Цялата активност
- Последния час
- Днес
-
Добре, прав си! Гледах, че Нико удари Пиастри и го метна върху Ландо, но не бях обърнал внимание, че Хулкенберг не изпуска завоя, а Макларъна се "сгъна" отгоре му. Едит: И с по-добрите лупи видях още нещо - когато Ръсел се гмурна в 12 завой (и го изправи де) Макс можеше да спре и да остане на пистата - той всъщност вече беше намалил достатъчно. Но като видя, че Мерцедеса изпуска завоя реши да го "изпусне" и той и така остана първи със сигурност, а не да чака Ръсел да му върне позицията.
-
Ами сложи по-добри лупи и пак виж действията на Пиастри. Държеше се все едно е сам на пистата, т.е. в стил лекето, само дето попрекали и не остави никакво място за останалите. Това "сечене" го прави Алонсо, но в средата на състезанието, когато зад него няма още 20 коли. Накратко - борбата между съотборниците отива в посока да я спечели ... лекето.
-
Вчера естествено забравих, че има спринт, сега гледах повторение. Не виждам каква вина имат Пиастри и Норис за катастрофата. Много други истински грешки направиха. Вярно че тази катастрофа налива много вода в мелницата на Макс, но ако не спрат да правят глупости (попаднах на някаква статия, че Пиастри щял да си "понесе спортните последствия" за "случката" и Ландо "знаел какви ще са те") за мен означава само, че отбора е способен да направи още палячовщини и наистина да подарят на Макс титлата. Като стана дума за Макс - вече е трети по спечелени квалификации. И за да подкрепя @PRR, че Макс кара, изгледайте това видео: https://www.formula1.com/en/video/ghost-car-see-how-verstappen-beat-norris-to-pole-in-texas.1846406745826693010 За мен е видно, че Макларъна е по-добрата кола, личи си на спиранията, на начина по който влиза и после излиза от завоите. Разликата е в магарето зад волана.
-
Да, имат! Но, точно такива дребни елементи правят автомобила различен.
-
Stoilovamadlena0 се регистрира във форума
-
Останал съм с такова впечатление. А и не погледнах какво пише в "гараж". Сега клубният календар е на твоята кола и като я гледам се сещам за мой колега. Това преди 20 г. Имаше същия цвят GLX. Може би от там правя асоциацията. Но не обърнах достатъчно внимание. Ако не ме лъже паметта, GLX имат черна лайстна на вратите, която при теб липсва. С две думи - изказах се неподготвен.
-
Моят любимец се води LX-(заводско) . С оборотомер е - часовника на арматурното табло не ми допада. С времето ще и добавим някои интересни екстри от GLX:).
-
Ами то си личеше по физиономията на Зак Браун. Жалкото е, че и Алонсо, и Нико го отнесоха заради Пиастри. От там нататък Юки се възползва прекрасно от ситуацията, също и Сайнц. Прекрасно каране и от Ръсел. По-нанадзад, много ме изкефиха новобранците. Битката между Кими и Оли Беарман беше готина. Не знам дали Беарман трябваше да бъде наказан, но маФиа си знаят работата. Естествено за капак трябваше пак да се посмеем. Строл отново пре*** Окон. Мноо як спринт Ай да видим самото състезание довечера.
-
Той всъщност е 10 дена преди концерта, но да не издребняваме Първата бира ще е от мен!
-
Armzes се регистрира във форума
-
SirJohn се регистрира във форума
- Вчера
-
Тогва значи ще се видим на рождения ти ден
-
Краси, аз съм лаик, но според мен притежаваш високото ниво на оборудване GLX. Le и LSe са посредствени. Нищо особено. С най-слабият мотор. Сигурно са и с часовник, вместо оборотомер.
-
KISO се регистрира във форума
-
ЕТО една страничка за прословутия екотроник. И ЕДНА по-пълна страничка със спецификации.
-
Палячо рулс в действие Пълна трагедия и гордо крачене в посока да подарят поредната титла за лекето. И, като стана дума за него - браво, кара си чисто и си спечели чисто. Браво и на Ръсел, поне опита. Магари ... айде да не си разваляме настроението Интересно беше между опашкарите, ама ... Ще видимЕ утре. Ако палячо рулс не се променят можем да му честитим на лекето. Не е истина колко са тъпи в Мкларън
-
Саше, това СА дневни светлини. "Халогените" се пускат отделно и са доста по-силни, но в същия фар. Та - споко, така си е от малка
-
Затова бях решил, че всички модели нямат-от серията Фаворит!
-
Няма и да видиш .. при Фаворит няма пластмасови кори .. на ранните модели няма даже мокет по бомбетата.
-
При Фаворит /Форман има разновидности на емблемки на 5-тата врата и затова ми стана интересно с това "е" в края. Такава модификация при нас най-вероятно не се е внасяла. Аз Фаворит с осветление в багажника не съм виждал. Моделите GLX също незнам дали имат! Форман-и не съм гледал до момента:(, но плафончето ми харесва много и ще си го монтирам.
-
Благодаря Колега !
-
ror4o се регистрира във форума
-
Няма да имам никакъв проблем.
-
Тъй като моя Форман е модификация LS , знам че е Lux Sport .. Е -то го слагат на една ранна (според мен) модификация - карбуратор с компютър. Плафонче заедно с един счупен кафяв капак имам и аз .. това е част от окомплектовката на багажника на Форман.
-
dj_liubo started following Автомобилни гуми и джанти
-
Здравейте колеги! Като новак да попитам - в момента купувам Škoda Karoq Edition 130 1,5 TSI 7DSG която е с джанта 6J/ET43 и гуми 215/60/16 гуми . Искам да си купя още едни джанти, които са 6,5J/ET46 и същият размер гуми, ще има ли проблем ? Благодаря за отговорите предварително.
-
L= lux S= super e = England
- Последната седмица
-
И аз съм имал от опит на 6степенна механична на октавия 2 и на пассат с дсг 6 при втория едвам доловимо се чуваше лекичко причукване на P oбаче при ускорение стабилно тресеше и то не всеки път. Явно си се "намиста". Един път натискаш изрежда си предавките едвам доловима вибрация, а другия път тресе и вибрира осезаемо. Смяна с нов оригинален само. При механичната метално чукане си имаше стабилно, но почти без вибрации. Сервизната история няма значение. Познат си купи Hyundai Tucson с пълна сервизна история на 235 хил км сменен съидинител на 90 и 200 хил в оторизиран сервиз и сега пак тресе 7степенна кутия с двойни съидинители.
-
Не ни остава нищо друго, освен да очакваме властелинът на Фаворитите и фаворит на Форманите @The Best Forman да си каже тежката дума.