Цялата активност
- Последния час
-
А не е ли по - лесно , сядайки в колата , да си протегна лявата ръка и да си пусна фаровете , като нормален човек , а като изгори крушката , да си взема една за 20 кинта , ако съм преди заплата ? Както правехме през 2006та...
-
Саше, досега какво говорих. Халогена си е халоген, дневната е до него. Залепи си някакви диоди, примерно, до халогена за дневни и никой копче няма да ти каже.
-
Така е , прав си , макар че моя е с една крушка , твоя с две , при теб е по - ОК, защото са отделни крушки, но за Иван катаджията , това си е халоген . Закона от 1954 та той така го чете , отделно че тези дневни са за Америка / Канада ... Аз знам че колата заводски ги има ... Аз , оня ден за теста , пуснах мигача на 100% като габарит. Няма проблем , като го пуснеш да мига , си мига... ама...
-
При Супърб 2 е същата история, като при Сашо. До еди коя си година нямат дневни. От 2010-11та дневните се появяват, като допълнителна секция в тялото на халогена. С обикновена 21W крушка с нажежаема жичка, каквито са на стоп светлините и мигачите. И си е съвсем законно, защото халогена си е налице.
- Днес
-
Нека така да е , щом така ти харесва!
-
Никакъв документ не ти трябва. На стъклото има маркировка и номер на разрушителното.
-
Да , ок , съгласен съм напълно. Трябва ти документ от Skoda че това са дневни светлини по изискванията на член еди кой си на ЕК и документ от Eуратек , че са монтирани от сервиз , който има право да монтира такива светлини. https://xn--b1aga6abeqffe.com/дневни-светлини-изисквания-монтаж/
-
Тези за които говоря, са сертифицирани от Skoda. https://images.app.goo.gl/fNHFEv6vqeW6GCvV9 https://www.automultimedia.cz/cz/shop/mlhova-svetla-8/oem-drl-mlhova-svetla-s-led/
-
Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.
-
Заповядай в удобно за мен време , да караме кола с кофти фарове , на непознат за мен маршрут, избран от теб. Ще стигнем ок , просто ще караме бавно. Дневните светлини , са светлини сертифицирани от ЕК за такива , със съответния номер, монтирани в сервиз , сертифициран да монтира такива светлини . Много ме съмнява че Иван катаджията от някъде си , ще разбере , ако ги сложа на мястото на халогена, но да , като цяло халогена е само за снимки и рядко има употреба в реалния свят.
-
Не ги ползваш, защото толкова ти е карането. То като имаш смотани фарове, в града уличното осветление е по-силно и затова много често срещам коли без включени светлини, защото на тях не им прави впечатление. Те и да са им включени фаровете, няма да светят повече от уличните лампи. Лилавото просто мъждуха, все еднл си на габарити. Ако все пак решиш да покараш извън града и то на непознат път, тогава ще ми е интересно да те видя. Ето ти добра идея от Иво. Според закона фарове за мъгла може да използваш в изключително редки слуачи и то само извън града ако има мъгла. В града дори и да има, пак е забранено изпозването на светлини за мъгла, така че спокойно може да ги прежалиш и да ги замениш за дневни светлини.
-
Ама който и майстор да питам ми вика не знам
-
То не е проблем стига да показва вярно ще взема ново , каквото трябва
-
Абе вие не разбрахте ли, че Сашо си е Сашо! Каквото е решил, това ще направи. Защо се хабите? Сега, Сашо свети ли нещо различно от основния фар, е равнозначно да си купиш карта "влез в затвора"! Ще си любимец на всеки полицай на пътя. За старите коли е така. А ако и много знаеш пред него, ще ти каже триъгълник, аптечка, пожарогасител и жилетка. Все ще намери за какво да се хване. Дано не реши и номерата да сваля. Ако много държиш да си на 100% законен или късите винаги включени или има дрл оригинален лед с формата на фар за мъгла и 4 диода във форма на квадрат. Точно за О2, Ф2 и Румстър, преди ФЛ и за 3те. Появи се с ФЛ за скаута, но става и на другите. Относно пръскалките, никога не ги ползвам с коли или хора около мен. Винаги може да им пръсна. Намирам го за невъзпитано.
