Цялата активност
- Днес
-
4000 лв за форума.
-
Имаме печеливш в днешното раздаване Очаквайте скоро и фризер при Пепи, за да се “конкурираме” с Влади
-
Съвет за купуване на Skoda Yeti 1.2 TSI бензин 105 к.с. 2011 г.
silent отговори на stensyto's тема в Yeti
Дизела също не е по-малко шумен а и като цяло колата си е шумна. За мен усещането е за тясна шумна кола с не особено добра возия, но това е относително. Конкретно говоря за 2 дизел 4х4. Иначе върви прилично и вдига 200 по километраж. -
Това са подробности. Хладилника има и друга част, разбира се. Идеята ми е, че е предварително охладен някъде. И къде къде - в хладилника на Пепи.
-
Stand man се регистрира във форума
-
Признавам, без бой. Но пък откакто пуснах снимката спя като новородено Термометъра не е бил във фризер Има нещо вярно, но пък хладилника му в хладилната част не сваля толкова температурата Вече е ясно при кого ще студим бира и ракия в летните жеги
-
В две изречения са. Напротив, хваля тези 350 Нм. и ги приемам за достатъчни и с оглед вървежа на 3.6. Само че, при бензинов мотор се постигат при двойно по-голяма мощност, съответно и по-висок разход. От там идва и по-високото КПД на дизела. Тази година много черни точки ми се събраха. Не знам с колко бири трябва да ги компенсирам. Първенец, събора... Надявам се за задномоторната среща поне да се класирам. Сложно е за писмено обяснение. В съботата бях на работа. Преди това, за кратък период имах поредица от отсъствия заради посрещане и изпращане на аерогара София. Дъщерята с внучето ни беше на гости. На стари години взех да се интересувам от детски столчета за оборудване на Супърба. После жената ходи там, върна се. Края на юни пак ще ходи за 20тина дена. Този път ще се върнат заедно с щерката да ни погостува. Та, не ми беше удобно пак да търся колега, който да ме сменя. Ще си позволя да кача една снимка на малкия Ерик. Не е кръстен на никого. Това беше избора на младите. Винаги е усмихнат, когато се качи в Шкода. Снимката е преди тръгване към аерогара София. Е, Саше, не съм чак такъв ясновидец, за да знам след година какво ще се случи. Може да е било за нещо друго.
-
Слаба ракия сте На моята реликва стига 0 градуса, вчера замерих и аз температурата, но няма да пускам снимки, за да няма три сълзи…. п.п. Извинявам се за спама!
-
Мисля че от 70те , до към средата на 90те , хората са имали пирон фетиш ...
- Вчера
-
Човече тоя фаворит не бъркаш , верно целия шкода клуб го кара и беше брутално бърз , уважавам франки от всякъде , даже ти накрая май му взе нови гуми... Франки е звезда , братле.. ТDI то да , беше много кола , твоята фабиика нека я оставим да си почива а на боре колата ... Абе красива е , за снимки , за балове е перфе..
-
Имам някакъв спомен , че точно твоята Фелиция беше препарирана 3-4 пъти на Калояново от едно Фаворитче ... Е , поне взе двигателя му. За TDI-та ...дай да не говорим , там имаше шанс да караш "бърза" Шкода А ако искаш може и към историята да прибавим и как една Фабия 1 1.4 автомат стабилно шляпка коНбито ти . За 3.6 DSG... прав си ... Бавни са .
-
Moe да не те кефи , ама това смешно дсг докато смени скорост , аз с фелицията , старата фабия и 120 ката съм стигнал , където съм тръгнал, единствено има хубави спирачки , за друго тоя автомат е хаха , помня няккъв пичага на Първенец , върви с мене и ми говори как мечтата на живота му е 3.6 v6 ,нямало такива , aз съм Хахахаха , викам му ама нали знаеш че е автомат , той вика да бе мечта ми е. Викам му човече купи си я и кажи кога искаш да те накажа с старата фабия , сега или след два часа.. А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...
-
Pfff for real ? Fucking bot , again ... the future of AI ....
-
vidivaka started following Проблеми с ЕКУ
-
[URL=https://meettomy.site] Girls in your city[/URL]
-
Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си. П.С.2 Що те нямаше на Събора ?!
-
B.Petkov started following 5-та среща на 09.06.2024г.
