Цялата активност
- Последния час
-
Относно лайсните може да ги полираш да се освежат, поне аз бих опитал. А за фаровете със сигурност бих предпочел фолио. Дават ги със 5-7 години гаранция. Естествено първо стъклата се шлайфат и полират, защото са начукани от камъчета. В последствие дори и да решиш след 2,3 или 5 години да го смениш(което едва ли ще ти се наложи, защото наистина издържа много), само се сваля старото и се лепи новото. При инцидента в края на миналата година старата ми кола беше с фолио на фаровете и ако не бяха счупени ушите, щях да мина само с фоли, защото беше надрано. На новите фарове веднага им лепнах, за да ги запазя. Та аз съм напълно за прозрачно фолио на фаровете, най-вече на нови коли или поне нови фарове. Та дори да решиш да сложиш нови стъкла, фолиото за мен е задължително. Не взех щора за задния панорамен прозорец. Прецених, че ще ми е излишно и не сбърках. Имам оригинална мрежа за багаж, която бях вдигнал веднъж да видя как работи и на жената не и хареса, не виждала добре през нея и то беше скоро в светлата част на деня, та я свалих бързо. Предатавям си ако бях сложил щора отзад как най-вероятно и на мен щеше да ми пречи и щях да се изям от яд, че съм купил нещо, което не ми е нужно и да се чудя къде да я завра да събира прах. С такава щора вероятно няма да работи затъмняването на огледалото. От друга страна като имаш щора, вероятно няма и да има нужда да се затъмнява, защото няма да те облещват. С фолио със сигурност не работи. А ако имаш и на страничните огледала, ей тогава вече е проблем, защото сензора е в централното огледало.
- Днес
-
Аз съм с щора на задното стъкло и се вижда доста добре затъмняването отзад заради бебето PS: малко е мръсна май ,някой да знае добра мивка в Варна за мързеливци демек да не я мия аз
-
https://www.bulstrad.bg/servizi?q=&authorized=1®ion=23 Само изберете предпочитания регион/област. За София-град съм доволен от Монстър Гараж, за почти цялостно пребоядисване и отстраняване на щети по каско на колата, преди да я засиля към ЕТ за обратно изкупуване. BMW X1 на позната също мина от там за отстраняване на щета след среща с бордюр, онзи ден видях колата, добре се бяха справили. Не знам защо, но Ветек продължават да са в списъка с доверени сервизи на Булстрад, а колегата казва, че са с изтекъл договор.
- Вчера
-
Грижа си се за колата винаги, разсъждавам само относно високата цена за фолио. Преди няколко седмици не спестих от нови оригинални амортисьори за багажника... моите са моторизирани и вече ги ремонтирах преди година. Пак се развалиха и ми излезе в ЕТ над 1,5к лв с отстъпка. Взех и поредни джанти с гуми преди 3-4м, там почти двойно на амортисьорите :ДДД, ама мерак. Не правя сметка за икономия, а дали не е излишно това фолио. Иначе в София имам покрит паркинг, за в Гърция ще направя също навес в двора. Реално проблем е след като е седяла на пек повече време, ако е на сянка няма драма после. И точно лайсните са ми филм, задните станаха чисто бели, но обмислям нови оригинални и нови оригинални стъкла за фаровете. Тия лайсни са изкарали 10г, а са почнали да сдават цвят след 5та примерно, фаровете също, не вярвам фолио да изкара повече... Може би ще взема пълен комплект щори (сега имам само на задните врати) и евентуално керамично фолио на панорамата, като е напекло си излъчва силна топлина, а като я прибера пък пече от слънцето. Фабрично е само затъмняване в цвят на стъклата, няма допълнителна защита както с фолио. Най не ми харесва как изпъкват реотаните на задния прозорец след монтаж на фолио... Доста ми е грозно! А моята има и на челното реотани и не знам там как би се получило! Ти имаш ли щора на задното стъкло? Вижда ли се добре през нея? Затъмняващото огледало дали работи нормално?
