Цялата активност
- Последния час
-
Благодаря за отговора, значи на първо място да гледам интервала на обслужване. Аз не съм претенциозен от към марка, мотор но в днешно време трябва да си едва ли не майстор преди да си вземеш кола. Аз карам Хонда црв 2006 дизел 140 кс, но сме 4 членно семейство и с багажа отиваме още по на горе. Хондата няма никакви проблеми и никаква динамика, моето каране е 30км на ден смесено 10 градско на 20 извънградско и като цяло не повече от 15 000 на година. За това се насочих към този двг, новите дизели идват с регенерация и още други проблеми, които мисля че ще избегна с този двигател, но за това исксм да се допитам до знаещите!
- Днес
-
От ляво пред шофьора минава инсталацията от двигателия отсек към купето. Ако нямаш теч там, не пипай, но в дясно първо направи теста с голямо количество вода, както ти написах. После вече ако се окаже от там, разглоби и изчисти добре. Силикон - само в краен случай.
-
Най-пагубното за двигателя е, че най-вероярно е обслужван на 30к км, както е по предписание от производителя, особено като се има предвид, че е служебна. От друга страна за да е на 220к за 5 години, тя е изминавала по над 40к км годишно, което е благоприятно. Поне е била карана доста на дълги разстояния и големия интервал за смяна на масло е донякъде оправдан. Аз забелявзам, че има голям интерес към този двигател, особено от хора, които не искат дизел, но все пак искат прилична мощност за голямото купе. Лично аз не знам за някакви проблеми с него. Имам 1,8tsi 180к.с, в Октавия 3 и ако може да бъде база за сравнение, мога да кажа само добри неща за него. 2.0 tsi е от Gen3 на ЕА888 двигателите, който е подобрен спрямо двигателите с прословутия харч на масло от Gen2.
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
Vladi_a отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Сигурно газовете му са наред. Нали това е важното в днешно време. А че кола не е останала от ръжда - не е от значение. -
Ето нещо много интересно, което сигурно помниш. Hakkinen Battles Schumacher At Spa | 2000 Belgian Grand Prix
-
Здравейте на всички, регистрирах се защото гледам такива шкоди дизел, бензин и ми излезе въпросната шкода от заглавието, но искам да питам какво да гледам че не съм много запознат ? Колата е купена чисто нова от Еуратек 2020г, била е служебен автомобил и се продава на 220 000км. Поздрави на всички!
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
PRR отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Ами ... предстои му пак. Ама се съмнявам да го върнат. А е за спиране още на улицата ... -
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
joro_kem отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
PRR отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Като го гледам ГТП не минава... Всъщност, не би трабвало да може да минИ ... Ама сме в България -
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
Mirrko отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
-
на твое място бих свалил мокета и бих огледал пода. ако водата идва от корпуса на филтъра, ще е мокро и доста по-нагоре и най-вече по-вдясно над краката на пасажера. възможно е да имаш пробойна някъде около тунела и при движение водата да прониква. ето моя проблем с октавия 3 (не е баш като твоя, но дава насоки):
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
pepi отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
някой може ли да ми каже това какво минава ГТП или годишна профилактика? -
Няма шибидах , засега и аз съм набедил тази пластмаса в ,която ляга филтъра, гледах допълнително я уплътняват със силикон ще разглобя, изчистя и измия всичко ще и сложа силикон гледам и от другата страна има нещо като кутия с букси на която също уплътняват капака и със силикон засега от там няма теч
-
Простотията българска или тема за чесане на пръсти.
Mirrko отговори на The Best Forman's тема в Всеки за всичко
Те тава сега не разбирам какво е ,хладилен бус не е с сигурност та маршрутка за Афганистанци или преносим климатик @Logrus ти знаеш ли? -
А кората над филтъра на купето здрава ли е? Да не се отича водата от челното стъкло директно върху филтъра и да изтича вътре водата. Другия вариант е, въпреки че са чисти дренажите, да се е деформирала "фунията" на която се монтира филтъра и в основата и да не уплътнява и да тече вода вътре към купето. Понеже бързо и лесно се свалят, може да махнеж жабката и вентилатора на парното и да гледаш дали от там тече. Може да си направиш и проба, някой да плисне кофа с вода на стъклото и да гледаш от вътре в това време къде ще шурне. Шибедах има ли колата?
-
Напълно те разбирам. И аз като теб гледам да си пазя и поддържам колите и такива на пръв поглед дреболии не ми дават мира.
-
Аз като по-млад издържам до първата масова смяна на гуми Но снукър или дартс нямат шанс да ме приспят!
-
Здравейтепълни се с вода от дъждовете отпред в краката на пасажера доста обилно ,проверих дренажа под кората и в калника изтича свободно
-
Що бре, мойто е даже по-голямо. Секи сам си преценя Гена Ингелизите са примерно луди по футбол, крикет, ръгби и дартс, а американците по бейзбол. Като изключим британския футбол, останалото......
-
По линия на приятели в кръговете с ретро автомобилите намерих един човек, който се нави да го пипне. Точно за запечатване с парафин или епокси ми спомена. Аз бих се хванал да го правя и вероятно ще се справя, но като накупя всичко материали, чиито остатък ще замине по мазетата....по-добре да го дам на някого. Ако остана доволен от ремонта ще споделя кой е човекът. Яд ме е, че колата като цяло е бонбон и я пазя много, но се получават ей такива глупави инфекции.
-
ЕГН-то ни е по-малко, Гена, ЕГН-то
-
Не знам как издържате да висите по нощите и да зяпате тая скука .. второ състезание заглеждам и на третата обиколка съм отнесъл плувката
- Вчера
-
Между другото, че бЕх "малко" афектиран, ама лекето взе 4 десети на Льоклер при ДВОЕН жълт флаг! И това не го видЕха от маФИЯ
-
Абе каквото и да си говорим, Оли Беарман им показА от къде изгрява слънцето. Новобранчето най-накрая показа, че изобщо не е за пренебрегване и сега ще влезе вече в светлината на прожекторите. Що се отнася до VSC 3 обиколки преди края, съгласен съм с Пепи. Ма Фи А!!! Също и за наказанието на Хамилтън и Сайнц и за затварянето на очите за Макс. Ферари са прави, че трябва да подадат контестация! Да не пропускаме и страхотното каране и на Бортолето.
-
Добре де, малко го "оцветявам". Съгласен съм с теб.




