Цялата активност
- Последния час
-
Ицо, ти плащаш, друг ги сменя! Дори и ти да си ги сменяш лично, за какво, от кого и на кого се оплакваш? На всички е ясно, че Туарег е на една база с Q7 и Кайен. На 10-15г модели, при която и да е оттях, голяма разлика в обслужването и поддръжката няма, чисто финансово! Караш ФВ, поддържаш Ауди , свиквай ! В белите страни хората каращи висок клас коли не смятат разходите, грижат се за количеството на приходите си! Ние тук казваме друго - имаш брада, носи си гребенче!
-
И аз се справям, но е неприятно и досадно да спираш, за да чистиш страничното стъкло. Последното ми решение беше да бърша с кърпички от ЛИДЛ (w5 домакински), със салфетка и вода не става... Най-кофти е, като спре да вали и изсъхне с мърсотията стъклото, а топ-а е да караш по залез в посока Изток или на изгрев на Запад. Също и някой да те осветява отзад на тъмно. Нищо не се вижда! Язък за новите оригинални чистачки и скъпата течност в казанчето !
- Днес
-
Моля, за нищо. Да, карал съм такива и съм се справял. Нямах избор. Даже сега разбрах от теб тези гуми за какво са били. По вероятно е да стават заменки, когато автомобилите са от едно поколение.
-
Благодаря ти Жоро, че си се занимавал! Усещам, че си разбрал колко е неприятно това недомислие на производителя! Ще помоля близък в ЕТ да направи съпоставка по чертежи на тия пера в наличните модели Шкода. Надявам се да намеря решение на този въпрос (сега се замислям дали на о2 ката ми не слагах от суперб 2 такива, но това е било преди 15 и повече години и затова да се бъркам, че тя е имала, а да помня сега, че съм чел някъде за Октавия 3)! Следваща стъпка е да се търси за друг модел от ВАГ групата, което да пасва! Но в никакъв случай няма да има допълнителен шум при поставяне на такова допълнително!
-
Иво, от С2 няма да стане. Сега ми светна, че комшията има О3, паркирана на улицата. Ходих да я гледам. Набива се на око, че стъклото на О3 върви почти успоредно с колонката и не е толко потънало в долната си част. Към 5 мм е. Докато на С2 там е към 2 см. Съответно и перото в този участък е по-високо. Там ще стърчи над колонката с поне 1 см. На примерната снимка на Супърба се вижда дълбочината в долната част и клиновидната форма. Дължина на перото 75 см. Участъкът, който трябва да покрие при О3 е 80 см. Няма да има завършен вид. Стъклото на О3 е по-високо. Мери се от фугата на предния капак до края на стъклото.
-
Имаш ЛС
-
Дани каза "15 минути смяна дискове и накладки. После още 45 минути адаптация, падна батерията на лаптопа, айде отначало, ако имаш батерия 75 минути. Ако нямаш - ми докато проимаш (тук и той го напсува сърдечно и обилно).
-
Жоре, може ли да ми пратиш ВИНа на твоята, най-лесно ми е да помоля в ЕТ да ми изкарат конкретните спесификации на перото така. Благодаря предварително.
-
Разбира се! Точно това си мислих, преди да видя, че си писал. Каквото мога, ще измеря и снимам. Утре. Застъпва от стъклото към 5 мм. Върви на клин, като долу е към 2 см и горе към тавана излиза почти на нула. Това е сега, на око. Виж в някой сайт няма ли го, като резервна част, да добиеш някаква представа за профила на закрепване. Иначе трябва да го свалям, а не ми се ще.