-
На интервю за работа: - Не, участието в оргии не е доказателство, че умеете да работите в колектив.
-
Жоре, сега се сетих, че всичко, което изписах, е излишно. Грунда, който ползвам, съдържа вътре химия, която действа като запечатка на ръждата, т.е. един вид си има ръждопреобразувател вътре.
-
Така е, има недостатък, обаче - този преобразувател после се чисти обилно с вода, а при тези така "красиво" направени кръпки дори и след подсушаване и съхнене шанса да остане влага някъде вътре е огромен. Затова предпочетох тази технология - стрелям с лазера, и веднага грундирам. Хем от нагряването ще се изпари всичко, което е било отдолу, хем уж няма да му дам шанс да се докосне до ламарината. Между другото доста се постарах да олея с грунд вътрешните заварки, да може да проникне максимално навътре. В последстие ще се китосва там, а кита е хигроскопичен, затова исках от сега да се презастраховам. То всъщност сега като се замисля, всичко е поправимо, така или иначе ще ги търкам тези грозни заварки, ще китосвам... ще мога да се коригирам
-
За момента, за съжаление не. Лазерът беше тук до днес на обяд, комшията го продаде. Вчера използвах промоцията да го ползвам за малко. Каза, че след две седмици пристига нов, но не се знае колко ще се задържи. Той ги търгува тези машинки, не се задържат. Като дойде другия мога да ти дам сигнал, да се опитаме да свършим работата
-
Не това имах предвид. Виждам, че си лъснал ламарината до блясък. Така се прави. И въпреки това, мажи с Вюрт, за да си сигурен, че там никога няма да избие. Голия метал се окислява на момента. Може и да не се изчисти някоя миниатюрна и дълбока язва. Подсигури се.
-
Господин Черен лорд @__smirnoff__ - тази извънземна технология, лазера, отдава ли се под наем? Или по-точно казано - ако пратя/докарам един детайл до Пловдив, има ли как да го светнете с лазера, срещу заплащане разбира се? Не че в София няма, ама тук ми обадиха едни цени дето
-
Приготвъл съм го ръждопреобразувателя, освен това последните седмици, откакто колата е при мен, доста чета по темата. Почти се убедих вече, че в моя случай по-добре е без него. Просто ръждата е толкова повърхностна, че пада и на ръка със скочбрайт. Вероятността да сбъркам е голяма, даже сега след съвета ти си мисля да направя проба от дясната страна. Ще почистя някъде, и ще намажа с ръждопреобразувател. Ще оставя и непочистено, и пак ще намажа. Наличието на реакция ще покаже, ако съм сбъркал, ще повторя всичко, реално са 2 дни по около 3 часа работа, не е кой знае колко много
-
Иво, добре си решил. Само една препоръка. Преди грунда, обработвай голата ламарина с ръждопреобразувател на Вюрт.
