Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. B.Petkov

    5-та среща на 09.06.2024г.

    5-тата среща в Плевен мина добре, макар и по слабичко
  3. Днес
  4. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. Бензинов Супърб V6 3.6 260 к.с. е 350 Нм.
  5. Logrus

    Fabia II - баницата

    Жоре, аз съм бензинджия и прокълнат газолюбец, и бонус - моята бабичка е 2006 набор с мотор една генерация по-стар. Не си меря...нищо с никой - знам че 9/100 магистрално на газ ми харесва, 12-15 градско ми е ОК и толкоз. Знам и че, ако е много зор, мога да държа 180 на магистралата без проблем (ЕЖК ми каза че и повече можела моята, ма на мен не ми се пробва). Цялата галимация с чипа ще е за да си спестя няколко барания на лоста по баири и при изпреварвания.
  6. Logrus

    Fabia II - баницата

    Че ти кога си карал TDI? Твоята си беше SDI Ще го кажа така, без да се заяждам, и за разнообразие без да те хапя - имал си 3-4 коли до сега, карал си по малко разни чужди, но това не го броим ("един приятел ми каза" също). Реално нямаш опит - направи ги 10-15, смени 10-15 различни двигателя, набарай всички възможни скоростни лостове, натрупай опит и тогава прави сравнения. И ще е хубаво ако пробваш и други марки/модели първо. И това с "моето дете" го пропускай за напред - ако не ми знаеш името, викай ми тате.
  7. joro-120L

    Fabia II - баницата

    170 к.с. 350 Нм. - дизел. Къде отиваш ти, може би. Както Сашко казва -TDI !
  8. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Е , точно това казвам и аз , то дето се вика няма как да го кажеш по - точно!!! После ми викат защо толкова много си обичаш TDI то , това не било гориво ... Моето дете , с TDI то докато разбера че съм те минал, вече съм стигнал и някой ми звъни по телефона , да ми каже че ще закъснееш ...
  9. Logrus

    Fabia II - баницата

    То не само това неможе да разбере Сашко, ама няма и смисъл да се мъчи човек да му обяснява - за него нещата приключват със 120 е супер спортната кола, бие я само 1.9ТДИ И 26 коня кола съм карал, и 48, и 68, и...... не, не съм се качвал на нещо с 300+, но до 200к.с. имам някакъв опит - по груби сметки трябва да съм на около милион километра откак взех книжка, и единствено мога да кажа че повечето пъти мощността не е от голямо значение - важна е май само при гонки по равното. Сашето мрънка как на баир му умира Фабията - въртящ момент не му стига. Сравнява нафтовата печка турбо с атмосферен бензин - пак въртящ момент му се губи. Имам преки наблюдения в/у един и същи дизел - 2.5 и същият но турбиниран. Атмосферният е 86к.с., турбинираният 103, обаче 160Nm срещу 280Nm - разликата е огромна и се усеща най-добре точно на баири. И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите, а Фабията е със 120Nm (май) та за какви баири, какви дизели, какво изпреварване говорим.
  10. joro-120L

    Fabia II - баницата

    +1 Язък за конете, като не може да ги ползва по предназначение. Ставам банален, но това също е доказателство, че коне кола не карат. Както не може да прецени с колко ще вземе завоя, така и не преценя кога може да изпревари. Понякога се образуват и колони заради такива по двупосочни пътища. Говоря за нормално рутинно каране. Изпреварвам си с лекота. Мощността ми е достатъчна. След 25г. на 52 к.с и 10 на 86 к.с.
  11. PRR

    Fabia II - баницата

    Абе истината е, че когато карах 42 коня и трафика беше 42 пъти по-малък А и колите около теб бяха по 60-70 коня. Съответно изпреварванията ставаха относително по-лесно. В днешно време с 42 коня, на близо тон купе, е почти невъзможно. От друга страна и с 42 коня не са ми били проблемни пътуванията. Колата си поддържаше повече от прилична скорост (все пак ограничението тогава беше 80). Проблема идваше, а и сега си остава, от каращите с пълна газ на правата и кретащи с 50 в завоя. Това беше и основната причина да чипосам Мица. Влачиш се в завоя и нямаш шанс да изпревариш на правата. Но винаги ще се намери такова ... говедо. И няма значение дали си с 90 или 190, защото той ще е с 200 или 400+
  12. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Без съмнение! Аз със 170 к.с. се чувствам в самолет. Удоволствие си е тягата. А за някои, тези 170 са смешни и недостатъчни. Тогава бяха такива. Бавни. Сега всичко е поднесено на тепсия. Кеф ти 100, кеф ти 400. Но никога няма да разбереш/не ти/ какво е да караш и да се справяш с 42 к.с.
  13. maxrpm

