Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Izolini

    Дали да си взема VRS ka?

    @joro-120L, амбицира ме! Допълнение: Завой, а в него на съединител. Това е просто нелогично? Но и в канавката ще бъда пак със теб, vRS-e мой, защото сме се взели!
  3. joro-120L

    Дали да си взема VRS ka?

    Борбата е безмилостно жестока ... Борбата е безмилостно жестока. Борбата както казват, е епична. Аз паднах. Друг ще ме смени и ... толкоз. Какво тук значи някаква си личност?! Разстрел, и след разстрела – червей. Това е толкоз просто и логично. Но в бурята ще бъдем пак със тебе, народе мой, защото те обичахме!
  4. Днес
  5. Logrus

    Смях в залата :-)

    Баш за тук си е @Izolini написа: Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?! Велик
  6. nesor

    1.9 SDI акумулатор

    Благодаря за намесата, но този автомобил няма електрическа подкачваща помпа. Помпата е механична и работи само когато работи двигателя.
  7. Tim Holden

    Бокс

    Честно казано, не мисля, че има много смисъл в мач между Пулев и Усик. Усик е просто на друго ниво като техника и подвижност, а както знаем, Кобрата вече не е същият боксьор от преди няколко години. Но пък от друга страна, защо не - Пулев заслужава голям мач за финал на кариерата си, а и титлата WBA Regular му дава някакви права. Днешната победа срещу Чар показа, че все още има какво да даде на ринга, особено с тази негова неуморна лява ръка, която е запазена марка. Въпреки всичко, трябва да сме реалисти - ако такъв мач се случи, шансовете на Пулев са минимални срещу боксьор от калибъра на Усик. Но това не означава, че не трябва да се гордеем с постиженията му до момента - малко българи са стигнали толкова високо в световния бокс. Каквото и да стане оттук нататък, Пулев вече си осигури място в историята на българския спорт, а титлата WBA Regular е заслужен завършек на една дълга и успешна кариера!
  8. Izolini

    1.9 SDI акумулатор

    Двете подгрявания означават и две подкачвания на гориво? Дали проблема не е там?
  9. Абсолютно си прав за класификацията - R2 е RC4, a R5 е RC2, и не са директни конкуренти. Атанасов и Янакиев с EVO9 наистина показаха страхотни резултати и явно имат потенциал, който заслужава внимание. Определено трябва да се радваме, че имаме такива машини и екипажи на нашите трасета, особено като се има предвид, че R5 колите са голяма рядкост при нас. Съгласен съм напълно за привличането на чуждестранни екипажи - това само ще повдигне нивото на състезанията ни и ще направи ралитата по-интересни. За съжаление 500 бона за такава кола са абсурдни за българските стандарти, но пък нашите пилоти и механици наистина са качествени. Най-големият проблем си остава асфалтът и инфраструктурата, които не са на ниво. Все пак, стискам палци да видим още такива коли на нашите трасета и да се развиваме в правилната посока!
  10. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Дип , че не ми се търси телефон , да ти пиша по вайбъра. Ей тая тема мое да заключиш , ама я остави , да си спомням на Ицо вицовете.
  11. Izolini

    Дали да си взема VRS ka?

    Е как да не стиска, при настъпен съединител в завой? Тя цялата кола олеква и тръгва на майната си. Борбата със волана е жестока. Борбата както казват, е епична. Разпадна се. Със друг ще го смени и... толкоз. Какво тук значи някакво геврече?!
  12. krsgogo

