Цялата активност
- Днес
-
100% е някаква простотия тип двойно заключване. И се маха с vcds. Прочети какви функции има за Cent. Conv. модула в Long Coding и Аdaptation. Поне не си се прецакал с акумулатора , ти си щеше да го смениш така или иначе. Питай chat gpt дали има някаква safe функция на алармата при механично отключване. Виж дали алармата е заводска (дали VCDS я разпознава) това може и да е нейна функция, по - така ми мирише. Случвало ми се е с фелицията на бившата , спираше тока към бобината... Ама там беше - успокой се , дай една фиба за коса и да си ходим...
-
Eвала на човека. Веднъж съм го виждал на живо , но ме беше срам да го заговоря и да му благодаря!
-
Нова (стара) клубна О3 комби, 4х4, 1.8TSI, автоматик.
b3lq7a отговори на b3lq7a's тема в Представете своя автомобил
Поредна смяна на масло и филтри, в случая с гарнитура на картер, вариатори, и агренажен капак. Както винаги се доверявам на Пепино, най-добрия сервиз за клубните Шкоди. За маслото с препоръка и съдействие за поръчка благодаря на Юли! Харесва ми маслото и на близо 10к км е плътно и сравнително чисто! Мисля, че държи една идея по-ниска работна температура във високи скорости! -
Абе не съм бил я, адаша ша да е виновен, ма на мен по ми аресва с тъмни лайстни - аз бих махнал целият хром и да запазя джантите даймънд кът.
-
fafo се регистрира във форума
-
Предупреди, ако ще го правиш, да донеса епилатора. Че като махнем вуната ще изглежда още по-дълъг! Купих го на примоция, с разни други работи ми излезе 52 лева и 33 стотинки Втори ред на втори куплет
-
Кожата е много суха. Преди я третирах с препарат за кожа на Turtle Wax. Обаче ме мързи неистово, да не говорим че за хубаво намазване на колата на мен ми отива към час. Предпочитам да си платя. По едно време ходех на една миФка, на която взимаха 2 кинта да намажат кожата с някакъв препарат, който не ставаше, ама аз си носех костенурката и им а връчвах. На мен не ми харесва. Светла кола с черни - ок. Ама на тази... Пък и Чавдар ти е дехромирал лайстните в долната част на вратите и броните и съвсем се е сплескала.
-
Продава се SKODA SCALA EDITION 2020г. 1.5 150 магаренца.
macheto отговори на macheto's тема в Продавам автомобил Шкода
За ключ. -
Backstage се регистрира във форума
-
Амчи освен другият път да се барна с едно пИнЮарчи Поне вадя дълъг бедър
-
Да, думата ми "развалил" не е точна, а "боядисал". Няма проблем. Ще станат. То това е струг. Като им ударят една стружка, боята пада и пак ще лъскат. Забелязал ли си, че diamond cut е само челно. За отделен к-т джанти имах предвид - кеф ти черни, кеф ти лъскави. Боядисване и след време струговане на същите, май ще стигне цената к-т джанти.
-
Мнения чак да броя едва ли, но ето ти нещо, което ми "светна" от твоено - Боядисам ли ги черни, повече diamond cut няма да станат. Което кажи речи ме отказва
-
Irkostov се регистрира във форума
-
Интересно ми е на каква база ще вземеш решение. Ще броим гласове ли? diamond cut по-трудно/скъпо се поддържа/ремонтира от боядисана джанта. Аз не харесвам чисто черни джанти. Правя асоциация със стоманени черни, без тасове. Колата ми стои невзрачна, като каруца. Дори и да са черни, трябва да има нещо "беличко" по тях, макар и тесен кант, както е diamond cut. Отваря се колата. На твое място, не бих си развалил diamond cut. Бих си купил черни джанти.
-
Може ли да "фърла" един оф топик на това, за което пишете. Предисторията е, че стоя и си пуша на осмия етаж и гледам кошника долу. Ама го гледам под такъв ъгъл, че джантите "чернеят". И се зачудих ако ги изпердаша черни как ще седи. И проверих "Чавдар" (chat gpt) кво предлага като визия. Какво ви е мнението? Оригинално (diamond cut) или напълно черни? На пролет ще минават ревизия и се чудя дали да ги оставя във фабричен вид или да ги почерня. Също така друг въпрос. С черна джанта не съм карал. Случва ли се крайно видим демидж при монтаж/демонтаж на гуми?
