Цялата активност
- Последния час
-
Два кратки въпроса за плафончето в багажника за което стана въпрос в по-горните постове. Вече е монтирамо, но изработих планка, защото с оригиналното капаче никъде не ми пасваше. Трябва да гп вържем! Плафона има три букси: червена- "+", бяла-маса и зелена която ми е въпросителна? Другият въпрос е откъде да дръпна "+", защото от арматурното табло е далечко.
- Днес
-
Разглобява се и мисля, че може да се оправи. Потърси клипове в нета. Успех!
-
Благодаря .Разгледах в интернет и показва че има някакви релета в колонката на арматурното табло вляво.
-
Боян Богоев started following Ремонт на щора/багажник О2?
-
Здравейте дали се разглобявали щерката моята не иска да се прибира и се чудя дали не мога да я поправя
- Вчера
-
valioopers се регистрира във форума -
Прр се наслъждаваше на пътя София-Плиска-София
-
Eпа , да се беше обадил, мен ми трябваше , само някой да ме побутне и тръгвах. Търся си компаниика за пътя , ама @PRR е несериозен... :P
-
в официалните сервизи - да. на последната гаранционна смяна на Октавия 3 2.0 дизел ми сложиха такъв кастрол и за 15 000 км (обичайно на толкова го сменям) долях близо литър. Нещо, което никога не ми се е налагало преди това. затова и преминах на Ravenol VMP 5W-30, от който нямам никакви оплаквания - долял съм около 200 мл за 11 000 км.
-
Това са стари работи. Днес всичко е 0w20 и дизел и бензин. За интервала - О4 1.5тси E-Tec на сестра ми, поиска смяна на 26-27 х км. Изминати са за година и малко. Направо не искам да знам как изглежда маслото вътре. Ако колата е за дългосрочна употреба не бих сменял на повече от 10 хиляди.
-
Borislav Borisov се регистрира във форума -
Нова цена за групата: 3499 лв
-
Благодаря, по-късно ще се свържа с него да ме насочи
-
Незнам до колко би се отнасяло за шкода, но попаднах на следното на сайта на холандски производител на масла: Разбирам че е за бензинови модели, не се споменава за дизелите където спецификация 507.00 е заради ДПФ. VAG правят един вид стъпка назад по отношение на пробега за смяна на масла при тези два модела, моля някой с по-задълбочени познания да се изкаже как да го тълкуваме и за семейните каляски. Following a technical bulletin release from the VAG group, due to rapid ‘Acidification’ (premature ageing) of the engine oil, VAG are now specifying that oil change intervals for the VW Golf GTE engines and the Audi A3 e-tron engines are now due at 15,000km and not 30,000km as previously specified. For this reason, there is no longer an SAE 5W-30 Long-Life oil with VAG 504.00 approval, as they are now specifying and have now superseded the SAE 5W-30 for a SAE 5W-40 engine oil with a VAG specification 502.00 approval. Motor oils with this specification VAG (VW 502.00) offers better protection against ageing of the motor oil. New service intervals: VW Golf VII 1.4 GTE changed to VW 502.00 SAE 5W-40 each 15.000KM.
-
Според мен има някаква грижа с релето. +359888712148 - Нено. Познава хора, които се занимават със Шкода в Ст. Загора и може да ти бъде от полза. Успех!
-
nikolaikoichev69 started following Ежедневни приказки !
-
Здравейте, имам суперб 2009 с подгрев на задните седалки, който се вкючва когато иска и няма спиране….. къде да се търси проблема и може ли майстор за Стара Загора:) ето и едни черни джанти
-
Доколкото разбирам релето е при мотора. Има разлика между моделите Фабия, та не знам при теб точно къде е. Освен това доста често се споменават и проблеми с масата. Не е лошо да го провериш и това.
-
Yankulow started following Проблем с ABS
-
Здравейте, имам следния проблем с O1 , направих swap на мотор. Мина от 110 к.с на 131 к.с помпа дюза. Колата си имаше фабрично ASR, но след смяна на моторния компютър с този от помпа дюзата спря да работи. На Ваг-ком ми дава че няма комуникация между тях. ABS-са си работи. Какъв е начина да накарам ASR отново да тръгне да работи
-
Георги Ар се регистрира във форума -
Здравейте.За кое реле казваш?При бушоните ли или има някъде при двигателя ?
-
За VCDS е в раздел 17 Instruments /на Бит Tire Circumference/ и вече смяташ с колко да корегираш опциите са 1 до 8
-
Ползвам Car scaner pro за да си активирам/дезактивирам някакви неща. В графата "табло" имаше поне няколко опции за целта. Но колата трябва да е вързана за да мога да ги скрийншотна.
-
Как се оправя разликата софтуерно, че ми трябва за моята?
- Последната седмица
-
PRR started following Проблем със задната чистачка
-
Виж релето, ако са окислени контактите ще се държи точно така.
-
Среща всяка 3-та неделя от месеца, гр. Пловдив
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в Пловдив
За декември и аз ще гледам да се класирам, че вече имам два поредни пропуска, но все ми се пада да съм в София по това време… Иначе мога да се похваля - Ръсти драпа по Витоша с ботушки: -
Защо ми се върти в главата (а е и логично) при издаване на винетка за паркиране в платена зона , определящо е адресната регистрация по ЛК на човека
-
Май точният израз е "адрес на местодомуване на автомобила". Иначе казано винетката за зона важи за някакво каре около адреса на който е регистрирана колата. Сестра ми ползва такава винетка и по тази причина се наложи да смени талоните на старата си кола, да промени адреса.
-
Не твърдя за абсолютна достоверност, все пак доста време мина, може и да има някакви промени от тогава. Мисля че беше преди 10-на години. Автомобил на лизинг, наложи се смяна на талоните, за да се впише ползвател и съответния адрес, за да му вземем стикер (тогава май още бяха физически, лепящи), за синя зона. Спомням си, че не можеше да се извади стикер за паркиране на автомобил с номер различен от С, СА, СВ, но това беше отдавна, просто не знам какви точно са условията в момента.
-
Преди години се обаждах да ги разпитвам и тогава трябваше. Сега дали нещо се е променило, съмнявам се.