-
Нямам идея кои са и за каква щета иде реч, но аз бих избягвал сервизите на 6+
-
Относно зоните.....ако питате онея лайна от Съсипи София, то целият град, че и не само, ще е с платено паркиране - последно ми попадна някаква публикация (те я те https://www.investor.bg/a/523-transport-i-infrastruktura/414262-spasi-sofiya-predlaga-chervena-zona-za-5-lv-na-chas-i-novi-tseni-za-parkirane-v-sofiya), дето тези малоумници предлагат да сложат Жълта зона в Панчарево и Банкя.... Четох и коментарите им, как нямало свободни места за живущите в зоните, защото били твърде много служебните абонаменти и с намаляването им щели да се увеличат приходите!!! Или аз съм зле с математиката, или някой миндил си е наумил нещо неразбираемо за мен: 1. ЦЕНИ НА ПАРКОМЕСТА В РЕЖИМ НА ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ "СЛУЖЕБЕН АБОНАМЕНТ" - ЗОНА "СИНЯ ЗОНА" - 650 ЛВ. С ДДС ЗА 1 (ЕДНО) ПАРКОМЯСТО НА МЕСЕЦ; - ЗОНА "ЗЕЛЕНА ЗОНА" - 450 ЛВ. С ДДС ЗА 1 (ЕДНО) ПАРКОМЯСТО НА МЕСЕЦ; - ИЗВЪН ЗОНИТЕ ЗА ПОЧАСОВО ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ- 264 ЛВ. С ДДС ЗА 1 (ЕДНО) ПАРКОМЯСТО НА МЕСЕЦ; 2. Каква цена трябва да заплатя за локално платено паркиране: - за живущите в "Зелена зона" - 10,00 лв. на месец, 100,00 лв. за дванадесет месеца и 200,00 лв. за двадесет и четири месеца за един автомобил на жилище, за втори автомобил на домакинство в двоен размер; - за живущите в "Синя зона" - 15,00 лв. на месец, 150,00 лв. за дванадесет месеца и 300,00 лв. за двадесет и четири месеца за един автомобил на жилище, за втори автомобил на домакинство в двоен размер; - поредността на автомобила зависи от поредността на подаденото във времето заявление; Я сам баце тъп, ма некак 150лв. за 12 месеца в Синя зона, срещу 650лв. на месец или 7800лв. за година....абе тъп съм...... Но, ако игнорираме служебните абонаменти - някой плаща 150лв. на година и не си помръдва гнилоча, че да не му гепят мястото, моя милост плащам 16лв. на ден (за 8 часа) и трябва да обикалям като ***, защото зоната е заета от паметници. Пак не ми излиза сметката. А и да не говорим колко съм ЕКО и БИО (н'ъл на Съсипи София-нците туй им е болното място) докато въртя по улиците 40 минути в търсене на място за паркиране. Друго интересно - имам си аз жилище в центъра, в кооперация с вътрешен двор, дето зона не ме лови, ма колата ми спи на улицата за 150 пари на година. Що? Ами щото моето паркомясто в двора съм го дал под наем за 300-400-.....лв. месечно....... Па, ако си имам гараж може и двойно да взимам. И са к'во? Някой ще ме провери се едно? Данък ще плащам за тези недекларирани приходи? Да бе, х*я да ми ядат - ще рева че няма де да паркирам (ма баш пред входа си) щото некъв парцал дава 8 бона на година, а аз безумните 150 кинта. Да го е*а......
-
Не мога да пейстна линка поради някаква причина. Прекалено много са за да ги изброявам.
-
Мише , Люлин е друга България , там действат правилата на Люлин и ако не внимаваш , може да сбъркаш. Там зона , никога няма да стане ... В Люлин , преди да те разберат че си люнинчанин и бордюрите бият... То е малко като в Славейков...
-
А какво ше стане с Тсунода
-
И аз съм съгласен с това мнение. Не искам да коментирам колко паметници има пред блокОвете в Люлин!
