Цялата активност
- Последния час
-
Докато обуча второто дистанционно , падна акумулатора На косъм съм да ходя , да взема нов! Не успях да access на имобилайзера , обаче...
-
Е, т'ва вече не го знам. 200 коня са си 200 коня (ако са толкова де, а не са повече станали). Записва едно обучение за управление на МПС и отива ако иска да разбере разни допълнителни неща за карането, а не просто да се вози. Май последно в базата на СБА до Панчарево имаше такива специални курсове за по ден-два. И то - с твоя си автомобил, което е супер!
- Днес
-
Там е работата .. още не се е научил
-
Е, са... Като държи геврека, не ми требе памперс! Нали кара, не се вози. Демек, знае, какво прави
-
А кой ще му сменя памперса
-
Ако е за 100, карай я със 100. Разликата с 95 е минимална като цена. И я покарай хубаво, да речем до Пампорово през Девин или из Родопите около Велинград. Хубав асфалт, бързи и бавни завои... Само трябва да е в обороти.
-
Няма случайни неща, Жорка! Жив и здрав да си още дълги години! А като отвориш вратите на гаража, става беседка с панорама.
-
Е, нали идва да правим центровка на Радиотехниките. Но беше зима, вечерно време и студено. Не за навън. Да. На този етап, сметките ни са без кръчмар. Петре, регистрирал си се във форума на рождения ми ден, когато навършвам 40 години. Това е знак! Всъщност, навесът е беседка с размери 3х3 м.
-
Честито и от мен! Със здраве да се кара и все на хубави места да те води! ПС) Не вярвах, че в тази тема ще се появи кола
- Вчера
-
Дизела , винаги е в сърцето, брат!!! Diesel power! Aко в БГ технотест имаше лаборатория за изпитания , познай с кой мотор щеше да е 120 ката ?!?
-
А и ще се наруши обтекаемостта. На моята, като и напълня резервоара, изписва към 1000 км. ма е дизел, де.
-
Това зависи от админа , не от мен , още се уча да я карам , минал съм 10км . Предишния собственик е пичага, но аз и сипах чист 95... На мен ми изписа 540км Липсват и само едни стикери на вратите !!!
-
Айде, преименувай темата или прави нова! Честито возило! Надявам се да я гледаш така, както предишния собственик! Ще харчи, ако искаш кеф. Ако не - може и да не е толкова жадна. По повод разхода и кефа, днес заредих "служебната" (просто се води такава, за това е в кавички) каляска и леко се озадачих, 'щото я набухах до горе и изписа - остават 480 км... Смуче неприлично
-
Дае ! За кво са ти рейлинги, в багажника има място за три трупа и един заложник...
-
Честито! БенДзин ли е? Защо няма рейлинги на покрива?
-
Този месец , съм фалирал, може би другия .
-
Честито Саше! Много да те радва, много безаварийни км и за горивото да не се замисляш!
-
Честито Саше! Със здраве и безаварийно! Сега е момента да дойдеш на среща в Пв.
-
Мерси , Гена. Кога ще я караш ?
-
Саше , разликата между бързата и не толкова бързата кола е , че бързата може да се кара бавно и тогава пресушаването ще е забавено. Със здраве да си се возите!
-
Мерси , ще видим за колко време ще глътне един резервоар и ще ти кажа дали ще са много .
-
Със здраве да и навъртиш хиляди километри
-
Искам да оставя съобщение , за предишното ми аз и поколенията! При тази кола силно действа третия закон на Нютон , учен в 7ми клас, а именно : Всяко действие има равно по сила и противоположно но посока противодействие! Да се знае. В момента в който дори се усмелиш да изрежеш някой заблуден, трябва да си сигурен че имаш пари за бензин. За много , много бензин! Деца, пазете си 1.9TDI тата!
-
То там е чарът точно. Явно това ме е грабнало несъзнателно, защото не бях забелязал - задномоторен автомобил с леко открехнат капак...(мисля, че ще ме разбереш) А за швейцарското бъдеще на колата споменах просто като заигравка.. Друг ги решава тези неща, ние само можем да правим планове и да мечтаем.. Чакаме снимката!