Цялата активност
- Последния час
-
Живи и здрави , края на месеца , след Първенец.
- Днес
-
ogo_80 се регистрира във форума
-
Реално превишената скорост е с най-малка тежест при тежките ПТП. Тук изключвам недоразумението "несъобразена скорост", защото ако пътищата бяха без дупки, неравности, без през магистралата да ти тече река при дъжд защото проклетите канавки не са почистени, без да трабва да навлезеш в насрещното защото клоните на дървото стигат до средата на твоята лента (писна ми да изброявам) няма да има как катърджията да ми напише "на път с ограничение 90 км/ч МПС 1 се е движело се е с несъобразена скорост от 85 км/ч и е влязло в дупка, която ако се движеше със съобразена скорост можеше да заобиколи" Погледнете на стр. 17 ето тук статистиката за ПТП за 2023 и колко от катастрофите със загинали и ранени са причинени от превишена скорост!
-
@maxrpm... Тая тема, няма ли най-сетне да се преименува в "Взех си vRS-ка!"...? Колко още да чакаме?
-
И какво излиза (ако се разровят вещите лица) - при водачите на леки автомобили най-често катастрофират с превишена скорост комбинирана с употреба на алкохол и наркотици , а при тежкотоварните - превишена скорост и претоварване .. значи всичко може да се избегне ако поне един от факторите се премахне (говорим за състоянието на пътищата към момента , но това не изключва вероятността да се случват каастрофи и при оправени пътища със същите причини).
-
Тези, които осъществяват международен транспорт не, защото на границата ще ги спипат. Но тези, които се карат само в България, особено самосвалите, се претоварват немилостиво. Пред мен от асфалтовата база на комшиите един Мерцедес 4141 излезе на кантара 65 тона. Когато си отивам към базата мога да кажа дали на Боснек има екип на ДАИ само по това колко камиона седят по банкетите на отбивката към кариерите и чакат. Даже един път спрях при тях и ги попитах защо не ходят там да ги ловят. Оказа се, че пътя се води "горски" и за там не могат да ги глобят, трябва да са на РПМ. После защо имало коловози...
-
Не съм в час много с тировете. Но не смятам, че там скоростта е толкова водеща. За сметка на това от хора, които са в час знам, че масово се карат с брутални претоварвания. Та ако нещо е смятано за 20 тона, а носи 26 примерно, предполагам, че окачване, спирачки и прочие отиват на кино. Тука пак опираме до кой го позволява (ИААА), нали...
- Вчера
-
Демек карат с точно около 60
-
b3lq7a started following (Не)Организация на движението
-
На един от първите репортажи от катастрофата (май беше на бТВ) зад репортерката докато говореше един камион, баш на Дископатия, направи слайд на ремаркето, ама го хвана.
-
Сега се сетих .. от първия разклон докато подминеш Лавровия парк ограничението е 60 .. тоз да се изтъркаля дали е бил с около 60 или са приблизително/около
-
Понеже тука стана ливада за общ сенокос и зловещ срам... ъъ... спам Една жена била страшно зиморничава. Накрая посред лято умряла от студ за радост на всичките си близки. Отишла в Рая, а там ѝ предлагат какви ли не благинки, но на таа змиЪ ѝ е студено и това е. Накрая свети Петър решил като ходи да лющи сантасе с Луцифер в събота да я вземе със себе си в Ада, там е пълно с огньове, дано се стопли. Дяволите я пъхнали в първия кръг, но след малко на вратата се чука: - Нещо одеялце има ли? Студено е! Луцифер се видял в чудо, па и козата му разваляла сантасето, та наредил да я вкарат направо в деветия кръг. Бухнали я вътре дяволите и Пешо и Луци отишли да пляскат карти. Луци бил, Пешо си тръгнал зачервен от праведен бяс и забравил измръзляка. Следващата събота отишъл за реванш. Седнали да пляскат и по едно време Пешо се присетил: - Ау бе, рогатия, какво стана с оная скочубра? - Леле, забравихме я, сигурно е на пепел! Отишли двамата до деветия кръг на Ада, бавно отворили вратата, за да видят какво става, а отвътре се чува: - Врататаааааааа затвори, врататаааааааааа, че става течение...
