Цялата активност
- Днес
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
joro-120L отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Много се кефя на такива мотори, който блестят от чистота отвътре! На @ghost_rider е същия. -
Саше, може и да си прав! Може да има допълнителна блокировка на стартера. Ако злосторник я отключи, чрез патрона, да не може да запали. Още повече, че колата е автоматик и не може да я мръдне. Може и предишният собственик да ме е предупредил за това, но кой да помни. съвсеем случайно попаднах на тази тема. Колата е О2 и е със същия ключ. ... като пич
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
-
Предполагам, че за това говориш. Да знаеш обаче, че ще ти завихря въздуха и може да има неприятен шум...
-
Точно! С това казвам всичко, което си написал: Някои неща, написани от мен трябва да се четат с подразбиране. Не сметнах за необходимо да ви занимавам с доп. инфо и да обяснявам детайли. Щеше да стане мн. дълъг първият ми пост. Някой ден "на живо" ще си говорим с подробности. Първото нещо, което отпадна бе акумулатора. Вероятни причини - ключ, аларма, стартер, оперативна верига до стартера от конт. ключ. Аз се усъмних в ключ за палене, че се счупи, а и нали има връзка с автомобила. И аларма. Повреда в стартера или захранването му не ги изключвах, но ми се видяха твърде много неща да откажат едновременно. Важното е, че имаме някаква насока. Алармата прекъсва захранването към стартера. Може компютъра на колата да има дефект, или настройки, знам ли... или самия патрон. Сигурно и той управлява някаква верига за възстановяване на запалването. Аз мисля, че това е проблем и има нещо нередно там. Предполагам, че алармата е заводска. Трябва да се провери от разбиращ човек по аларми или като дойда някой ден в София @Pepino да я провери. За мен не е нормално да действа така. В този случай, патронът на вратата става безпредметен. На акумулатора си му знам състоянието и без да го меря. Може и седма година да кара вече. Колата я взех 2019та г. и си беше с него. Миналата зима, след едноседмичен престой завъртя мудно и се наложи да го дозареждам. Така или иначе, това му беше последно лято.
-
Няма, стича се страшно!
-
За мен колата се обезличава. Не знам как стоят нещата с монтаж-демонтаж на гуми, но вероятността да бъде олющена джантат винаги я има. За да се минимизира тази опасност - 2 комплекта джанти с гуми, за да няма 2 пъти годишно демонтаж/монтаж. Така ще се прави на най много по един баланс ако има нужда. Този даймънд кът си е цифра, но ако оставим това на страна, не може да се прави до безкрай, все пак сваля материал и си има лимит.
-
Ветробрани
- 3 мнения
-
- 1
-
- Вчера
-
b3lq7a started following Вертикални пера на предно стъкло
-
На о3 при продължително пръскане от пръскалките и обилен дъжд от предното стъкло се стича в движение по предното странично и доста го цапа, случвало ми се е да не виждам огледалото при буря, а при свалени стъкло влиза в купето. Имам спомен, че съм чел във форума за пера от друга кола, които се слагат във фугата между колонката и стъклото и се оправя. Помня, че о2 има такова перо, дали ще стане… Дайте съвет за лечение!
-
Имал съм и слаб, и изгорял акумулатор! И на дизел, и бензин Шкода. Отключва нормално с бутон н дистанционното. На сегашната, която е кейлес си се отключваше нормално като хвана дръжката. Ако проблемът е бил в акумулатора при опит да завъртиш ще чуеш горивната помпа, цъкане от стартера и няма как да не забележиш намаляне на светлините на таблото (сигурен съм, че би го усетил веднага като симптом). Продавачът на акумулатори, а и в сервиза могат да замерят акумулатор и да ти кажат дали е за смяна. Хвърлям боб - имах подобен проблем с първия суперб - оказа се комфорт модул (ако не греша) и се появи на морето пак. При него беше в шофьорската врата, разчиташе се на фабрична мушама за изолация, която при пребоядисване не бяха върнали.
-
100% е някаква простотия тип двойно заключване. И се маха с vcds. Прочети какви функции има за Cent. Conv. модула в Long Coding и Аdaptation. Поне не си се прецакал с акумулатора , ти си щеше да го смениш така или иначе. Питай chat gpt дали има някаква safe функция на алармата при механично отключване. Виж дали алармата е заводска (дали VCDS я разпознава) това може и да е нейна функция, по - така ми мирише. Случвало ми се е с фелицията на бившата , спираше тока към бобината... Ама там беше - успокой се , дай една фиба за коса и да си ходим...