-
-
- 1
-
-
- срещи в плевен
- плевен
- (и 3 още)
-
Сори , бро.
-
Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. При бензинов Супърб 3.6 V6 260 к.с. се появяват тези 350 Нм.
-
Жоре, аз съм бензинджия и прокълнат газолюбец, и бонус - моята бабичка е 2006 набор с мотор една генерация по-стар. Не си меря...нищо с никой - знам че 9/100 магистрално на газ ми харесва, 12-15 градско ми е ОК и толкоз. Знам и че, ако е много зор, мога да държа 180 на магистралата без проблем (ЕЖК ми каза че и повече можела моята, ма на мен не ми се пробва). Цялата галимация с чипа ще е за да си спестя няколко барания на лоста по баири и при изпреварвания.
-
Че ти кога си карал TDI? Твоята си беше SDI Ще го кажа така, без да се заяждам, и за разнообразие без да те хапя - имал си 3-4 коли до сега, карал си по малко разни чужди, но това не го броим ("един приятел ми каза" също). Реално нямаш опит - направи ги 10-15, смени 10-15 различни двигателя, набарай всички възможни скоростни лостове, натрупай опит и тогава прави сравнения. И ще е хубаво ако пробваш и други марки/модели първо. И това с "моето дете" го пропускай за напред - ако не ми знаеш името, викай ми тате.
-
170 к.с. 350 Нм. - дизел. Къде отиваш ти, може би. Както Сашко казва -TDI !
-
Е , точно това казвам и аз , то дето се вика няма как да го кажеш по - точно!!! После ми викат защо толкова много си обичаш TDI то , това не било гориво ... Моето дете , с TDI то докато разбера че съм те минал, вече съм стигнал и някой ми звъни по телефона , да ми каже че ще закъснееш ...
-
То не само това неможе да разбере Сашко, ама няма и смисъл да се мъчи човек да му обяснява - за него нещата приключват със 120 е супер спортната кола, бие я само 1.9ТДИ И 26 коня кола съм карал, и 48, и 68, и...... не, не съм се качвал на нещо с 300+, но до 200к.с. имам някакъв опит - по груби сметки трябва да съм на около милион километра откак взех книжка, и единствено мога да кажа че повечето пъти мощността не е от голямо значение - важна е май само при гонки по равното. Сашето мрънка как на баир му умира Фабията - въртящ момент не му стига. Сравнява нафтовата печка турбо с атмосферен бензин - пак въртящ момент му се губи. Имам преки наблюдения в/у един и същи дизел - 2.5 и същият но турбиниран. Атмосферният е 86к.с., турбинираният 103, обаче 160Nm срещу 280Nm - разликата е огромна и се усеща най-добре точно на баири. И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите, а Фабията е със 120Nm (май) та за какви баири, какви дизели, какво изпреварване говорим.
-
+1 Язък за конете, като не може да ги ползва по предназначение. Ставам банален, но това също е доказателство, че коне кола не карат. Както не може да прецени с колко ще вземе завоя, така и не преценя кога може да изпревари. Понякога се образуват и колони заради такива по двупосочни пътища. Говоря за нормално рутинно каране. Изпреварвам си с лекота. Мощността ми е достатъчна. След 25г. на 52 к.с и 10 на 86 к.с.
-
Абе истината е, че когато карах 42 коня и трафика беше 42 пъти по-малък А и колите около теб бяха по 60-70 коня. Съответно изпреварванията ставаха относително по-лесно. В днешно време с 42 коня, на близо тон купе, е почти невъзможно. От друга страна и с 42 коня не са ми били проблемни пътуванията. Колата си поддържаше повече от прилична скорост (все пак ограничението тогава беше 80). Проблема идваше, а и сега си остава, от каращите с пълна газ на правата и кретащи с 50 в завоя. Това беше и основната причина да чипосам Мица. Влачиш се в завоя и нямаш шанс да изпревариш на правата. Но винаги ще се намери такова ... говедо. И няма значение дали си с 90 или 190, защото той ще е с 200 или 400+
-
Без съмнение! Аз със 170 к.с. се чувствам в самолет. Удоволствие си е тягата. А за някои, тези 170 са смешни и недостатъчни. Тогава бяха такива. Бавни. Сега всичко е поднесено на тепсия. Кеф ти 100, кеф ти 400. Но никога няма да разбереш/не ти/ какво е да караш и да се справяш с 42 к.с.