Цялата активност
- Последния час
-
Гумите са 265/50R19 Арките на калниците са огромни, но утре ще пусна един отвес да видя къде ще попадне. Но не ми се вярва с тези 9мм да излязат навън.
-
На Мица със 17ките опираше отзад в подкалника при натоварване. Просто беше достатъчно "прибрана" за да не опре във веждата, но достатъчно "стъчаща" за да опре в пластмасата. А дали в конкретния случай ще опира не зависи само от джантата, но и от гумите сложени връху нея. На 19ка 8.5J могат да се сложат гуми от 225 до 255мм, т.е. 30мм или по 15мм от страна, т.е. може да се компенсира до 7.5мм, или крайно разлика 1.5мм Ама отидохме в някви супер сметки ...
-
Саше, бъркаш се. Джантата ще излезе навън. Колкото по-малка е цифрата, толкова по-навън излиза. Има джанти с отрицателно ЕТ, както и така наречените обърнати джанти. Може да се ориентираш по картинката на @PRR. Ако става въпрос за опиране, гумата може да опре например във веждите, а не вътре в калника (подкалника), но това би се случило при някой нисък автомобил със спортно окачване и малка фуга между гумата и калника.
-
Ако правилно разбирам долните картинки, то ти си разбрал ПРАВИЛНО и джантата ще ИЗЛЕЗНЕ PS: Редактирах сА
-
Правилно си разбрал.
-
An ET59 wheel will sit further inside the wheel arch than an ET50 wheel. The "ET" value, or offset, is the distance in millimeters from the wheel's mounting surface to its centerline. A higher ET number like ET59 means the wheel is pushed inward, while a lower ET number like ET50 means the wheel is closer to or pokes out from the wheel arch.
-
Имам (тъп) въпрос: Какво ще стане, ако на автомобил, предвиден за джанти 19" 8,5j et59 сложа джанти 19" 8,5j et50? От това, което чета разбирам, че просто джантата ще излезе 9мм навън спрямо сегашната. Или нещо не съм разбрал правилно?
- Днес
-
Търговски отстъпки и форумни бонуси за феновете на Шкода клуб България
Mishelle отговори на Mishelle's тема в За феновете на Шкода клуб България
От сервиза за гуми Интерпан не ни уведомиха, че прекратяват дейност в досегашния вид. Нещо, което случайно разбрах от колега във форума. Днес разговарях с клубните партньори от Трансексперт, защото знам, че са кадърни и на тема сервиз за гуми. Така че, ако някой има нужда от добри "гумаджии", да ги посещава смело. За притежателите на фен карта е ясно, че ще има реверанс. Уточнявам, че ако искате да ползвате услугите им за гуми, аналогично на стандартната им сервизна дейност, това става със записване на час. Което пък в крайна сметка е удобство както за тях, така и за вас - няма опашки, няма излишно чакане.- 1 мнение
-
- 2
-
-
Значи и още 5 г. и половина по-късно беше много полезно. Час и половина, родата на проектанта и производителя и са сменени двата броя. Благодарности колега Adington! Никога не е късно да се прави добро.
-
Един модел излиза с доста "стандартни" размери гуми. Това, естествено, води и до разлика в диаметрите, съответно и до разлика в показанията на километража. И, понеже производителя не знае с кой точно размер ще излезне колата от завода, а и какъв втори+ комплект ще си купи собственика, километража се настройва да показва по-висока скорост дори с най-големия стандартен размер гуми. Така никой не може да го съди/да му търси отговорност, ако някой превиши скоростта заради грешни показания. Горното означава, че (почти) всички автомобили излизат с показания на километража надвишаващи реалната скорост. При Мица с 15ки разликата беше 7%, докато със 17ките беше под 3%. При Мицьо, със 17ките, е точно 5%. И да, може да се коригира софтуерно, но предпочитам да не пипам, знам разликата, а и винаги имам скоростта от GPS-а, т.е. не ми пречи.
-
Грешката в километража може да се оправи софтуерно. Това не е драма. За мен лично е по-важно да се употребяват гуми, които са предназначени за модела и съответният двигател/задвижване. Просто защото всичко е сметнато за Х размер. Слагайки Y, с нещо винаги се прави компромис (возия, стабилност, спиране, тръгване и т.н.)
-
Малко измествам темата, но да ми се изяснят някои неща. Когато се заменят гуми се търси да имат еднакъв диаметър. Така не се допуска грешка в километража. 215 - широчина на протектора в мм. 55 - височина на гумата към широчината, измерено в проценти. С други думи, 55% от 215 дава колко мм. е височината. В такъв случай как 215/55 R17 и 225/55 R17 ще са с еднакъв диаметър. Или се търси максимална приблизителна стойност. Може и да греша някъде. Не съм смятал. Преценка на око.
-
Аз карам вече 15 000 км. с 95 и мотора е жив Препоръчително е да се кара с 98, не е задължително. Естествено с по-високият октан ще имаш по-гладка работа и по-добър перформънс. Който перформънс дали ще го усетиш, не е ясно. Същото и за по-гладката работа. Значително по-важна е редовната смяна на масло и когато си извънградско да я "продухваш" чат пат. Не я жали, мотора е правен да му се дава газ и е добре да му се случва периодично. Честита придобивка, много весели и безпроблемни километри да имаш с нея!
