Цялата активност
- Последния час
-
Нищо, чуек в Неделя се пребих като куче , ударих си коляното зверски, синки , буквално в Понеделник не мога да отида до тоалетната и от тогава съм болничен. Карах я оня ден по едни задачки , вече си имаме Skoda Club стикери и утре ще ги лепим в София или в Годеч , според зависи. Иначе с колата ... Chat gpt ми каза че така може да започне да съска турбото с VCDS , още се чудя дали да подложа тоя чуплив мотор на това и дали искам да губи boost ... STEP 1: Access Engine Module Open VCDS. Go to [01 - Engine]. Click on [Adaptation - 10] or [Long Coding - 07] (depends on ECU). STEP 2: Look for Sound-Related Options Check for any of the following adaptation channels: "Diverter Valve Function" or "N249 Valve Control" "Intake Sound Generator" (less likely on your model but worth checking) "Boost Pressure Control Valve Behavior" If you find these: Try setting to “off,” “enabled,” “early activation,” or similar options that keep the DV open longer. Sometimes, disabling N249 control (which controls DV electronically) can make the DV respond more directly, potentially making the sound louder.
-
Има ли камера, която да ги разпознава? https://www.vag-coding.fr/skoda/superb-3v/superb-3v-affichage-des-panneaux-sur-odb/ Ето как става иначе.
-
Кажи какво изкърти от колата
-
Валентин Вълчев 10 се регистрира във форума
- Днес
-
Здравейте, имам следния казус. Намерих си оригинална желязна кора под двигателя. Тя е от дизел, моята е бензин, но мисля че няма проблеми при слагането. Проблема е че имам отворите в профилите и магарето за болтовете, но няма гайки те заварени отвътре. Поне така си мисля че трябва да бъдат.Колата е 4х4 и си мислех че трябва да ги има тези гайки. Някой знае ли как стои въпроса с тях, имам едни идеи, но някой да сподели ако се е сблъскал с проблема.
-
ръководство относно шкода октавия-3 комби 2020г
РусенскоВарено отговори на митко58's тема в Octavia 3
@митко58, заповядайте: https://www.skoda-auto.bg/apps/manuals/Detail?model=Octavia_5E&edition=07-2019&market=&manualLang=bg -
митко58 started following ръководство относно шкода октавия-3 комби 2020г
-
Здравйте !търся ръководство за експлоатация на шкода октавия 3 комби-на български език,имам на италиански,но не ми върши работа
-
Здравейте някой може ли да активира пътни знаци за Шкода Супърп
-
stoqn1980 се регистрира във форума
-
Evilldot се регистрира във форума
-
Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.
krsgogo отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Да си запазя 33 ако е свободен. -
Хора ,пуснете няква тема, да има за какво да си говорим до събора ...
- Последната седмица
-
Aaaa, в колата се правя че не ги чувам , бившата ме е учила чуеш ли нещо да тропа, значи не си усилил музиката достатъчно! Там е ясно - ако не си си сменил предна и задна линия , а си със стоковите , то си не става ... Един приятел, успя да продаде скъсана колона за Рено меган описана за 15лв ,със снимки и купувача каза че ще си я залепи Хора всякакви... Аз днес явно съм си на Hard techno вълна, ама вече по - тихичко , че всяко своеволие , струва 83лв в emag ...
-
Слагай 12-ка в багажника, та да не чуваш другите
-
Прав си ,де**а!
-
Понякога, край няма , живи и здрави.
-
То, винаги се намира неочакван разход и неочакван разход , на неочакваният разход
-
Второто повече ме кефи, ама трябва да си имаш навигатор да сменя песните , че не е set. Мани аз преди няколко часа гръмнах пищялка , заради тея техно-та , сега 83лв назад от emag... E**хти гадния неочакван разход ..
-
Второ засичане, 290 км. с екстри- кафе и кифла
-
А, с Тез Убавци, па- вероятно BLACK SABBATH - Paranoid from The End (Live Video).mp4
-
С таз мацка, ако я гледаме , далеч няма да стегнем Judas Priest - Breaking The Law (Official Music Video).mp4
-
Не е точно така. Компа хваща клапана според показанията на мап-а при отворен/затворен клапан. Изобщо не следи силата на тока, единствено проверява веригата.