-
От цялата гряс не разбрах, защо мерцовете не пробваха нещо по-различно поне с едната кола! Няма такава тъпня. И се сещам за едно състезание от преди 5-6, че и повече години, в което водещата кола караше с близо 10сек по-бавно от състезателното темпо и изпреварване нямаше. Накратко - тъпня.
-
Ако не се лъжа, на тази генерация реално е потенциометър, който с времето се изтърква. Та, ако не греша, оправянето е трудна работа, май по-добре ново.
-
Ще видя да я погледнат и нея или направо да се смени . А може и некви утайки да се събрали и боклуци и за това да ебават сондата ?
-
Смених километража , да но преди също не показваше вярно,но сега ептен,сипах вчера 50лв и после като запалих ми светна лампата преди един час викам чакай да си сипа още 40лв , защото не знам на къде ще пътувам и събра само 25лв а като колегата спря да зарежда в колата уж беше се напълнила изчакахме 1 мин някъде и все едно имаше въздух и след си пое нафтата .
-
На първите три реда в този форум , не се отговаря , тате ме е учил да съм възпитан , да не обиждам хората и да помагам на всеки, пък каквото станало , такова. На вторите три реда , вече казах - аз си виждам добре и не ползвам фаровете за осветление , важни са ми за КАТ, дали свети в лилаво , бяло или жълто , в закона не е записано как да свети.
-
Да, там ми е грешката. При простотията, логика няма, ако го е оставил умишлено. Ти като ходиш на автомивка, с отворен багажник ли караш до там? Камионът от снимката и той натам се е запътил. Да го мие в 2 през нощта.
-
То хубаво поне да разбираш когато зададеш въпрос и хората ти отговорят. Те го плюят, той вика дъжд вали... Поне веднъж се замисли, защо хората ти отговарят по този начин. Крушка втора употреба свети колкото на баба ти кандилото, с което си прикадява вечерята на Бъдни вечер. Аз не съм чакал да изгаснат крушките. Като купих старата Октавия ми дадоха списък с някакви ремонти. Видях смяна крушка фар. Явно е бил десния, защото левия уж светеше, ама лилаво и на пътя нищо не се виждаше. Така че това, че свети и не е спряля съвсем, не значи, че не е за смяна. А крушка 2-ра ръка е точно такава!
-
И какво от това , че е втора ръка, 20лв е , колкото изкара , толкова , 2 месеца да е , си си я избил като пари. Само още не знам дали е D1S или D3S , aма то в тоя форум , като попиташ нещо и ти се подиграват, като няккъв маляк. Пръскалките и мойте работят , просто не са активни в момента, а да искам да ги ползвам , едва ли ще ми се случи преди пенсия . Да ми опръска целия преден капак и евентуално да опръска някой пешеходещ, който ще се обърне и ще бие един шут на колата , не , мерси. Ходи след него и викай - "Заводско е , заводско е! "
-
Втора ръка крушка е като малко използвана тоалетна хартия... 50-60 лева и то с добра отстъпка ти е Osram, иначе около и над 80 лева. Има и нови крушки за 10-15 лева, ама аз не съм толкова богат, че да си купувам евтини боклуци. Това с пръскалките го правя, в случаитe когато не искам да ми пръска, но когато искам, знам че работят.
-
SKODA 105 RS started following Национален Шкода събор 2025г. - Карандила, Сливен, 20-22 юни 2025г.
-
Аз също съм гледал подобни клипове. Логика не търси. Например може да е решил да не го пуска, защото отива да мие легена и трябва пак да го вдига, знам ли какво си мисли...
-
Mи , че то и при мен е направено от завода халогена да свети на процент за дневен , това не означава че е законно в бг , това е опция за Америка / Канада. Ключа нищо му няма , всички силови вериги се управляват през модула за централна електроника. Онзи ден ти подметнах за лостчето шеговито, защото ти ми каза че предпочиташ да го натиснеш 5-6 пъти и да не ти пръсне на фаровете , отколкото да спреш тази уникална функция на автомобила. Крушката на ксенона е 20 лв втора ръка, нова е 40лв и пак казвам, не е толкова кекав , колкото си мислиш.