    Fabia II - баницата

    PRR то е карал 100с , отново задно заден мотор. После като е станал студент е карал 120ка. Аз откакто малкия ме светна за 105 глава на 120 мотор съм с такава , колата става по - бърза и по - удобна за каране без да има проблеми с ресурса. Не мисля че показвам слабост . Дай да извадим 120 ките и да видим .. Бавната кола е бич и наказание, дай да ти дам моята за 2 дена и на третия си я намразил... Пак казвам - за мен 120 ката е по - динамична от тази , а 100така е толкова лек , че сигурно и той бяга повече ... Все пак аз карам комби , представи си нормална кола с 100кг желязо за вторични отзад...
  14. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Саше, сети се Пепи каква марка кола е карал 42к.с. Подтекста на написаното е друг. Не мога да разбера хората, които тунинговат и вдигат допълнително мощността на автомобила. И в 99 процента от случаите, аргумента им е, че се чувствали по-сигурни при изпреварвания. Аз се извинявам предварително и не искам да засегна някой от четящите, ако се припознава. Не знам да има такъв тук. Мислят, че са върха с повече придобити коне. Но не се сещат, че с това показват слабост при управлението.
  15. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Аз , преди да взема книжка, имам една катастрофа по тавам с фиат типо (анти автомобил, боклук без предна стаб щанга.) , само 120 ката те учи да си шофьор , колата с предно предаване е за пенсионери и отнема от уменията ти ... Нямаш ли заден мотор с задно, нямаш нищо!
  16. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Така се става шофер. Като се научиш да изпреварваш с 42 коня, всичко друго няма значение.
  17. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Явно е вървяла повече от фабията
  18. PRR

    Fabia II - баницата

    Астрата беше Вектра, но за сметка на това не беше 1.6, а 1.8 и беше цели 91 магарета
  19. joro-120L

    Pepino Racing Team

    На устата ми беше да напиша, че си извадил термометъра от хладилника на Пепино, но реших да съм сериозен. Оставих го за после. Т.е. за сега. @Izolini ме изпреварил.
  20. PRR

    Fabia II - баницата

    Само бегачки сте карали! Аз над 5 години карах цели 42
  21. Izolini

    Pepino Racing Team

    100по100 е бил сложил термометъра във фризера преди това и го е снимал веднага след като го е извадил и ръгнал в колата
  22. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Не си прав ... с две думи при тди то ти казваш бързаме, то казва- "веднага" . При мпи то казваш бързаме то казва - Чакай сега , от кога започваме да бързаме , а дали трябва да бързаме , за къде бързаме, а ако бързаме няма ли да ударим муха , а човека за когото бързаме дали иска да бързаме .... и чак след това започваме евентуално да бързаме... 120 ката , казваш и бързаме , тя казва, 1.2съм , ама включи 3та и настъпи до ламарината и ще ти се случи бързичко, щом ти бързаш , значи бързаме заедно...
  23. Izolini

    Fabia II - баницата

    Саше, карал съм мнооооого коли между 60 и 600 коня. Имам към 250к километра на Форд Ескорт дето нямаше 70 коня. И го карах като такси. Имам още толкова на атмосферки под 100 коня. И още два пъти по толкова на коли между 100 и 140 магарета. Имам и доста на 1,9 sdi Ама имам и доста с коли над 200 кс. И с над 300. И с над 400. И всичко това ти го пиша, защото при нормални условия най-голямо значение има магарето, дето е между седалката и волана.
  24. maxrpm

    Fabia II - баницата

    разбирам защо е "била" И аз имам още 120 ка , знаеш в гараж е и твърдя че има по - добра динамика от баницата... PRR не я е въртял , Малкия се опита , получи му се , но казвам ти колата е .... бавна , брат... Липсва и кика на TDI то. Там където тая спира да върви, там ТDI то ме лепеше за седалката... Тея 86 коня , не са онези 101, макар и с прецакан актуатор в града , колата беше бургия, тази е винтоверт от lidl...
  25. vladkant

    Смяна задни амортесьори 4х4

    По спомен мисля че бяха 62 см.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.