Jump to content

skoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. Гена, ти нали си от старата школа. Завари ли времето, когато нямаше зимни гуми и само Вида Спорт? 120ката къртеше с тях. Матора отзадЕ, няма закъсване. Ей, ликвидираха го този завод във Видин. Като гледам, доста марки се произвеждат в Унгария. Сега можеше и ние да правим маркови гуми. Моят Бриджстоун също е унгарски. Днес го погледнах, ДОТ 2017та. Имат достатъчно грайфер, мекички са и нямат напукване. Отказах се от всесезонни и ще си взема летни, като му дойде времето. Ще ме дразни шарката им през лятото, като си погледна колата с тях. Грубо ми стоят. Приличат ми на зимни, сякаш забравени да се сменят. А и не съм зависим от гумаджийници.
  3. ghost_rider

    ОТСТЪПКА ЗА СМЯНА ГУМИ -50%

    Така, има промяна в организацията. Мястото е същото, както и екипа, но Христо вече не е собственик. Сервиза е продаден на момчетата, които работеха/работят там. Сервиза се казва Слик БГ и разбира се приемат всякакви автомобили, но не правят отстъпки за клуба. В Гугъл има телефон на Жоро ако имате ну да от допълнителна информация. Сега работят с удължено работно време до към 18:30-19:00ч, както и Събота и Неделя от 10:00ч.
  4. Викаш докато не направят юбилей, не ги сменяш На Фабията на баща ми купихме Goodyear през 2010г., когато взехме колата. Не бяха чисто нови, бяха на един сезон. Миналата година пак ги беше сложил, но те още от 2017г, не ставаха. Е имаха грайфер, не бяха напукани, но бяха само една идея по-добре от чисто летните. Имах случай да спра на равно в ~15см неутъпкан сняг и после едвам излязох.
  5. Слагам ги за десети сезон .. ако изкарат и този без забележки , догодина може да си взема пак
  6. ginov

    Октавия 3 1,6 дизел ,изчезна парното

    Смяна на радиатор за парното и промивка на охладителната система е 1600 в момента в Еутотек...
  7. Вчера
  8. ghost_rider

    ОТСТЪПКА ЗА СМЯНА ГУМИ -50%

    Някой има ли информация за работното време сега, когато започва сезонната офанзива или да звънна на Ицо за по-сигурно?
  9. С такива обух (225/45/17) Реното миналата година - доволно се държат на сухо, на студено, на дъжд и мокро. Пробвах ги и на 20 см. сняг - копаят добре, но има какво да се желае. Не са върховната гума, но за цената си са идеални.
  10. Карам с Firehawk 2-ри сезон не съм доволен. Определено клеберът в същия размер се държи по-добре. На служебната ме прекараха с firestone че били по-добре от клебера според опита на гумаджията. На един познат му взех клеберки и три сезона карт и са си доста прилични и сцеплението е по-добро от този firestone. При нас сняг няма, но на влажно и дъжд със сигурност клебер е по-добрият избор.
  11. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Няма значение какво е времето, прави го когато си поиска.
  12. deas

    Колата гасне в движение

    Забелязал ли си влияе ли се от времето, при мен в дъждовно време гаснеше и записваше грешка за датчик колянов вал. Проблема беше в протрити кабели от гофре.
  13. Izolini

    Колата гасне в движение

    Яааааа, имобилайзер! Той какво общо има с мултимедията? Това ми беше другото предположение след датчика на коляновия вал, за който е писал Асен.
  14. Аз го определям като "олекване"
  15. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Това е записала като грешки, но казаха че не било от това. Грешките били, от това че съм си сложил мултимедия...
  16. От предходния Kleber Krisalp HP2 имам добри впечатления, текущия HP3, също ми изглежда читав, но нямам личен опит с него. За Firestone Winterhawk 3 имах отрицателно мнение. След първата зима се бяха удървили жестоко, затова ги избягвах, но новия модел Witerhawk 4, мисля че е по-сполучлив. С него също нямам личен опит, но имам колеги с такива и събирам отзиви от тях.
  17. ghost_rider

    Колата гасне в движение

    Някой от тия добри майстори закачи ли я на диагностика? Не е гаранция, че ще има записана грешка, но пък ако има, няма да има нужда от гадаене. Прилича ми на датчик за положения на колянов вал, той май не записва грешка, така че е по-трудно да бъде набеден, но според симптомите, си мисля за него. При мен няколко пъти (например 2-3 пъти годишно) се е случвало, да върти повече от нормалното при топъл двигател, но пали. Никога не ми е гаснала. Мислех, че също няма да има записана грешка, но миналата седмица пуснах диагностиката и имаше записан датчик за положение на разпределителен вал (G40), или иначе казано датчик на Хол.
  18. Unionivkoni9

