Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Повдигал съм въпроса и преди. Не получих еднозначен отговор. Имаше един, че колите са умни и сами ще се оправят с такава ситуация .За съжаление докато се прибирах в петък по Тракия към София в проливния дъжд открих, че навика ми да пусна газта (и да натисна съединителя, дето тук го няма) води до сериозна загуба на посоката на движение - 3 тонния варел в някои локви влизаше в крайна лява лента и излизаше в аварийната. Та! Какво, как, кога и колко правим с автоматик при влизане в локва?
  3. Днес
  4. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Много е сладък малкия , личи си че е от Пловдив..
  5. 4000 лв за форума.
  6. Mishelle

    Pepino Racing Team

    Имаме печеливш в днешното раздаване Очаквайте скоро и фризер при Пепи, за да се “конкурираме” с Влади
  7. Дизела също не е по-малко шумен а и като цяло колата си е шумна. За мен усещането е за тясна шумна кола с не особено добра возия, но това е относително. Конкретно говоря за 2 дизел 4х4. Иначе върви прилично и вдига 200 по километраж.
  8. joro-120L

    Pepino Racing Team

    Това са подробности. Хладилника има и друга част, разбира се. Идеята ми е, че е предварително охладен някъде. И къде къде - в хладилника на Пепи.
  9. Mishelle

    Pepino Racing Team

    Признавам, без бой. Но пък откакто пуснах снимката спя като новородено Термометъра не е бил във фризер Има нещо вярно, но пък хладилника му в хладилната част не сваля толкова температурата Вече е ясно при кого ще студим бира и ракия в летните жеги
  10. joro-120L

    Fabia II - баницата

    В две изречения са. Напротив, хваля тези 350 Нм. и ги приемам за достатъчни и с оглед вървежа на 3.6. Само че, при бензинов мотор се постигат при двойно по-голяма мощност, съответно и по-висок разход. От там идва и по-високото КПД на дизела. Тази година много черни точки ми се събраха. Не знам с колко бири трябва да ги компенсирам. Първенец, събора... Надявам се за задномоторната среща поне да се класирам. Сложно е за писмено обяснение. В съботата бях на работа. Преди това, за кратък период имах поредица от отсъствия заради посрещане и изпращане на аерогара София. Дъщерята с внучето ни беше на гости. На стари години взех да се интересувам от детски столчета за оборудване на Супърба. После жената ходи там, върна се. Края на юни пак ще ходи за 20тина дена. Този път ще се върнат заедно с щерката да ни погостува. Та, не ми беше удобно пак да търся колега, който да ме сменя. Ще си позволя да кача една снимка на малкия Ерик. Не е кръстен на никого. Това беше избора на младите. Винаги е усмихнат, когато се качи в Шкода. Снимката е преди тръгване към аерогара София. Е, Саше, не съм чак такъв ясновидец, за да знам след година какво ще се случи. Може да е било за нещо друго.
  11. Vladi_a

    Pepino Racing Team

    Слаба ракия сте На моята реликва стига 0 градуса, вчера замерих и аз температурата, но няма да пускам снимки, за да няма три сълзи…. п.п. Извинявам се за спама!
  12. maxrpm

    Смях в залата :-)

    Мисля че от 70те , до към средата на 90те , хората са имали пирон фетиш ...
  13. Вчера
  14. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Човече тоя фаворит не бъркаш , верно целия шкода клуб го кара и беше брутално бърз , уважавам франки от всякъде , даже ти накрая май му взе нови гуми... Франки е звезда , братле.. ТDI то да , беше много кола , твоята фабиика нека я оставим да си почива а на боре колата ... Абе красива е , за снимки , за балове е перфе..
  15. mRt

    Fabia II - баницата

    Имам някакъв спомен , че точно твоята Фелиция беше препарирана 3-4 пъти на Калояново от едно Фаворитче ... Е , поне взе двигателя му. За TDI-та ...дай да не говорим , там имаше шанс да караш "бърза" Шкода А ако искаш може и към историята да прибавим и как една Фабия 1 1.4 автомат стабилно шляпка коНбито ти . За 3.6 DSG... прав си ... Бавни са .
  16. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Moe да не те кефи , ама това смешно дсг докато смени скорост , аз с фелицията , старата фабия и 120 ката съм стигнал , където съм тръгнал, единствено има хубави спирачки , за друго тоя автомат е хаха , помня няккъв пичага на Първенец , върви с мене и ми говори как мечтата на живота му е 3.6 v6 ,нямало такива , aз съм Хахахаха , викам му ама нали знаеш че е автомат , той вика да бе мечта ми е. Викам му човече купи си я и кажи кога искаш да те накажа с старата фабия , сега или след два часа.. А жорката предупреди още миналата година че има ангажимент , ама не помня какъв беше ...
  17. mRt

    Fabia II - баницата

    Хммм... Задъхване и 3.6 v6 в едно изречение...Не ме кефи П.С. Жорка , знам какво визираш , спамя си. П.С.2 Що те нямаше на Събора ?!
  18. B.Petkov

    5-та среща на 09.06.2024г.