-
Онзи ден седях и си я гледах шкодичката, и както и се любувах, хванах ъглошлайфа. В един миг просто ме озари истината, че най-малкото, което мога да свърша, докато тази кола чака ред, е да защитя голите ламарини. Както съм споменавал по-нагоре, след "тенекиджийската" работа, колата е оставена на абсолютно гола ламарина и на волята на атмосферните влияния. Въпреки, че до скоро седеше на сухо и проветриво място, бяха започнали да се появяват оранжевите петънца тук-там. Ами ясно е, че трябва да изчезнат... Та како казах, седях и си я гледах. Бях отметнал малко покривалото, и виждах това: Налюпена боя, кит мазан на гола ламарина, съответно нацепен и паднал, и появила се ръждичка. В главата ми решението беше взето, трябваха ми 2 минути да изкарам ъглошлайфа и да започна, а пък на третата минута се сетих, че нямам грунд. За щастие на 200 метра от цеха има магазин за автобои, късмет изкарах, че работеше и накупих нужните материали. Пак хванах ъглошлайфа, и я подпуках: Може и да имам малко акъл, но този път го използвах по предназначение. Освен ъглошлайфа с ламелен диск, използвах и телената четка за местата по ръбчетата, за да не ги прецакам с твърдия ламел. Много добре, че се сетих, иначе после трябваше да си играя на скулптор и да моделирам ръбовете с кит Както се вижда, корозия няма. Следващата стъпка беше обезмасляване. Изпозвах този обезмаслител: Обезмаслих калника, и започнах да грундирам. Грунда, който полагам е епоксиден грунд на Novol: За норматив калника беше минат 2 ръце: Тъкмо си мислех да приключвам, и дойде колегата. Той, като доста по-умен от мен веднага даде една великолепна идея - да поискаме от съседа лазера за почистване. Реших да пробваме, и след няма и 15 минути бях изкарал компресора, направих си преходи за маркуча, и домъкнахме машината от съседното хале: Без много да му мисля, започнахме пробите, и то по най-гадните места - около заварките на новите прагове и вежди: Пробите се оказаха много успешни. Лазера бута абсолютно всичко до гола ламарина. Успява и да се навре между панелите, където нямаше никакъв шанс да бръкна нито с ламела, нито с телената четка. Ентусиазмът беше на лице, дотолкова, че почти не се сетих да снимам. Буквално за 15 минути минах прага, заварките, веждата, и предната маска под бронята. Комшията се сети да снима клипче на част от процеса: Както казах, ефекта беше налице. Ето едно сравнение с това как беше: и как стана: Оставаше само да се обезмасли хубаво, и да се грундира. Речено - сторено: За съжаление за предната маска и за вратата не ми остана грунд. Нищо, вратата така или иначе трябваше да се поизтърка хубаво, да падне напукания вече кит, така че реших да приключвам за деня. На следващия ден накупих още грунд, и след работа се заех отново с колата. Изтърках хубаво вратата, поизтърках и задния калник, и минах цялата страница с още една ръка грунд: Остана предната маска: Тя си беше добре изчистена, но поради факта, че седя цяло денонощие незащитена, реших все пак да я мина наново с телената четка. Свалих я, изтърках я, и я пръснах: Сложих я на колата, поизтърках някои малки забележки на капака и за момента съм стигнал до тук: Горе-долу една трета от колата вече е защитена от времето и атмосферните влияния. Доста по-спокоен съм вече. Лека-полека ще довърша и другата страна, както и задницата, за да мога да съм съвсем спокоен. След това вече ще мога да си работя на воля по окачване, спирачки, двигател, също и по купето. Тежката работа тепърва предстои, но на защитено купе вече мога да си позволя стъпка по стъпка и панел по панел да ги доизпипвам нещата.
-
Последно когато ми се наложи в началото на годината, се оказа, че договора им с Ветек е изтекъл, но провери все пак, може би са го подновили. В крайна сметка я направих в Авангард, на Сточна гара, но имам някои забележки. То и във Ветек имах, но все пак ми се струват една идея по-читави. П.п Ето и тема по въпроса.
-
Напиши кои са сервизите на Булстрад , за да ти кажем.
-
Може да се преместим в Простотията Българска.., тъй и тъй след като младите и красивите последните седмици не само цъфнаха, а даже вързаха, едва се сдържам.
-
Delusion Иначе не тА разбрах
-
Пожелавам на всеки да сбъдва свойте желания , пък с каквото мога ще помагам.
-
Ице, уви, повечето спортисти и то не само в България, са така. Не са една и две историите на почти разорени родители за да стане нещо от децата им. Което не означва, че държавата трябва да абдикира и/или, че не трябва да помага. Просто, като всичко държавно, парите надали ще стигнат до талантливите. Най-вероятно до "нашите" Ама това е пак в резултат на това, че държавата е най-лошия собственик. Което, уви, не се разбира от мнозинството, а популизма дори стига до връщането на държавните магазини ... в пощите Айде, че се отплеснАх