    Октавия 2 фейс

    IDПоне за втори път
  13. nesor

    1.9 SDI акумулатор

    Здравейте! Смятах, че проблема се е решил, но се оказа временно. Накратко - фабия 1, 1.9 сди труден първи старт за деня. Стартера върти добре. Подгревната система е проверена и е изправна. Пали веднага ако подам газ с педала, или ако подгрея два пъти. При около нулата и по студено, ако я сръчкам пуши сиво докато не позагрее. Тайминга е между средна и горна линия, като е по близо до горната линия. Колата върви добре, и разхода е добър. Въпросният проблем се появи отдавна, като бавно прогресира. По надолу ще се опитам да пусна лог файл на първи и четвърти канал. Прави ми впечатление разликата между искан и текущ аванс преди за запали. При записа на лога колата подгря и изключи подгрева, след около минута две завъртях ключа, така че реално си запали без подгрев. Прав ли съм да се насоча към муден или азлепващ авансатор, или клапан за вътре корпусно налягане. Ще съм благодарян на всякакви насоки.
  14. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, опцията прави волана "твърд" през цялото време. Просто ти споделям, че не е необходимо да съобразяваш вида волан с твърдостта му. Все пак това не е мАсквич
  15. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Най - верояно , този спорт , активира автоматично усилената помощ от помпата при ниска скорост. Тази опция е най - готина, но за ок2 не я намерих. Вади ми coding 00000.
  16. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Благодаря. Негова воля.
  17. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Саше, ти мА зокопа! На супърба имам "кодинг" през медията и волана винаги е стоял на "Sport", т.е. "твърд", по твоите расъждения. И той е толкова "твърд", че само го придържам и го въртя с една ръка. Ти, ако така стикаш волана, че да се притесняваш относно износването на материала, смятай, че имаш далеч по-сериозен проблем! И това не е тролене и/или заяждане!
  18. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Рейката на фабия 1/2 е механична, с електрическа помпа, но там имаш Coding за бензин дизел и VRS , а при двойката нямаш тая опция или поне аз не я намирам. 1 и 3 е за дизел , 4 и 5 е за бензин, 2 е за VRS. Tова е най - тежкия волан идеята е волана да е такъв, за да вземаш по - добре завоите с висока скорост. Съответно обаче тежкия волан се държи по - здраво и гумата ще се разпадне. Той, затова е и кожен. Те че стават , стават , просто материала гума е за coding 3 или 5 , a не за 2. Кодинг 6 съм го пробвал само тестово, при него волана е лек все едно гумите са във въздуха, но ми стана жал за помпата, чуваше се чак в купето
  19. PRR

    Fabia II - баницата

    ЧеститУ Да теглим ли катанеца на темата или новия собственик ще продължи делото ти в тази тема?
  20. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Фабията си има нов собственик.
  21. sando2

    Лекичко да се похваля

    Със здраве и безаварийни километри!
  22. PRR

    Дали да си взема VRS ka?

    Всички съвременни коли са със "серво" на волана и няма никаква грижа да се смени волана. И, още за нивата си бях купил "спортен" волан, който още си седи в склада. Така и не го сложих, а на нивата волана си беше като обръч за художествена гимнастика! И малкия волан няма да подобри нищо в управлението, ако така или иначе го ползваш грешно. Както и обратното - големия също не пречи, ако го ползваш правилно. Та не виждам никакъв смисъл от смяната, освен личното удоволствие на собственика на МПС-то. И са едни пари и време хвърлени на вятъра.
  23. niki

    Дали да си взема VRS ka?

    Ами замисли се защо се е стигнало до това положение с подигравките. Аз съм сменял много волани на 3-4 различни коли (голф 3, октавия 1, фабия 1 и волвото) и никога не съм забелязал да имат разлика в захващането или някой да е усилен при захващането, особено пък волани за ВАГ. Примерно Октавия 1 тур в последните години и слагат волан от Октавия 2 фейс, въпреки че двойката е с ел. рейка, а единицата с нормална и едната се върти осезаемо по-трудно от другата. Воланите на октавия 1 и фабия 1 са взаимозаменяеми въпреки разликите в рейката. Така че това което говориш е несъстоятелно.
  24. ghost_rider

    Дали да си взема VRS ka?

    И как по точно ще усетиш раликата, като диаметъра на геврвка ти е един и същ? П.п Надявам се това да НЕ те амбицира да поразиш колата с тоя грозен волан от Фабията! Това са коли с хидравлични рейки и то с електрически помпи. Това не е Волга с волан, голям колкото гумата, и да сложиш малък спортен волан, за да обясняваш, че с него няма да може да завива.
  25. Mirrko

    Pepino Racing Team

    Вчера ходих да взема средния брат от Tutto auto , че си остави там Делтата за ремонт за последно го бях возил в Шкодичко преди намесата на Пепи , та скоро и една Делта нищо чудно да мине през него след като братчето видя разликата преди и след като ускорение
  26. Вчера
  27. maxrpm

    Дали да си взема VRS ka?

    Бих обяснил с кодинг , защо рейката на VRS e най - тежката възможна от целия списък , но в тема пълна с подигравки , няма смисъл. Погледни таблицата за Фабия 1.
  28. niki

    Дали да си взема VRS ka?

    Колко да е ново, двайсетина годишно, навършило пълнолетие. Но лафът с волана и тежката рейка ме позасмя добре.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.