Цялата активност
- Днес
-
Не е проблема мембраната, а гофрата, която е отделна част. Нарочно се постарах по-горе да го обясня. Може и да не е станало ясно и да мислиш, че са едно цяло с мембраната. Между другото, има и такива, с цяла мембрана, но са с посредствени звукови данни, особено в ниските, заради ограничения ход на мембраната. Стари модели са. Съвременните се използват предимно за високочестотни. Като за теб - обръчът който се вижда на снимката. Чел си за мембрана. Гофрата не подлежи на лепене. Сменя се с нова. Ако искаш ремонт, казал съм какво да направиш. Предложи ти се и добра възможност за нов говорител.
-
да проблема е мембраната която старее и става като стара хартия като я бутнете се разпада, има прорези в долната част и в страни ... относно захвата по лесно ще е със самозавивни винтове за ламарина друг е въпроса дали ще стане сполучливо относно ремонта някъде четох че я мажат с С 200 и отгоре слаган тоалетна хартия за слепване дали става добре незам но е и вариант нови...
-
Жоре, на всичките ми рендета, на Пежо-то ми, преди това на Фелицията и доста други мои коли, говорителите бяха/са монтирани или с такива монтажни скоби, или директно с винтове в тенекията. Досега паднала колонка не съм имал, а повечето от тях са със значително по-мощен бас от тези на Фабията. За мен поне е по-разумно да са на винтове, ама всеки си решава сам
-
Не разбирам какво има предвид човека или нещо те заблуждава. Едните врътки са за реглулиране нагоре/надолу, а другите за ляво/дясно. Да, като местиш тези за ляво/дясно се променя и височината, затова ако светят накриво имам предвид разкрачено или събрано, неминуемо трябва после да коригираш от другите и височината, но такъв е принципа. Левия по принцип трябва да свети по-ниско. Доколкото мога да видя от снимката, смятам, че са добре регулирани. Крушките смени ли ги или си със старите? Усещаш ли разлика спрямо преди рециклирането?
-
-
Така става. По-добре, нов. Говорителят го оправихме, сега да видим закрепването. Чавдаре, единствено ме притеснява от вибрациите да не се саморазвият винтовете.
-
-
Като му дойде времето, прави и другия и ги забравя. Най-вече се уморяват гънките. Аз не бих ремонтирал, ако ги има оригинални, достъпни, и изгодна цена. За сега, това не става ясно. Не бих се занимавал с поръчки от Чехия, ако това е варианта. Втора ръка, също. Бих ремонтирал този. То не се знае и какъв точно е дефекта и какви пари ще вземе майстора. Би трябвало да не е като за нов. Не е изключено да му сложи и по-качествени гънки, казват се и гофри, от оригиналните.
-
Говорителят подлежи на ремонт. Ако не ти се търси нов, занеси този на майстор да го направи. Може и така, както е монтиран, да си каже мнението. Като гледам, май гънката е цепната долу. Окачването на мембраната. От некачествен материал е и старее. Не е проблем. Сменя се с нова. Не ми се е налагало да ползвам такива услуги и не мога да препоръчам човек. https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=ремонт+говорители+пловдив
-
Е тогава вече ще излезе през предното стъкло. Когато нямаш тренинг, левият крак работи, като за съединител. Рязко и до долу.
-
Той Сашко от къде може да знае, че с него някои хора спират?
- Вчера
-
https://www.ekodily.cz/e-shop/skoda-fabia-i-12-12v-bme-azq-manual-0-5-4700000000-64-5-reproduktor-dvere-6y0035411c/ 6Y0035411C им е парт номера - предполагам че могат да намерят нови и у нас. По-добре ще е от лепена мембрана. Закрепването не е нужно да е с нитове, става и с винтове и монтажни пластини https://gmoto.bg/montazh-na-obtekatelya-vintova-plastina,185310.html Пуснах първите сайтове дето намерих, просто за ориентир, не е реклама. Успех
-
Колегата дето ми рециклира фаровете ми вика че няма смисъл да ги регулират от горните зъбни колела а от тези под тях защото са по-здрави . Но за сега ще си карам така пък ще видя натам какво ще стане , Благодаря !
-
Така е , светят но ми се струва че левия е е нещо по ниско от десния . Ето го резултата от рециклирането на фаровете и реглажа след това
-
Стамката се регистрира във форума
-
Да при по басовите тонове се чува нещо като дрънкане или жужене, има ли начин да се залепи картона на тонколоната и с какво лепило ако става добре не съм го правим това???
-
Не знам. Не съм виждал на живо. Снимката не дава много ясна представа. Особен ми се вижда говорителя. Изпъкнал напред, а закрепването назад. Не е като традиционните фланци. Огледай и прецени. Ако се държи на попнитовете, това е начина. Не е задължително да вземеш същия говорител. Важен е рамера да пасне в отвора, омовете точно и ватовете - около. Бръжди ли, какво му е. Намажи скъсаното с лепило.
-
Трябва ли да сваля металната част за която е хваната колоната или така направо да махам митовете...?? Къде може да се купят такива колони?!?
-
Това са попнитове. Разпробиваш ги с бормашина и подходяща бургия. След това с попнитачка новият говорител.
-
Все на хубави места да ви вози. Със здраве да се ползва
-
Няма лошо , хубаво е човек да си пази колата.
-
Интересуваше ме инструкцията. Другото го знаем. Не, благодаря.
-
jarrett started following Тонколона на предна врата
-
Забелязах че част от картона на тонколоната се е скъсала, нитована е за металната част та как се сменя ако някой я е сменял!!??
-
Според мен , и според всички останали в нета, иначе сменяш цялата кутия. Аз на всяко посещение в сервиз , казвам на човека да го провери за ниво, защото ми се е случвало на макса да тече от семерингите на полуоските. Сега ще си сменям и двете сам , че нямам пари за сервиз, ще ти снимам това на скоростите какво е черно, ако искаш.
-
Това по инструкция, или според теб?