-
Eвала на човека. Веднъж съм го виждал на живо , но ме беше срам да го заговоря и да му благодаря!
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Поредна смяна на масло и филтри, в случая с гарнитура на картер, вариатори, и агренажен капак. Както винаги се доверявам на Пепино, най-добрия сервиз за клубните Шкоди. За маслото с препоръка и съдействие за поръчка благодаря на Юли! Харесва ми маслото и на близо 10к км е плътно и сравнително чисто! Мисля, че държи една идея по-ниска работна температура във високи скорости! -
Абе не съм бил я, адаша ша да е виновен, ма на мен по ми аресва с тъмни лайстни - аз бих махнал целият хром и да запазя джантите даймънд кът.
-
fafo се регистрира във форума
-
Предупреди, ако ще го правиш, да донеса епилатора. Че като махнем вуната ще изглежда още по-дълъг! Купих го на примоция, с разни други работи ми излезе 52 лева и 33 стотинки Втори ред на втори куплет
-
Кожата е много суха. Преди я третирах с препарат за кожа на Turtle Wax. Обаче ме мързи неистово, да не говорим че за хубаво намазване на колата на мен ми отива към час. Предпочитам да си платя. По едно време ходех на една миФка, на която взимаха 2 кинта да намажат кожата с някакъв препарат, който не ставаше, ама аз си носех костенурката и им а връчвах. На мен не ми харесва. Светла кола с черни - ок. Ама на тази... Пък и Чавдар ти е дехромирал лайстните в долната част на вратите и броните и съвсем се е сплескала.
-
Продава се SKODA SCALA EDITION 2020г. 1.5 150 магаренца.
macheto отговори на macheto's тема в Продавам автомобил Шкода
За ключ. -
Backstage се регистрира във форума
-
Амчи освен другият път да се барна с едно пИнЮарчи Поне вадя дълъг бедър
-
Да, думата ми "развалил" не е точна, а "боядисал". Няма проблем. Ще станат. То това е струг. Като им ударят една стружка, боята пада и пак ще лъскат. Забелязал ли си, че diamond cut е само челно. За отделен к-т джанти имах предвид - кеф ти черни, кеф ти лъскави. Боядисване и след време струговане на същите, май ще стигне цената к-т джанти.
-
Мнения чак да броя едва ли, но ето ти нещо, което ми "светна" от твоено - Боядисам ли ги черни, повече diamond cut няма да станат. Което кажи речи ме отказва
-
Irkostov се регистрира във форума
-
Интересно ми е на каква база ще вземеш решение. Ще броим гласове ли? diamond cut по-трудно/скъпо се поддържа/ремонтира от боядисана джанта. Аз не харесвам чисто черни джанти. Правя асоциация със стоманени черни, без тасове. Колата ми стои невзрачна, като каруца. Дори и да са черни, трябва да има нещо "беличко" по тях, макар и тесен кант, както е diamond cut. Отваря се колата. На твое място, не бих си развалил diamond cut. Бих си купил черни джанти.
-
Може ли да "фърла" един оф топик на това, за което пишете. Предисторията е, че стоя и си пуша на осмия етаж и гледам кошника долу. Ама го гледам под такъв ъгъл, че джантите "чернеят". И се зачудих ако ги изпердаша черни как ще седи. И проверих "Чавдар" (chat gpt) кво предлага като визия. Какво ви е мнението? Оригинално (diamond cut) или напълно черни? На пролет ще минават ревизия и се чудя дали да ги оставя във фабричен вид или да ги почерня. Също така друг въпрос. С черна джанта не съм карал. Случва ли се крайно видим демидж при монтаж/демонтаж на гуми?
-
Оставяш да я изперат, после ако кожата е много "суха": Мотип leather care (на гел, не на спрей, спрея е пълен тестис). Мажеш обилно. На следващия ден повтаряш, не толкова обилно. В последствие на всеки 6 месеца си я мажеш по веднъж, без да е обилно и кожата ще е топ. На Супърба не мръдна за 7 години Цялата кола е 20 лв. за препарат (който ще ти стига за години), микрофибърна кърпа и няма и 10 мин.