    Колата гасне в движение

    Здравейте, колеги, от около две години съм собственик на Шкода Октавия2 1.9TDI /105к.с/4х4/2006г от около 3 месеца се появи много странен проблем(поне за мен). Както си карам примигва ми чека и подгрева, колата забива муцуна за част от секундата и после си продължава без проблем(така започа). След това започна да гасне както си е в движение, отбивам встрани, въртя на стартера(ток има да те убия, но не иска да запали). Понякога не гасне в движение, а като паркирам някъде и отида да си свърша работа, при качване не иска да запали. Първоначално не ми направи впечатление, но в последствие се загледах в таблото и видях, че при подаване на контакт не съветват "чека" и "подгрева". Като изчакам някакво време, лампичките съветват и колата си пали без проблем, но докато не светнат няма палене, само върти. Лошото е че проблема се появява когато си поиска.... с две думи в момента имам кола с която не смея да тръгна извън града. Ходих при няколко майстори, но никой не знае какво и е(защото като отида при тях, колата реално няма проблем) обяснявам им, питам ги , уж добри майстори по токовете, но никой не може да я оправи. И така вече няколко месеца.... Моля, ако някой се е сблъскват с такова чудо да сподели. Ще му бъда задължен!
  19. Карал съм зимни Hankook стария модел 2 без забележки са други които са среден клас и си заслужават Kleber krislap hp 3 firestone winterhawk 4
  20. Последната седмица
  21. sando2

    Смях в залата :-)

  22. Не бързам със заключенията, но си имам едно на ум за шума, макар че както бях споменал, този фактор не ме притеснява. За твърдостта ако си е така ще е добре. Важното е да не стане на камък за 1-2 сезона. Засега толкова. Като ги покарам и събера впечатления ще ги коментирам.
  23. И аз за нещо такова си мислих. Един вид чувство за нестабилност. Да. И смотаните гуми намаляваха още лимита. Важно е да отбележа, че първо карах Митсубишито и после ми дадоха Реното. При едно съвсем безобидно спиране на светофар, на мокро, май месец, джипката тръгна, като шейна. Спрях след пешеходната пътека. Добре, че бях първа кола. А това съм го правил хиляди пъти, с тази скорост, но с друга кола и гуми. Тоест скоростта ми е била съобразена, нормална. Но не и съобразена за гумите, с които съм. Защото е ясно, че и най-добрата гума идва момент, когато да загуби сцепление. От тогава, едно на ум! Направо бях изумен как при такава скорост и употреба на спирачки ще тръгне да се пързаля! От тогава, повече не съм допускал такова нещо, съобразявайки се с какви балатуми гуми съм. Особено на мокро. На правите участъци си карах, но в завои планинско си намалях за да няма поднасяне. На спускане, защото задницата олеква и още по-лесно губи сцепление. Ако влезеш и със спирачка в завоя, става още по-зле. А бусът вървеше с леки товари, все едно е празен. На изкачване си карах без притеснения, защото предното тегли и тежестта е по балансирана. /ако си със задно, нещата се променят. Митсубишито беше на задно/. На сухо нямаше проблеми и усещах стабилност. Има логика в твоите мисли. Затова може да не съм усетил. Карал съм и по-бавно, съобразявайки се с автомобил и гуми. Още на първия месец им разбрах възможностите. И съм бил по-внимателен, защото ефекта от опичането е по-опасен. Лесно губи сцепление на мокро. Иначе на сняг са добре. Но те бяха и чисто нови тогава. Всяка зима тръгвахме с нови гуми. Митсубишито беше като танк. 4х4 с 50/50 на двата моста. Включваше се с ръчка. Няма закъсване. Ходил съм в сняг до Три могили. /почти с постоянно буксуване и пързаляне при изкачването, на втора. то и на друга не може да се кара/. Това е махала на 16 км. след Белинташ. След Белинташ няма асфалт. Пътят е макадам. Горски път. Много емоции съм имал. Имаше достатъчно маршрути в Родопите и се накефих на каране при всякакви условия. В низината не ми беше интересно. Ники, пишех, като публикува. Изкачване и спускане съм го засегнал в отговора на първия ти въпрос. Да, при сухо време няма значение, но аз не знаех при какви условия си бил.
  24. Колегата го е определил много добре. Лично моето усещане беше като да си кажеш - какво и стана на тази кола, че се държи така странно. Иначе става дума за сухо, топло слънчево време и при изкачване и спускане, макар че това последното не си представям да има голямо отношение.
  25. На същите завои, със същата скорост при температури под 5-6 градуса колата не мърда.
  26. Това с "лилавото" поведение и аз го усещам когато температурите станат 10-15 градуса и нагоре. Усещането е сякаш имаш дъвка на подметката и се размазва в завоите. Не е точно поднасяне, но и не се усеща съвсем стабилно.
  27. Асене, честито и безаварийно ползване. Да не те подвеждат и безпроблемно да стигаш, за където си тръгнал! Шарката им е едра, с повече фуги и затова може да са по-шумни. Иначе е подходяща за сняг. Ще копат и държат добре. Ники, ще коментирам въпросите, но първо искам да разбера какво имаш предвид под "лигави". Може би губене на сцепление? При какви условия стана. Скорост, изкачване, спускане, мокро, сухо. На ръба на възможностите на автомобила/гумите ли си карал.
  28. chavdarlk

    Да поздравим приятел с песен!

  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.