. Което по една случайност е "Двама мъже и половина". Чичо Чарли разправя за своя нощ в Банкок. И се сетих за една песньовка: And if you're lucky then the god's a she
-
Спринта беше ... скучен Все пак браво на лекето. Направи демонстрация как се прави. Както и, че на тая писта е супер важно кой води. Иначе Хамилтън се дъни втори пореден ден. Лекето, както вече писах, прави чудеса. Макларъните се самопрецакват и вместо да се опазят в първата обиколка подариха победата на лекето. Льоклер продължава да прави чудеса с каручката дадена му от магари. А от квалификацията видяхме, че лимонадите се готвят за дъжд, Макларъните не знаят какво точно да сложат и има голяма вероятност, ако утре вали, да гризнат дървото въпреки превъзходството си. И сме длъжни да отбележим напредъка на лимонадите. Цунода, който супер пре..ба обиколката на Беарман и, лично мнение, трябваше да бъде наказан за което, не само влезе в Q3, но и с доста близко темпо с това на лекето. Та там май не направиха подобрения, а гигантски скок. Ще видим утре. Мен малко ми е кофти за Пиастри, но поне директно зад тях не е лекето, а има буфер. Ще видим утре. Очертава се интересно състезание.
-
Ще е по-чиста колата в кално/мокро време отстрани. Праговете също ще са по-чиста.