-
Такааа. Колата е отремонтирана от Румен - "РУМ Сервиз". Направена е супер, поне на първо четене. Човекът е свалил светлините и дръжката за багажника, механично е изчистил повърхностната ръжда отвътре и отвън, обработил е с ръждопреобразувател, положил е грунд, боя и лак. Отвътре е грундирана и обработена с парафин. Цената на ремонта за мен беше абсолютно приемлива - 80лв. Румен каза, че зоната е абсолютно достъпна от вътрешна страна, не както от друг сервиз ме убеждаваха, че е "като кутия и няма пипане". Просто на "доверените сервизи" не им се занимава с такива пипкави дейности. Там е чупи - ново - боядисвай. Изглежда супер, дано решението да е дълготрайно. Аз нямаше да мога да го направя по-добре. Ще кача снимки по-късно. П.С. Тези от ДЗИ събраха поредна черна точка и мисля да ги разкарам. Имам дребна паркинг щета на задната броня. Отидох, заявих я по Каско, всичко уж беше точно. Мина един месец, но възлагателно писмо така и не дойде. Не, че ми е спешен ремонта, но реших да ги потърся. Обяснение: "Амо то.....вие като плащате на две вноски - като си платите втората - тогава, ама то.....дребните щети понякога "потъват и ги забравяме"...ама то - колегите не са ви отразили щетата...ще видим какво можем да направим". В крайна сметка "удобриха щетата". Като имат да взимат пари - веднага ги взимат. Аз по това Каско съм заявил две щети - едната по двустранен протокол по чужда вина, втората е за една счупена чистачка. За 5+ години и плащане на вноски като поп съм им направил щети за 50лв., а сега ми се пазарят за една одрана задна броня.
- 5 мнения
-
- 2
-
-
Вероятно е проблем с листчето за чистачки... Но е и да грешат, но така ми изглежда.
-
215/55 R17 се заменят с 225/55 R17 и са допустими
-
-
Здравейте, Преди 2 дни се появи проблем с чистачките на моята FABIA 3 diesel combi 1.4TDI / 2016. Проблема е, че работят постоянно, когато поставя лостчето в положение изключено чистачките работят в режим като на 1-ва степен, задействат се през около 5 секунди. Задействат се още със завъртането на ключа на контакт без да съм ги включвал. На всички останали степени и режими работят нормално. Някой сблъсквали се е с подобен проблем ?
-
svetlio1982 се регистрира във форума -
Не мисля, че ще имаш проблем с изброените бензиностанции. Аз не зареждам от такива с евтини горива, но това си е мое предубеждение. Има хора, които зареждат и са доволни. Супърба зареждам само на Ромпетрол. Доволен съм. Предишният и първи собственик го е карал само с OMV. 150к км. Не знам колко е меродавно, защото става въпрос за дизел. Имам опит с, Дизел обикновен OMV - 500к км. Лукойл - 100к км. Бензин 95 Еко - 100к км. Никакви проблеми с двигател и горивна система. Дизелите бяха с ДПФ и адблу.
- Вчера
-
Хондата не е критерий, тя няма дори дпф филтър и продължавам да си я зареждам където е по-евтино. За сега не показала никакви проблеми за 8г. С новата техника случая е различен и за това се допитвам, може някой да е минал по моя път.
-
Страхотно състезание. Важните неща са казани. За мен Макса карА прекрасно, но Кими се защити подобаващо. Наистина беше тежък стрес за него, но удържа, за което евала. Ръсел също успя да защити позицията си. Прекрасно каране и от Беарман. RB заеха мястото на Ферари. И двамата караха много добре. Същото важи и за Хълк, а Алпин взеха точка. Най-накрая! Наистина много добро състезание.
-
Беарман наистина се представя отлично - съжалявам, че забравих да го спомена.
-
Безличен беше, защото просто не му се наложи да прави нищо! И, да не забравяме, че техниката на всички освен на лекето, беше стара, т.е. с ограничения. А на тая писта изпреварванията са песен, т.е. идеалното място да тръгнеш назад и бързо-бързо да прогресираш. Което, за съжаление, може да изпързаля останалите, предвид потенциалните смени на компоненти и съответстващите наказания. Но ще видимЕ
-
Браво на Норис! Чисто карана и без грешки. Шапки долу за Антонели. Това момче има мнооого бъдеще! Ама мноооого! Браво и на лекето. Противен ми е, но направи чудеса. При това, нетипично за него, без нито едно извращение! Пиастри .... най-добре да задраскат палячо руловете до края на сезона, че да не се хванат за палците! Много жалко за Льоклер. Не му върви на това момче И, за мен също много важен резултат - Беарман! И в това момче има много хляб. Направо да си 'оди Хамилтън (тежка издънка днес) и да го замества! Сезона се завърза в края си, а палячовците следва да се замислят!





