Цялата активност
- Последния час
-
Ами и аз не намирам нищо конкретно! Моят е 58к.с. .Ще погледна пак. Интересното е че има модели 135L и 135LS, но има и с въпросното "е"-съответно 135Lе /135LSe.Оттам ми тръгна интереса. Нещата клонят към Ecotronic.
- Днес
-
Чакаме обратна връзка какво ще се окаже след преглед от "сервизни специалисти". Дано не е маховик
-
И на мен това ми е идеята, но тресе и на място при работещ двигател и позиция на лоста на D.
-
mdilovski се регистрира във форума
-
Да , имах работа малко до гаража да отида. Но беше много яко и двамата караме с средна скорост 5км/ч и по - едно време гледам Джимнито изчезна . Викам си - ееей минах, го минах го. След 5 мин , гледам PRR отворил прозореца и ми вика "здрасти" . Лявата лента ме догони. Как караш на халогени и не те спират ... Искам и аз така , да им обяснявам че са дневни светлини .
-
Моля. Няма проблем с шегичката. Добре е да се знае какво означават цифрите. На някой може да му е интересно. Нищо съществено не мога да намеря. Разбрах само, че е с най-слабия мотор - 54 к.с. Фаворит 135 имат и 56 и 58 к.с. Не е толкоз дефицитен. Има и тема във форума. Тук има разни данни. Ако си запознат в детайли, евентуално да откриеш някакви разлики. Таблицата по-долу е интересна. Във втора графа, трети ред, има термин в червено Ecotronic. Може Е-то да идва от там. https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Favorit
-
Днес Сашко така лежерно го раздаваше с РС-ката, че чак ми стана неудобно да му свирна ... два пъти Ама друго си е да си полафиш в задръстването
-
Да работен обем. Затова сложих усмивки, като шегичка. Все пак Фаворит 135коня ще е спортен хечбек! :)Извинявам се ако съм те подвел с написаното! Благодаря ти за подробната информация! Това ми е интересно! При нас моделите, които са внасяни като комплектовка са от серии 135L/136L/LX/GLX. Ще го разучим този 135LSe.
-
Има такава 120 LE, което е Economice. Много рядка птица ще да е. Произвеждана е само 82-83та г. на този фейслифт. Škoda 120 LE (1982-1983) Характерното е, че за икономия е с диференциал 3.9. Предавките стават "по-дълги". Стандартен за 120 е 4.22. С 3.9 са 130/135/136. "Е" има и друго значение. Употребява се за автомобилите за Великобритания. 120 LSE (1979–1987) - Същият като 120 LS плюс винилов покрив, люк на покрива, тонирани стъкла и стерео радио/касетофон. 130 LSE (1985–1988) - Разработена на базата на 130 L със спецификация 120 LSE. /от Уикипедия/ За Фаворит сигурно ще е нещо подобно. Не икономично, а по-специално изпълнение. Не. Работен обем на мотора е. 105 - 1046 см3, 120 - 1174 см3, 130/135/136 - 1289 см3
-
Маховика на Dsg-то като започне да се предава започва да се усеща при плавно каране с 1200-1500 оборота на колкото си стои на D или Eco режим (ако има) на 4-та или 5-та и като я намачкаш да доускорява си претриса. Това ми е идеята
-
Малко да обновим темата, че скоро не съм писал! Попаднаха ми много яки емблемки за Фаворит, която комплектовка за модела при нас най-вероятно не са внасяни. Интересно ми е последното буквено означение какво значи "е". Прегледах книгите на К. Косев и М. Цедрих, но там почти няма информация за оборудването на модела. Според мене би трябвало да е "economice". С цифровото означение "135"съм наясно че са конските сили. :))) GLX-Grand Luxe Exclusive GLS-Grand Luxe Super S-standart L-Luxe LS Luxe Super LX Luxe exlusive SP Special GL Grand Luxe LE Luxe Economice Тази комплектовка е при 120-ската ако не бъркам Другото интересно е че попаднах и на плафонче за багажното отделение Фаворит/Форман. Въобще не знаех, че съществува нещо такова (заводско). Аз съм монтирал две led ленти в багажника, които светят супер, но плафончето толкова ми харесва че смятам да ги махна и да си го монтирам, Въпреки че ще мижи спрямо лентите. А и лентите няма да обяснявам как съм ги връзвал да не ставаме за резил. Плафончето искам да го вържа както трябва. Намерил съм му място, няма да е точно на оригиналната позиция - от вътрешната страна на левия стоп.
-
Завиващите фарове се движат заедно с волана, така че няма как да изостават. На мен лично много ми харесва тази екстра. Завиват от около 20-30 км/ч до към 70-80 км/ч. Фаровете за мъгла се включват за допълнително осветяване на завоя до около 40 км/ч (това може да се променя с VCDS). При включване на режима за ляво движение се изключва завиването на фаровете, за да не заслепява насрещните коли. Също така отмества десния фар леко наляво. Иначе и аз не съм много доволен от фаровете на С3. На Октавията светеха повече, особено дългите. На Супърба дългите не са толкова фокусирани напред и светлината се разсейва.
-
. Само на планинско може да е дразнещо, ако караш като изоглавен. А и завоите са един след друг. При други условия е незабележимо местенето на фаровете. И С2 го има. На снимките от ръководството, които съм дал. Режим "Туристическа светлина". Сега му обърнах повече внимание. Като се включи режим "Туристическа светлина" се деактивират всички режими на Адаптивни и Динамични/въртящи се/ фарове. Описано е и как става. @Izolini, виж на Варела дали е така. И аз мисля нещо подобно. Има и специално каре "Внимание" на втората снимка, където пише точно това.
