Цялата активност
- Днес
-
Явно съм в грешка, за диодни фарове е ставало въпрос. Бъркам се с О4. Моите са биксенон и нямат автоматично вдигане, за което говорите, така че със сигурност има разлика във фара.
-
На моя С2 ксенон се вдигат и свалят късите, според скоростта, но дотолкова, че никой не ми е святкал, че го заслепявам. Няма значение режима, а скоростта на движение. По памет, да не ровя в ръководството, след 40 км/ч спират да следят завоя. Нещо, като халогена, който светва при завой. Прави го до определена скорост.
-
Няма Октавия 3 с матрични светлини. Фаровете са светодиодни, но не са матрични, аз съм с такива. И моите фарове бяха "забити" пред колата, но ги регулираха в ЕТ много добре. При увеличаване на скоростта се вдигат и светят по-далече. При включване на дългите също се вдигат. Вярно, че колегата е с ксенон, но не виждам защо да има разлика в механиката на фара. Може би има някакъв проблем и по-добре да отиде в ЕТ да прегледат и регулират фаровете.
-
fred_64 се регистрира във форума
-
Матричните са различни и, доколкото знам, там регулирането е изцяло софтуерно. Но може и да греша. Колегата е със С3, като моя, и фаровете му надали са различни.
-
-
Те са завиващи, но лично аз не съм видял/усетил да се вдигат при увеличаване на скоростта. Специално моите бяха доста високи и се случваше често да ми мигат насреща. Преди 2 месеца ги свалих надолу механично, от врътките. От тогава не се е променило нищо, защото четох за някои фарове, че уж сами се връщали в начална позиция, ако не ги регулираш софтуерно, но темата беше за матричните на фейсова О3, ако не греша.
-
Бат Венци се регистрира във форума
-
Еуратек са с 10% надолу с цените на зимни гуми. Неофициално е още, но е факт, вътрешна информация отпреди 15 минути от гуруто на продажбите им.
-
TS870P са 3025 - Румъния Allseason са 2025 - Словакия От Медина Мед са взимани, но предполагам, че и по другите търговци ще е тая партида
-
Потвърждавам - Октавията с фабричен ксенон при всяко палене си ги разхожда фаровете, адаптивни са, преди да ги закове в една позиция, най-добре се забелязва на тъмно. И си личи, че се движат, особено на спортен режим, пак на тъмно, пипнеш ли волана, светлинният сноп ясно се вижда как се мести.
-
Засега темата е интересна само за мене! Звезда на днешния брой Шкода Фаворит 135ls. Да кажа няколко думи за въпросните модели от списанието. Като качество в никакъв случай не са перфектни все пак са журнални модели, но на мене на цената на която се продават ми допадат. Не може да се сравняват с модвли на Abrex, да речем и други. Там моделита са в пъти по-добри, но и цената им е поне двойна на тези. От днешния брой съм много радостен!
- 1 мнение
-
- 2
-
-
Иво, какво ръчно регулиране на ФАБРИЧЕН КСЕНОН?!? Всички, по закон, са с "кантар". PS: А минаването в "нулева точка" се прави при всяко палене, когато и се тестват фаровете за грешки.
-
Грешен ти е опита. Ако настройваш фарове с ръчно регулиране по височина, поставяш ключа в нулева позиция и това въртиш двата винта на фаровете. Ако са с автоматично регулиране, минаваш първо през компютъра, за да минат фаровете в нулева точка и тогава въртиш винтовете.
-
Това, че се управляват динамично (бабини диветини - от опит ) няма нищо общо с тъпата първоначална настройка с която излизат от завода и която прилагат в ЕТ. И, като са ги направили да "бият" на 5м пред колата и с 200 да караш пак там си бият. Не ме питай от къде знам
- Вчера
-
Фаровете се управляват динамично според скоростта. При ниска скорост слизат надолу, при висока се вдигат. Затова трябва "нулева" точка при настройката. Линкът го изпратих на колегата, но е хубаво и тук да го има. https://www.briskoda.net/forums/topic/508594-how-can-i-adjust-full-beam-height-on-bi-xenons-with-adaptive-headlights/ Човека със същата схема от мануела, казва че фаровете трябва да са в "learning mode" и след това положение на се запамети.
-
PRR started following Регулиране на къси светлини
-
Не, не се прави през VCDS, чисто механично се регулират. Като отвориш капака на всеки фар има по два бели пластмасови "болта", които се въртят със шестограм. Единия е за хоризонтален (ляво/дясно) реглаж, другия за вертикален (горе/долу). Това е схемата: Въртиш врътката 3-4, не 2-4! Имай предвид, че един оборот е доста, т.е. почни с 1/2 оборот и тествай. Добре е да го правиш и на двата фара, т.е. ако завъртиш 1/2 оборот на левия, въртиш и 1/2 оборот на десния. Добре е да паркираш срещу (бяла) стена и да гледаш след реглажа долните линии на двата фара да са равни. Ако следваш горното правило за еднакво въртене би трябвало да нямаш грижи с това. Ако имаш други въпроси - на линия съм. PS: И, от опит, след като ги регулираш забрани на ЕТ да ги пипат, че пак ги правят да "бият" на 5м пред колата
-
pantata87 started following Регулиране на къси светлини
-
Колеги може ли помощ. Имам супърб 3, 2017г, със заводски ксенон, но просто на къси Свети ниско и искам да ги вдигна . Бихте ли, описали стъпка по стъпка като за начинаещ как става това през vcds, ако нещо пропускам ще се радвам да помогнете
-
dj_liubo се регистрира във форума
-
Виктория се казваха и за разлика от Г.Димитровките , които изкарваха по две купета на Жигула , тези изкараха едно лято на Вартбурга
-
Продавам 4 броя лети джанти RONAL R46M 16" 5x112 7.0J ET49 76,0 Silver.
BlackSpot отговори на BlackSpot's тема в Продавам консумативи
Много се извинявам, че си спамя сам... Ако може модераторът да едитне в заглавието че са 16"-ки, объркал съм се. Поздрави! -
pantata87 се регистрира във форума
-
Успех, добре изглежда, явно си се грижил добре за колата!
- 1 мнение
-
- 1
-
- Последната седмица
-
Благодаря ще се провери и ще пиша
-
Крив/дебалансиран кардан, тампони на кардана и всичко около него.
-
10K reactions · 315 shares #светътнаванката Светът на Ванката Emil Hristov Enev.mp4
-
Точно това са симптомите. И без вибрация във волана. По въпроса нищо не мога да кажа. Може да е от кардана, но не би трябвало да го усещаш във волана. Другото е нещо криво, полувал. Гуми и джанти ги изключвам, защото си ги проверил. Те са най-вероятните причинители. Проверка окачването на кардана за луфтове. Опорен лагер, карета.
-
В това не знам как точно са определили, но като цяло не бях чул нещо да вие или ромули дразня се защото започват едни проби грешки
-
Що не пита тука. Щяхме да ти кажем, че не е от лагер главина. А и как са го определили, че е заден, па и десен.