-
Оставяш да я изперат, после ако кожата е много "суха": Мотип leather care (на гел, не на спрей, спрея е пълен тестис). Мажеш обилно. На следващия ден повтаряш, не толкова обилно. В последствие на всеки 6 месеца си я мажеш по веднъж, без да е обилно и кожата ще е топ. На Супърба не мръдна за 7 години Цялата кола е 20 лв. за препарат (който ще ти стига за години), микрофибърна кърпа и няма и 10 мин.
-
Калфин ООД - климатични инсталации - Чавдар Калфин - Logrus
Mirrko отговори на lubomirov1985's тема в Бял списък
Edge 10тка Хиперинверторен климатик Toshiba RAS-B10G3KVSG-E/RAS-10J2AVSG-E1 EDGE WiFi, 10000 BTU, Клас А+++ -
Калфин ООД - климатични инсталации - Чавдар Калфин - Logrus
legaltk отговори на lubomirov1985's тема в Бял списък
Кой модел взе? -
Калфин ООД - климатични инсталации - Чавдар Калфин - Logrus
Mirrko отговори на lubomirov1985's тема в Бял списък
Понеже Пепелянката не слуша и не искаше да се слага климатик в детската стая докато с малкия са в Варна,демек не знаеше че детската става сауна като се прибраха звъннах спешно на Чаво за препоръка послушах го но понеже пазарувах на изплащане взех климатика от Технополис та дейба и Тошибата това е звяр за близо 24 часа само дето не връща ток -
nikandre се регистрира във форума
-
Взех си колата. Върви си, пали си. Няма и помен от случката. Вече имам и дублиращ/авариен кабел от стартера. Прибирайки се към къщи се отбих да си купя акумулатор. От магазин за акумулатори. Посрещна ме консултанта с обичайните въпроси. Бензин-дизел, обем на двг. Ач. модел, година на производство, старт-стоп. Какво да ви предложа? Казвам - Нещо хубаво и евтино. За Вас - Варта или Бош. Избрах си Бош. 205 лв. с връщане на стария. 70 Ач. с 3 години гаранция. произведен в Испания. Не е Силвър. Някакъв модел, по-добър от него бил. Зареждане на празен ход, без консуматори 13.8. Нямаше Монбат, иначе щях да взема такъв. Купуването на акумулатор не е нещо извънредно. Бях запланувал да го сменям преди настъпването на зимата. Версията на сервиза за слаб акумулатор, за мен не издЪржа. Но какво да кажат хората, след като съм им закарал изправен автомобил, който пали. Днес направих следствен експеримент, като повторих действията си при аварийното отключване. Със счупения ключ. Сега се отключи всичко. От 5 опита, нито един грешен. Четирите врати и багажника. Аларма не се включи. На морето при няколкото проби имаше момент, когато се отключваше само шофьорската врата и тогава задействаше алармата, защото диода продължаваше да мига. Пак блокира веригата на стартера. Същата работа. Няма палене. Със счупения и здравия ключ, едно и също. Но, при отключване с дистанционното, пали! Така е станало и в сервиза, защото им оставих здравия ключ и са отключили дистанционно. Общо взето, тъпа работа. Човек изпаднал в беда с неизправен ключ отключва, чрез патрона и го сполетява второ нещастие. Няма палене. Ако резервният ключ беше в мен, това нямаше да се случи. Не е лошо да си пробвате автомобилите, след отключване, чрез патрона. За всеки случай.
- Вчера
-
Лека нощ!
-
Отново ме обхвана носталгията. Поздрави за всички, които обичат хубавата музика!
-
https://youtu.be/ciawICBvQoE?si=gi5ZlB0GBZUfMswm вместо Менделсон,розови калъфчета и вакуми
-
E, то , ти все едно ме изпрати , да си го пускам през Google translate...