-
Иво Зафиров се регистрира във форума
-
Това означава, че при определени обороти се усилва. Обърни им внимание и пробвай на място с тези обороти дали има вибрация. Увеличавай постепенно газта и следи дали ще се появи в даден момент.
-
Пазар на метали от Platinum Group: Тенденции, възможности и бъдещи перспективи
shubham565 публикува тема в Други марки автомобили
Глобалният пазар на метали от платинената група (PGM) се очерта като критичен сегмент в индустрията за благородни метали, воден от широкото му приложение в автомобилния, индустриалния и бижутерския сектор. PGM, които включват платина, паладий, родий, рутений, иридий и осмий, са високо ценени заради своите изключителни каталитични, устойчиви на корозия и проводими свойства. През последните години пазарът отбеляза забележителен растеж, главно подхранван от нарастващото търсене на каталитични конвертори в автомобилната индустрия. С затягането на емисионните стандарти в световен мащаб, особено в Европа, Северна Америка и Азиатско-тихоокеанския регион, нуждата от платина и паладий като ключови компоненти в автомобилните катализатори се увеличи рязко, което даде значителен тласък на пазара. Прочетете още: https://www.marketresearchfuture.com/reports/platinum-group-metal-market-37697 Освен автомобилните приложения, PGM се използват все по-често в химическата и петролната промишленост, особено за катализатори в горивни клетки, рафиниращи процеси и производство на водород. С глобалния стремеж към зелена енергия и разширяването на технологиите за водородно гориво се очаква търсенето на платина и други PGM в решенията за чиста енергия да нарасне значително. Освен това, индустриални приложения като електроника, медицински изделия и производство на стъкло продължават да подкрепят стабилното приемане на платиновите метали (ПГМ) поради тяхната висока издръжливост и химическа стабилност. Бижутата остават друг жизненоважен сегмент за крайно потребление, като платината и паладият са ценени заради естетическата си привлекателност, хипоалергенните си свойства и дълготрайната си стойност. В регионален план пазарът на ПГМ е силно повлиян от минните операции в Южна Африка и Русия, които колективно доставят по-голямата част от световното количество платина и паладий. Колебанията в минното производство, геополитическите фактори и регулаторните политики оказват значително влияние върху световните цени, създавайки както възможности, така и предизвикателства за заинтересованите страни. Технологичният напредък, особено в рециклирането и ефикасните методи за добив, също оформя пазара, като повишава устойчивостта на доставките и намалява въздействието върху околната среда. В перспектива пазарът на метали от платинената група е готов за стабилен растеж, подкрепен от непрекъснатото индустриално развитие, по-строгите екологични разпоредби и нарастващото приемане на устойчиви технологии. Участниците на пазара се фокусират върху стратегически партньорства, иновативни приложения и разширяване в развиващите се икономики, за да се възползват от нарастващото търсене. Въпреки това, нестабилността на цените, ограниченията в доставките и рисковете от заместване с алтернативни материали остават ключови предизвикателства, които изискват внимателно наблюдение на пазара. Като цяло, пазарът на PGM представлява динамичен пейзаж със значителни възможности за растеж в автомобилния, индустриалния и секторите на чистата енергия. -
shubham565 се регистрира във форума
-
А спряла на място трепери ли?
- Вчера
-
Това наистина заслужава да се гледа с по-добро качество!
-
Казанова се регистрира във форума
-
Зависи. Доста хора се оплакват, че фаровете следящи завоя (демек динамични) им причиняват дискомфорт, т.е. става им лошо. Затова и, тези които я имат екстрата де, следва да имат опция за изключване. Между другото. Фаровете на С3 са с опция за смяна на движението, т.е. да можеш да караш в Англия (примерно) без да сменяш фаровете и да слагаш лепенки. Честно казано предполагам, че просто забива фаровете по-ниско. Та се замислих, дали пък не е това проблема на колегата?
-
I Don't Want To Talk About It (from One Night Only! Rod Stewart Live at Royal Albert Hall).mp4
-
Другата седмица ще я нося на сервиз, защото за тази нямаше часове, да видим ще открият ли нещо
-
В гадски условия да точно се появява когато си примерно на 3 скорост с 42-43 км почти го няма, на 45-46 включа 4 скорост и тогава най се усеща, извън града на хував асвалт равен пак примерно със 80 на 6-та, като я настъпя смъква предавките и всякаш ичезва
-
Така е. Ти караш бързо и нямат време да осветят завоя. Само се мятат и повече ти пречат. Но, заради късите си струва. На Варела как е. Следят ли пътя, щом имаш опит.
-
Преди години (2013-2015) карах служебно Volvo S60 с динамични фарове. След първото качване до Боровец ги изключих и повече не ги включих. Е те това беше абсолютно мятане и излагане!
-
От тук става ясно, че не се влияе от обороти на двигателя. Каква ти е идеята? Колата е автомат и директно ще смъкне една, две предавки.
-
Ице, най-добре се забелязва при планинско каране с остри завои, как следят пътя, а не светят направо. Едва ли ще има. Аз не бих ги изключил. То и няма смисъл. Полезна екстра е.