    5-тата среща в Плевен мина добре, макар и по слабичко
  19. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Чавдаре, няма проблем. Каквото ти е на сърце. Просто това е предимството на дизела. Въртящият момент. Бензинката затова се задъхва. Напр. При бензинов Супърб 3.6 V6 260 к.с. се появяват тези 350 Нм.
  20. Logrus

    Fabia II - баницата

    Жоре, аз съм бензинджия и прокълнат газолюбец, и бонус - моята бабичка е 2006 набор с мотор една генерация по-стар. Не си меря...нищо с никой - знам че 9/100 магистрално на газ ми харесва, 12-15 градско ми е ОК и толкоз. Знам и че, ако е много зор, мога да държа 180 на магистралата без проблем (ЕЖК ми каза че и повече можела моята, ма на мен не ми се пробва). Цялата галимация с чипа ще е за да си спестя няколко барания на лоста по баири и при изпреварвания.
  21. Logrus

    Fabia II - баницата

    Че ти кога си карал TDI? Твоята си беше SDI Ще го кажа така, без да се заяждам, и за разнообразие без да те хапя - имал си 3-4 коли до сега, карал си по малко разни чужди, но това не го броим ("един приятел ми каза" също). Реално нямаш опит - направи ги 10-15, смени 10-15 различни двигателя, набарай всички възможни скоростни лостове, натрупай опит и тогава прави сравнения. И ще е хубаво ако пробваш и други марки/модели първо. И това с "моето дете" го пропускай за напред - ако не ми знаеш името, викай ми тате.
  22. joro-120L

    Fabia II - баницата

    170 к.с. 350 Нм. - дизел. Къде отиваш ти, може би. Както Сашко казва -TDI !
  23. maxrpm

    Fabia II - баницата

    Е , точно това казвам и аз , то дето се вика няма как да го кажеш по - точно!!! После ми викат защо толкова много си обичаш TDI то , това не било гориво ... Моето дете , с TDI то докато разбера че съм те минал, вече съм стигнал и някой ми звъни по телефона , да ми каже че ще закъснееш ...
  24. Logrus

    Fabia II - баницата

    То не само това неможе да разбере Сашко, ама няма и смисъл да се мъчи човек да му обяснява - за него нещата приключват със 120 е супер спортната кола, бие я само 1.9ТДИ И 26 коня кола съм карал, и 48, и 68, и...... не, не съм се качвал на нещо с 300+, но до 200к.с. имам някакъв опит - по груби сметки трябва да съм на около милион километра откак взех книжка, и единствено мога да кажа че повечето пъти мощността не е от голямо значение - важна е май само при гонки по равното. Сашето мрънка как на баир му умира Фабията - въртящ момент не му стига. Сравнява нафтовата печка турбо с атмосферен бензин - пак въртящ момент му се губи. Имам преки наблюдения в/у един и същи дизел - 2.5 и същият но турбиниран. Атмосферният е 86к.с., турбинираният 103, обаче 160Nm срещу 280Nm - разликата е огромна и се усеща най-добре точно на баири. И да добавя - аз съм с 160к.с. и 260Nm в момента и най-вероятно ще чипосвам точно заради момента - ще гоня 300+точно за да й е по-леко на моята баба по баирите, а Фабията е със 120Nm (май) та за какви баири, какви дизели, какво изпреварване говорим.
  25. joro-120L

    Fabia II - баницата

    +1 Язък за конете, като не може да ги ползва по предназначение. Ставам банален, но това също е доказателство, че коне кола не карат. Както не може да прецени с колко ще вземе завоя, така и не преценя кога може да изпревари. Понякога се образуват и колони заради такива по двупосочни пътища. Говоря за нормално рутинно каране. Изпреварвам си с лекота. Мощността ми е достатъчна. След 25г. на 52 к.с и 10 на 86 к.с.
  26. PRR

    Fabia II - баницата

    Абе истината е, че когато карах 42 коня и трафика беше 42 пъти по-малък А и колите около теб бяха по 60-70 коня. Съответно изпреварванията ставаха относително по-лесно. В днешно време с 42 коня, на близо тон купе, е почти невъзможно. От друга страна и с 42 коня не са ми били проблемни пътуванията. Колата си поддържаше повече от прилична скорост (все пак ограничението тогава беше 80). Проблема идваше, а и сега си остава, от каращите с пълна газ на правата и кретащи с 50 в завоя. Това беше и основната причина да чипосам Мица. Влачиш се в завоя и нямаш шанс да изпревариш на правата. Но винаги ще се намери такова ... говедо. И няма значение дали си с 90 или 190, защото той ще е с 200 или 400+
  27. joro-120L

    Fabia II - баницата

    Без съмнение! Аз със 170 к.с. се чувствам в самолет. Удоволствие си е тягата. А за някои, тези 170 са смешни и недостатъчни. Тогава бяха такива. Бавни. Сега всичко е поднесено на тепсия. Кеф ти 100, кеф ти 400. Но никога няма да разбереш/не ти/ какво е да караш и да се справяш с 42 к.с.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.