-
Дааааа бе ,аз като се чудя как да си сваля кожата от жега в нас жената се завива с одеало
-
На студ не знам, ама на топло... в офиса ни набутаха една студенокръвна и всеки ден се печем на бавен огън... всеки ден сме на климатик, на яко жега, ни прозорец може да отвориш, ни врата, а преди 2 зими за целия сезон само 2 пъти пуснахме климатика да духне топло.
-
Dechoo74 се регистрира във форума
-
Иван Недев се регистрира във форума
-
Отдавна всички използват GPS за синхронизиране на времето. Отделно, че и GSM мрежите също имат синхронизация на времето. Та това е най-малкия проблем. Въпроса е, че в момента няма дефиниция на "превишена средна скорост", т.е. ще те глобят по схемата за "превишена скорост" и отчетеното превишение ще е в пъти по-ниско от максималното. Дори си мисля, че ще е нищожно, предвид, че 10km/h средно превишение ще се равнява на 20+ реално. Освен това, пракиката в други държави, където отдавна практикуват "средна скорост", е да се засича в определени участъци, а не от начална до крайна точка. Просто има твърде много "алтернативни" маршрути. Та, предполагам, и тук ще бъде така - примерно участъка от 5ти до 20ти километър на магистралата, след това от 20ти до 25ти, след това от 40ти до 50ти и т.н. и т.н.
-
Ключов въпрос в случая е каква е времевата база при това измерване, дали часовниците на камерите участвали в него са синхронни (дали е един и същ), или всяка камера самостоятелно маркира снимката с момента на снемане. Също така, с каква дължина е контролираният участък от пътя. Ако часовникът на първата камера изостава от този на втората, минаващ автомобил ще изминава контролирания участък за уж по-кратко време и измерената му средна скорост ще е по-висока от реалната такава. Средната скорост на МПС в даден участък е интегрална величина и е винаги по-ниска от максималната моментна за същия участък. Т.е. излиза, че нарушителят с 200-те км/ч реално може да е карал даже още по-бързо, ако участъкът е достатъчно дълъг.
- Последната седмица
-
C2H5OH started following Шкодичко
-
За да е британска дантела от ръжда, важно е да бъде британска марка и британско производство. Ако една от тези константи не е налична, няма условия за ръжда. Их ма как го написах начиииии. Се ено сам математик
-
Още през втората световна война, научно е доказано, че жените държат на много повече студ, от мъжете...
-
Знам го от опит, от "читави " гумаджии
-
soton се регистрира във форума
-
Убу де , ама по тоз път минават и други ТИР ове , защо само на Дискордия са търкалят .. скоро гледах и трети на друг път пак в дерето .. със сигурност не са толкова неизправни , при положение , че са сравнително нови машини.
-
При Горни Дъбник пътя е такава салата от кръпки, коловози и напречни неравности, че там и Ролс Ройс с предварителна настройка на окачването може да се побърка.
-
Интересно - за три седмици втори ТИР се обръша , този път при Горни дъбник .. вярно , че там от време оно има случаи да се обръщат ТИР -ове (много ракия сме изпили от портокали , мандарани и др.) , ама що пак пътя е виновен , защо никой не се разрови да види какво се случва в тази фирма превозвач И се почна с рекордите изчислени от тол камерите .. 200 км. средна скорост по наще пътища верно ли може да се направи ?
-
Я , моля те, виж в телефона , дали имаш снимки от смяната на праговете , да видя дали кабелите на колата са в левия праг , като при Фелицията и точно къде са. Попринцип , това е най - голямата грешка на съвременната авто индустрия, но какво да правиш...
-
Разбира се, Пепи. Затова гледам да я пусна в движение преди 26ти.
-
Супер , ей сега ти ги пращам по банка, ама ще ти смъкна 5лв, а Миро ще пусне ток, да зареждаме батерията на винтоверта , ако падне.
-
Бaх мааму колко съм бил убедителен.