-
Значи правилно помня, беше 2ра генерация, щом Ицо казва, че на о2 ФЛ няма ще да е от с2. Имам спомен, че на моята о2 преФЛ имах такива пера… Жоро, може ли да те помоля да направиш няколко снимки от близо и ако имаш шублер да ми измериш каквото можеш, предполагам застъпва стъклото, ако има опция да повдигнеш без да го разваляш също ще ми е от полза. Шум няма как да има - те са вертикални и по пътя на логиката без тях както е сега с канал между колоната и ръба стъклото е по-вероятно да има свистене при движение! Перото винаги ще е една идея над нивото на стъклото и колоната, а свирене се получава при завихряне в дълбочина…
-
Супърб 2 ги има заводски. Не знам дали са точно същите, за да ги ползваш. Не съм усетил повишен шум от тях.
-
Присетих се да споделя лонг търм впечатления от Циберман. Вече над 70к км са на колата - комплект предни задни дискове и накладки. Предимно извънградско и интензивно карам. 1. Перформанс - спират чудесно, никога не са прегрявали да не могат да спират, колкото и да спирам от висока до ниска скорост в рамките на кратки разстояния. Няколко пъти съм виждал предните дискове червени в тъмното, а колко често ги загрявам така не знам, не се заглеждам. Спират и на топло, и на студено, и на продължително тормозене прекрасно! 2. Шум - ако съм карал продължително силно следващите дни съм забелязвал леко да са по шумни (все едно драскат) и рядко да свирукат. 2-3 пъти да съм съм ги зачиствал с лека спирачка по нанадолно. Иначе в началото задните при спиране назад имаха едно кратко изсвирване, но нищо дразнещо! Не цапат джантите! 3. Състояние в момента - над 50% на предните накладки, задните изглеждат на 3/4 или повече. Дисковете - на предните закача едва пръста ми на ръба, почти като нови са. Задните нямат видимо изхабяване. Не знам дали се дължи на стила на карането ми и това, че 80% съм извънградско (по принцип спирачка ползвам само като спирам, не намалявам преди завой, освен ако не приближавам предна кола или не ме засича някои докато изпреварвам). Като заключение - много съм доволен, преди тези съм имал 2 други шкоди с фабрични и в последствие сменени с оригинални дискове и накладки (едната чисто нова, другата на 30к км я купих, карал съм ги по 100-130к км). Тази беше с фабрични дискове и оригинални накладки, които имаха ресурс, преди да ги сменя. Нито една от 3те не е спирала толкова добре и не са ми изкарвали толкова км с фабрични или оригинални от ЕТ дискове и накладки.
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
joro-120L отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Не е сигурно. Почва да събира "кал" горе на клапаните и на дъното на картера. -
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Сега гледам не съм писал и да си допълня темата… Миналата година смених водна помпа комплект отново в сервиза на Пепино. Скъпо удоволствие беше, но не помня цената. Като видях колко е сложно предпочетох да нямам гаранция, но да знам, че е направена както трябва и да ми е спокойно, само при @Pepino ! Преди 2 месеца отказаха амортисьорите на багажника, с отстъпките ми в ЕТ и заради гаранцията я правих там - излезе над 1600лв, това ми е прясно и го помня ! Миналата година пак се предадоха и ги рециклираха. Изкараха малко над година. Сега не ми се занимаваше да губя време и да е пак до време. Явно си им е слабо място, а и аз на ден отварям по 5-10 пъти багажника, вероятно и това има значение. -
На Супърба няма грижи. Накладките си ги смених преди години сам за има-няма час, без знанията. С VCDS-а отнема 30сек да ги "разкрачиш", след това е песен. Явно при варела е яко различно
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
На колегата мисля е на по-малко км. На тази пуфпаф е сменял маслото от нова на 10к км и аз така правя. Интересно ми е да видя на 6-7 смени и 180к км дали ще изглежда така същия мотор! -
А като е мокро след топене на сняг идва момент да не виждаш през страничното като караш по-дълго…
-
Да, за това говоря! Имам спомен бях чел някъде, че се слага от друг модел Шкода/ВАГ?
-
Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!"
-
ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад: И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове: Та набързо поръчахме дискове и накладки. За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж
-
Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя... Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.
-
marnikmar се регистрира във форума
-
Страхотна машина! Честито! Да се кара със здраве!
-
И за да приключим темата, Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.