Цялата активност
- Последния час
-
Питам, защото заяви, че в сервиз няма да стъпиш. Помислих, че ще действаш на своя глава, на база мненията в темата. Добре е, че си потърсил второ мнение. Това беше и целта да ти препоръчваме да отидеш в друг сервиз. Тънко е дошло. Ако искаш, пиши какъв е резултата от ремонта. Успех!
-
И въздушният филтър става ауспух. Реверс? Стартерът не може да обърне посоката. Има един вариант, за който се сещам. Не знам как са скоростите. Ако първа е до задна и ако има неизправност, луфт в привода от лоста до скоростната кутия, може да бърка предавките. Адаш, писал съм с теб едновременно и казвам същото.
-
За пръв път чувам за такова нещо. Имайки предвид, че при ръчната кутия първа и задна са много близки на скоростния лост, мисля, че проблема е механичен. Може би трябва настройка на превключването да се направи. А това, че с рестартиране на ДВГ се оправя ми е загадка.
-
Да
-
Е как потегля напред и тръгва назад едновременно? Може би искаш да кажеш, че включваш на първа скорост, а тръгва назад, пък на задна скорост върви напред?
- Днес
-
Мда, няма зареждане на гориво, но за сметка на това са задължени да ползват поне два типа гуми, освен при дъжд, т.е. мокри гуми. В допълнение, от тази година, в Монако се изискват поне два стопа, докато в останалите състезания само по един е задължителния. Всичко това с цел по-интересни/оспорвани състезания. Ама ...
-
Човек който е във час със нещата, омръзна ми да ме мотаят и да гадаят. Започва се и това е. Стига с проба грешка.
-
Мерси за информацията. За сега ми е интересно и продължавам да следя състезанията. Май и при смяната на гумите нещата седят различно спрямо X години назад.
-
Допълвам, че колата е 4×4
-
Този двигател да не се върти на обратно?!
-
anigora started following Странно поведение при включване на скорост
-
Колата е 2.0 TDI 110 kw с ръчна скоростна кутия. Случва се при потегляне напред да тръгва назад и обратното. Проблемът изчезва след рестарт на двигателя. При диагностика не излизат грешки. Моля за мнения.
-
От доста години са "хибриди" и от тогава лимонадите (Red Bull) шляпаха здраво всички останали. Тази година Макларън са доминантите, а лимонадите имат(ха) сериозни проблеми. "Лекето" е заради безобразното си поведение на пистата. В не малко от случаите влиза в завоите/изпреварва по системата "Аллах акбар", т.е. ако не ми отстъпиш и двамата сме извън състезанието. Точно както направи и в последното състезание ... два пъти. В допълнение и "отборната" му игра е нулева. Реално е пълен егоист и го интересува само дали той ще спечели, не и отбора. Но, за да е напълно ясно, това си е моето виждане. Не малко от пишещите тук, а и не само тук, не споделят вижданията ми. Относно двигателите - сега имат лимит на година и реално един двигател трябва да издържи минимум 4-5 уикенда. Има лимити и за скоростните кутии, за хибриндните модули и т.н. За всяка смяна на компонент, който е над позволената граница следва наказания с Х места назад, в зависимост от компонента. Та в днешно време един изпушил двигател в състезание е почти сигурно наказание и за следващото състезание, т.е. надеждността е от много по-голямо значение в сравнение с ерата, когато сменяха двигателите между квалификация и състезание.
-
Кой ти каза да сменяш лагери? Какво масло сложи, като цифри.
-
Нищо мига си лампата. Следва смяна на лагери и всичко по двигателя.
-
kosekose се регистрира във форума
- Вчера
-
savko се регистрира във форума
-
Виктор Богданов се регистрира във форума
-
Аз откакто преместиха Ф1 по Диема Спорт не бях гледал състезания. Тази година дъщеря ми прояви интерес и започнахме да гледаме заедно - вече 6-7 състезания. По тази причина хич не съм в час с пилотите и колите. Вчера видях, че показваха заряда на батериите на болидите на Ландо и Пиастри, което ме изненада - болидите с хибридни двигатели ли са. В бокса едно време им зареждаха и гориво - сега такова нещо не се случва. Едно време си издимяваха нормално по няколко двигателя на състезание - сега това го видях само в миналото състезание. Защо на Макс му викат "лекето" също не съм наясно. С дъщеря ми симпатизираме на Юки и Кими.
-
Проблемът се реши с нов датчик на колянов вал. Вече няколко хиляди км няма проблем. Благодаря на всички, които се включиха с идеи.
- Последната седмица
-
Сега изгледах "highlights" и ... леке е. Тежко леке. Както в атаката към Норис, така и след това с Пиастри. Просто разчита, че другите имат, какво повече да губят и ще отстъпят. И, да, имат. И, да, отстъпват. Но си е леке. Противно леке. Може и да кара, но е леке. И, понеже Ландо явно няма топки, ще си остане опашкар. В такава ситуация или показваш зъби или оставаш в сянката на наглеца.
-
Почти 20 секунди разлика между Макс и Ландо на Монца - изглежда добре са поработили момчетата от Red Bull.
-
Не успях да гледам началото, но след средата нещата бяха ... скучни. Очевидно лимонадите са намерили решение на проблемите си на бързи писти и нашокаха канчето, образно казано, на оранжевите. Те пък го играят "честни" и в крайна сметка има опасност да го играят губещи. Магари, като ги гледам, си държат средното ниво и толкова. А мерцовете ... и те там. Интересно ми е, дали направените промени за Монца, ще позволят на лимонадите да се борят за подиум и в следващите състезания. Че, ако е така, оранжевите може и да хапнат по една ... папая
-
Монца - безпогрешен Макс срещу жалък Ландо.
-
Монца. Първо F3 и поздравления за Лъвчето. Завърши втори, но направи страхотна отборна игра и успя да запази водача в това състезание. В крайна сметка втори в класирането а Кампос Рейсинг завършиха първи с негова помощ. F1. Макса пак агресивен в началото, но след като върна позицията направи страхотно каране и заслужено завърши първи с почти 20 сек. разлика. Не разбрах смисълът на размяната на позиции в Макларън. По-назад беше по-интересно. Но е очевадно, че Ферари са с проблеми.
-
ProJek се регистрира във форума
-
mirobate123 се регистрира във форума
-
vassilius се регистрира във форума
-
в olx има доста обяви за фарове започват от 300-900 лв но трябва да се сравнят номерата защото сигурно са поне 3 вида айърбеци по трудно ще се намерят
-
Димитър 1343 се регистрира във форума
-
Оня ден в работата , двама от шофьорите разглеждат новия електрокар Hundai Kona, аз отивам до тях , да ги бъзна че ако не пали , мога да го дръпна с Октавията. Единия колега ми вика "Не ме занимавай , в момента се занимаваме с автомобила! " Викам си то па един автомобил...