-
Iskren Fox се регистрира във форума
-
Ники, репликата не е към теб. За информация. В България се предлага само един вид. Нямат скъп, както при другите. Премиум, макс моушън, авио, екто..мекто и т.н. Дали това е румънският скъп или евтин вариант, нямам представа. На следващото зареждане трябва да видя Efix с каква цифра е. Отстъпката с карта в празнични и почивни дни е 7 ст. През останалото време 2 ст. За пропан бутан няма отстъпка.
-
Добавката я купих от Полша. По-късно мога да напиша точния сайт. Относно Ромпетрол - старият ми голф навъртя над 80 000 км с нея. Пробвах скъпия вариант в Румъния и беше много добра. В България обаче зареждам основно на Круиз, а в Ромпетрол не съм стъпвал от 10 години.
-
Капачката би следвало да има клапан , на някакво налягане , защото ако колата седи дълго на слънце, ще се надуе резервоара . За разлика от 120 ката , където системата е постоянно отворена , тук системата е постоянно затворена, но според мен компа няма как да засича повреден клапан в нея, ако evap клапана се отваря чак на загрял мотор, тоест компа не знае какво налягане има в резервоара, той само отчита клапана има ли съпротивление или не. Ако е блокирал , силата на тока ще е по - голяма и ти вади грешка.
-
To , ся като се замисля , това ти е модерния еквивалент на системата против разлив при преобръщане, просто при 120ката парите излизат в атмосферата , а тук какво става - записва ти краш дата , спира ти помпата за волана , отключва всичките 4 врати, пуска ти аварийките, пуска ти всички лампи в купето и гаси колата . Клапана се затваря , колата се обръща , кенистъра се пълни с бензин и клапана го държи , да не изтече. Не е направен да е отворен при студен мотор , тъй като при дълъг престой , насъбралите се пари в двигателя ,ще объркат сместта при студен старт и може да предизвикат нежелани детонаций ... Aко не те е страх отвори с VCDS модул Airbags и натисни test , няма да ги отвори , аз съм го пробвал на TDI- то , ама поне сложи лаптопа настрани , да не ти е в скута, че не се знае.
-
Мойте 5 стотинки по темата. Понеже , като дете бях бензинджия , мога да кажа някои коли имат палче, други не . Лично аз не съм пълнил с обезвъздушаване , защото няма чак толкова смисъл. Лично съм пълнил коли до капачката , по искане на собственика , като една мацка си тръгна с диря от бензин на земята , ама тя така си искаше... Капачката дали има клапан не знам , на 120 ката капачката и е плътна и си има отделна система при двигателния отсег за тези бензинови пари с една съчма , дето и се казваше "система против разлив при преобръщане" При мен грешката е перманентна , като под половин резервоар не съм падал, но зареждам обикновен чист 95. Когато взех колата, тя се караше със Супер 100 с октан бустър , взех я под половината и нямаше грешка. Моето обяснение е че Супер 100 се изпарява по - малко и не прави налягане толкова. Като цяло във файловете някъде за монтаж на 135М мотор в 120 ка имам написано как кенистъра може и да се премахне, но тук това не е идеята. В тубата гледах как може да се тества клапана. Разкачва се частта му откъм кенистъра , след което при студен мотор трябва да е затворен. Когато мотора загрее , трябва да отвори и от там да започне да смуче. В Емаг е 44лв, в Аliexpress e 4-5 лв, макар че аз не бих взел от алито , нещо което комбинира в себе си грееща намотка и бензинови пари. За чистото - виждал съм пластмасови части (аз така им казвам събирателно на частите с букса и пластмасов корпус) които видимо са в чудесно състояние , но не работят.. Старт стопа , ти сам знаеш , освен да ти скапва акумулатора, стартера и да се излагаш по светофарите като ученик на изпит, няма друга функция. Сложи и клапана от Пасат 1993 та , дето имаш и според мен ще се оправи.