Цялата активност
- Последния час
-
Бат Венци се регистрира във форума
- Днес
-
Еуратек са с 10% надолу с цените на зимни гуми. Неофициално е още, но е факт, вътрешна информация отпреди 15 минути от гуруто на продажбите им.
-
TS870P са 3025 - Румъния Allseason са 2025 - Словакия От Медина Мед са взимани, но предполагам, че и по другите търговци ще е тая партида
-
Потвърждавам - Октавията с фабричен ксенон при всяко палене си ги разхожда фаровете, адаптивни са, преди да ги закове в една позиция, най-добре се забелязва на тъмно. И си личи, че се движат, особено на спортен режим, пак на тъмно, пипнеш ли волана, светлинният сноп ясно се вижда как се мести.
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
- 1 мнение
-
- 1
-
-
Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
- 6 мнения
-
- 1
-
-
Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.
-
Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам
- Вчера
-
Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката. Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има. https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/ Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.
-
PRR started following Регулиране на къси светлини
-
Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата: Въртиш врътката 3-4, не 2-4! Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това. Ако имаш други въпроси - на линия съм. PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата
-
pantata87 started following Регулиране на къси светлини
-
Колеги може ли помощ. Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна . Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете
-
dj_liubo се регистрира във форума
-
Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 16" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot отговори на BlackSpot's тема в Продавам консумативи
Много се извинявам, че си спамя сам... Ако може модераторът да едитне в заглавието че са 16"-ки, объркал съм се. Поздрави! -
pantata87 се регистрира във форума
-
Успех, добре изглежда, явно си се грижил добре за колата!
- 1 мнение
-
- 1
-
- Последната седмица
-
Благодаря ще се провери и ще пиша
-
Крив/дебалансиран кардан, тампони на кардана и всичко около него.
-
10K reactions · 315 shares #светътнаванката Светът на Ванката Emil Hristov Enev.mp4
-
Точно това са симптомите. И без вибрация във волана. По въпроса нищо не мога да кажа. Може да е от кардана, но не би трябвало да го усещаш във волана. Другото е нещо криво, полувал. Гуми и джанти ги изключвам, защото си ги проверил. Те са най-вероятните причинители. Проверка окачването на кардана за луфтове. Опорен лагер, карета.
-
В това не знам как точно са определили, но като цяло не бях чул нещо да вие или ромули дразня се защото започват едни проби грешки
-
Що не пита тука. Щяхме да ти кажем, че не е от лагер главина. А и как са го определили, че е заден, па и десен.
-
Chemshir88 се регистрира във форума
-
Кое по точно имате предвид, лагери, тампони ?
-
Румънците произвеждаха гуми. Какви - не помня. Само знам, че срещу стек "БТ" баща ми щеше да вземе 4 гуми ... Ама все пак купихме от Чехия 4 Барум-ки и ... само треперехме да не хванат крачета нощно време. Чак баща ми поръча и му изработиха секретни болтове. Чудо беше това за 1986та година!
-
PRR started following Тресене трептене при движение
-
Здравейте, Колата е Октавия 3 2018г комби 2.0 TDI 4х4 DSG 7 на 215000км.Колата тресе при скорост 45-60км/ч и нагоре, като с увеличаване на скоростта трептенето е с различна амплитуда. (Все едно си в спортна кола, а съм на 16 цола). Тресенето се усеща не само на седалките, но във волана леко като вибрация и почукване. Също днес извънградско го правеше и на D и на N(тествах на свободна с около 80 км/ч). Пребалансирах гуми, смених ги (стана време за зимните) и пак го има. Ходих в сервиз, огледаха колата и казаха, че всичко е здраво и само се съмняваха в десен заден лагер главина. Сменихме го, но проблема остава. Търся съвети и идеи. Като казвам че тресе, не е нещо непоносимо, но се усеща и дразни. Ще съм благодарен за помоща!
-
lakrizz11 се регистрира във форума
-
quavery started following Продавам Skoda Octavia I, 2004
-
Здравейте, продавам Skoda Octavia I. Основни характеристики: Година: Септември 2004 Пробег: 272,000 km Гориво: Дизел Скорости: Ръчни Мощност: 90 к.с. Кубатура: 1900 см3 Брой врати: 4/5 Цвят: Светло сив металик VIN: TMBCG21U148757681 Допълнителна информация: Екстериор: Колата има външни забележки, нормални за годините си, въпреки това боята и лака са свежи. Редовно е полирана и са нанасяни различни видове сийлънти. Пластмасовите и гумените елементи също са добре поддържани с детайлинг козметика. Всичко по екстериорната част на автомобила функционира - огледала, светлини (предни/задни/странични), чистачки. Козметични забележки на задна броня. Антената е за смяна, налична е нова в багажника. Оборудвана е с нови зимни гуми Michelin Alpin 7 (23' ), на един сезон. Размера им е 195/65/15. С един комплект джанти - лети, модел ELEGANCE 15” със секретни болтове (наличен адаптер в комплекта). Окачване и задвижване: Колата единствено е обслужвана в Еуратек - Варна. Всички ремонти, поддръжка и настройки са правени там. Всички подменени части са оригинални на марката. Изцяло сменени задни барабанни механизми и накладки и жила за ръчна спирачка. Предни амортисьори, накрайници, шарнири, дискове и накладки, тампони на носачи, тампони на щанги и амортисьори. Налични са всички фактури за ремонт/поддръжка. Интериор: Винаги са използвани протектори в интериора, няма скъсани, протрити или счупени елементи. Всяка година посещава детайлинг студио за освежаване, пране на целият интериор. Тапицерията на таван и врати са подменени и е запазен оригиналният им вид. Подменени са всички заключващи механизми на вратите. Автомобила разполага с климатроник, напълно изряден, със сменени филтри и без неприятни миризми. Озвучаването е със стандартни говорители на Шкода, а CD player-a е Clarion CZ703E (Android Auto, CarPlay, USB, Advanced). Всички осветления в интериора работят, няма изгорели светлини/индикатори/дисплей. В багажника е налична пълноразмерна резервна гума, видимо е нова (никога не ми се е налагало да я използвам), както и сервизният ѝ комплект - крик, ключове, щипки, жилетка, аптечка, пожарогасител. Двигател и кутия: Двигателя 1. 9, 90 к. с. (66kW), код ALH, турбо с променлива геометрия. Текущият ѝ пробег е 272 000. Смяна на масла и филтри винаги на и под 10 000 км (това е пробега ми за година). Марка на маслото - Shell Helix ULTRA AV L 5W30. Не се наблюдава доливане или принудителна смяна. Според щеката, не се наблюдава промяна на нивото. Съединителя е в добро състояние, няма симптоми за износване или странни шумове. Кутията работи нормално, няма странни шумове/виене, предавките влизат меко и приятно. Турбото няма странни шумове, виене, свистене и се завихря около 1200-1400 оборота. Акумулатора е чисто нов, с гаранция 1+ година. Валиден ГТП до 09. 2026 Валидна ГО до 12. 2025 Винетка за 10. 2025 Цена: 7000 лв. https://mobile.bg/11759265648446115 До края на м. Септември, автомобила се намира във Варна, след това се прибира в гараж за съхранение. Смятам, че успях да опиша всичко, въпреки това в случай на пропуск от моя страна, моля свържете се с мен. Поздрави!
- 1 мнение
-
- 1
-